- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
- Długość [mm]: 1010
- Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z ABS
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona lewa
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona prawa
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 31218 |
A.I.C. | 57265 |
ABE | CCZ1636ABE |
AIC | 57265 |
APEC | ABS1052 |
AUTLOG | AS4393 |
AUTO-SPEED | 290SS00078 |
AUTOTEAM | L41013 |
BBR | 001-10-25161 |
BENDIX | 058277B |
BREMI | 50268 |
BSG | BSG 70-840-011 |
CAUTEX | 769325 |
CITRO | 4545 E8 |
CITRO | 96 536 631 80 |
CSV ELECTR | CSG1013 |
DELPHI | SS20402 |
ELTA AUTOM | EA0722 |
ELTA AUTOM | XBS722 |
EPS | 1.960.096 |
ERA | 560407 |
ERA | 560407A |
FACET | 21.0096 |
FAE | 78118 |
FAST | FT80577 |
FEBI | 108003 |
FISPA | 84.1013 |
GEBE | 9 1209 1 |
GSP | 9A1043 |
HBELPARTS | 70660540 |
HITACHI AU | 131594 |
HOFFER | 8290513 |
INTERMOTOR | 60422 |
INTERMOTOR | AB1671 |
INTERMOTOR | ALB780 |
INTERMOTOR | LAB640 |
ITN | 15-BS-309 |
KAGER | 35-5225 |
KAMOKA | 1060082 |
KAWE | 80950467 |
KAWE | 8180 28217 |
KW | 460 096 |
MAG | 172100129010 |
MAXGEAR | 20-0203 |
MDR | EPS-1960 096 |
MEATDORIA | 90513 |
METALCAUCH | 50584 |
METZGER | 0900467 |
MEYLE | 40-14 800 0024 |
MGA | CABS121 |
MOBILETRON | AB-EU153 |
MOTAQUIP | LVAB580 |
NK | 291943 |
OPTIMAL | 06-S279 |
OSSCA | 21074 |
PATRON | ABS52187 |
PEUGE | 4545 E8 |
PEUGE | 96 536 631 80 |
PREX | P701149 |
QUINTON HA | XABS984 |
SIDAT | 84.1013 |
SIDAT | 841013 |
SNR | ASB159.22 |
STARMANN | BS-A0278 |
STC | T450584 |
SWAG | 66 10 8003 |
TOMEX | TX 52-25 |
TRICLO | 430291 |
TRISCAN | 8180 28217 |
VEMO | V22-72-0098 |
WE PARTS | 411140560 |
WILMINK | WG1409919 |
WILMINK | WG1495841 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.
Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.
Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.