- Długość kabli: 781
- Głębokosć zabudowy [mm]: 24,8
- Ilość biegunów: 2
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 31769 |
ABS | 31769 |
ATE | 24.0711-5411.3 |
AUTLOG | AS4754 |
AUTOTEAM | L41426A2 |
BBR | 001-10-23424 |
BREMI | 50711 |
BSG | BSG 60-840-093 |
ELTA AUTOM | EA1470 |
ELTA AUTOM | XBS1470 |
FISPA | 84.1426A2 |
GSP | 9A0612 |
HOFFER | 8290901E |
INTERMOTOR | 61051 |
KAWE | 8180 23122 |
LEMARK | LAB800 |
MEATDORIA | 90901E |
MERCE | 251 440 37 37 |
MERCE | 251 440 49 37 |
MERCE | 251 440 80 13 |
MERCE | 251 540 08 17 |
MERCE | 251 540 11 17 |
MERCE | A 251 440 37 37 |
MERCE | A 251 440 49 37 |
MERCE | A 251 540 08 17 |
MERCE | A 251 540 11 17 |
METZGER | 09001069 |
MOBILETRON | AB-EU239 |
MOTAQUIP | LVAB824 |
NK | 293389 |
OPTIMAL | 06-S813 |
OSSCA | 31197 |
SIDAT | 84.1426A2 |
TRISCAN | 451-3011 |
VEMO | V30-72-0771 |
VEMO | V30720771 |
WILMINK | WG1893090 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
Triscan to firma motoryzacyjna z duńskim kapitałem. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją części zamiennych do samochodów europejskich i azjatyckich. Oferta obejmuje 25 grup produktowych, co oznacza, że obecnie Triscan niemal w pełni zaspokaja potrzeby każdego kierowcy. Najważniejsze części w ofercie dystrybutora to bez wątpienia elementy układu hamulcowego. Klocki hamulcowe Triscan są doceniane w wielu krajach europejskich, podobnie jak zaciski, sprężyny dociskowe czy czujniki zużycia hamulców. W sumie w asortymencie przedsiębiorstwa znajduje się ponad 14 tysięcy referencji z tej kategorii.
Drugą największą grupę produktową stanowią części układu kierowniczego Triscan. Obecnie producent dysponuje ponad 6 tysiącami referencji w tej kategorii. Znajdują się tutaj między innymi drążki kierownicze i ich końcówki. Oferta w wymienionej kategorii jest stale poszerzana, głównie o referencje dla najnowszych modeli pojazdów.
Ponadto, oferta dystrybutora części samochodowych Triscan obejmuje m.in.: części układu napędowego, uszczelnienia silnika oraz innych podzespołów, części sprzęgła oraz skrzyni biegów. Ponadto, przedsiębiorstwo oferuje szeroki wybór produktów w kategorii części zawieszenia.
Triscan to firma duńska, jednak zasięg jej działania jest o wiele szerszy. Obecnie części samochodowe Triscan są dystrybuowane na terenie 35 krajów europejskich. Firma zatrudnia pracowników w Danii, Francji, Niemczech i Szwecji. Przedsiębiorstwo dysponuje trzema rozbudowanymi centrami dystrybucyjnymi, z których transportowane są autoczęści Triscan. Dwa centra dystrybucyjne znajdują się na terenie Danii, natomiast trzecie zlokalizowane jest w Niemczech.