- Dla numeru OE: 1J0 927 807 D
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 30008 |
ATE | 24.0711-1365.3 |
AUTOMEGA | 3092708071J0D |
BIRTH | 50893 |
EBERS | 90.084.05 |
FEBI | 23498 |
FISPA | 84.566 |
FLENNOR | FSE50947 |
FTE | BZ3007S |
HELLA | 6PU 009 106-741 |
HITACHI AU | 131406 |
HOFFER | 8290067 |
JOHNS | 1J0 927 807D |
JOHNS | ABS001 |
JPG | 1197100500 |
KAMOKA | 1060035 |
MAPCO | 86807 |
MAXGEAR | 20-0115 |
MEATDORIA | 90067 |
METZGER | 0900071 |
MEYLE | 100 899 0011 |
MS | 0986594008-PCS-MS |
NK | 294725 |
OPTIMAL | 06-S137 |
PEX | 410.004 |
PEX | 410.004-1 |
ST-TEMPLIN | 01.04.09.114033 |
SWAG | 32 92 3498 |
TEXTAR | 45000800 |
TOPRAN | 110 723 |
TRW | GBS2507 |
VAG | 1J0 927 807 D |
VEMO | V10-72-1050 |
AUDI
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
Trucktec Automotive to międzynarodowy dostawcza części samochodowych. Kapitał firmy w większości jest niemiecki, jednak od lat przedsiębiorstwo działa globalnie. Obecnie producent dysponuje częściami samochodowymi niemal każdego rodzaju. W asortymencie firmy znajdują się elementy z wszystkich istotnych układów samochodowych. Specjalizacją firmy jest produkcja części samochodowych do pojazdów ciężarowych, autobusów oraz aut dostawczych. Jednak producent przygotował również obszerny katalog referencji części dla samochodów osobowych.
Już dzisiaj w ofercie Trucktec znajduje się ponad 15 000 referencji, natomiast katalog wciąż jest uzupełniany o nowe pozycje. Co ważne, firma produkuje części przeznaczone zarówno dla samochodów najnowszej generacji, jak i dla pojazdów o wiele starszych. Czyni to firmę Trucktec Automotive kompletnym dostawcą części zamiennych.
Firma Trucktec Automotive pojawiła się na rynku 30 lat temu. Przedsiębiorstwo rozpoczęło dystrybucję części samochodowych w 1989 roku. W początkowych fazach działalności autoczęści Trucktec sprzedawano głównie na terenie Niemiec. Dopiero po pewnym czasie podjęto decyzję o eksporcie towarów. Dzisiaj Trucktec Automotive to międzynarodowe przedsiębiorstwo, posiadające filie na różnych kontynentach. Oddziały firmy Trucktec Automotive znajdują się m.in. w RPA, Singapurze czy Szanghaju. Sieć dystrybucji części samochodowych Trucktec natomiast ma jeszcze większy zasięg.