- Długość [mm]: 1480
- Ilość montowana w aucie: 1
- Ilość biegunów: 2
- Ciężar [kg]: 0,091
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
- Wysokość opakowania [cm]: 12,85
- Głębokość opakowania [cm]: 12,85
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 30494 |
ABAKUS | 120-03-008 |
ATE | 24.0710-2037.3 |
AUTLOG | AS4581 |
BENDIX | 058710B |
BOSCH | 0 265 007 072 |
BREMI | 50377 |
EFI AUTOMO | 302294 |
ELTA AUTOM | EA0270 |
ELTA AUTOM | XBS270 |
ERA | 560584 |
FAE | 78301 |
FIAT | 46 531 418 |
FIAT | 46 752 064 |
HBELPARTS | 70660623 |
HELLA | 6PU 012 679-261 |
HITACHI AU | 131542 |
HOFFER | 82901006 |
INTERMOTOR | 60143 |
INTERMOTOR | AB1732 |
INTERMOTOR | ALB114 |
INTERMOTOR | LAB452 |
KAMOKA | 1060174 |
KAWE | 8180 15203 |
KRAFT AUTO | 9416822 |
MEATDORIA | 901006 |
METZGER | 0900407 |
MOBILETRON | AB-EU381 |
MOTAQUIP | LVAB345 |
NK | 291005 |
OPTIMAL | 06-S714 |
OSSCA | 20589 |
QUINTON HA | XABS576 |
SIDAT | 84.1535 |
TEXTAR | 45022400 |
TRISCAN | 8180 15203 |
WILMINK | WG1778019 |
FIAT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
Vemo to marka należąca do korporacji Vierol AG, która jest producentem części samochodowych o globalnym zasięgu. Części samochodowe Vemo to przede wszystkim elementy układu recyrkulacji spalin. Zarówno kolektory wydechowe Vemo, jak i sondy lambda od tego producenta, uchodzą za jedne z najtrwalszych, co w przypadku elementów tego układu jest szczególnie istotne.
Poza wymienionymi auto częściami, wśród produktów marki Vemo znajdują się również m.in. elementy układu klimatyzacji. Skraplacze, jak również sprężarki klimatyzacji Vemo to produkty bardzo wydajne, które przed trafieniem do sprzedaży przechodzą szereg testów jakościowych. Ponadto, pod marką Vemo, Vierol AG sprzedaje również części układu zapłonowego. W ofercie znajdują się przede wszystkim cewki i świece zapłonowe. Coraz istotniejszą linię produktową stanowią także akumulatory Vemo. Poza wymienioną wcześniej sondą lambda, w ofercie marki Vemo znajdują się również różne inne czujniki montowane w nowoczesnych pojazdach. Producent oferuje również wyjątkowo efektywne zestawy naprawcze w ramach kategorii Vemo Expert Kits+.
Vemo to marka części samochodowych przeznaczonych głównie na rynek wtórny. Niemniej jednak niektóre autoczęści Vemo trafiają również do producentów samochodów, którzy wykorzystują je podczas pierwszego montażu. Części samochodowe Vemo to elementy przeznaczone do samochodów wielu różnych marek. Przede wszystkim jednak pasują one do niemieckich pojazdów, takich jak Mercedesy, Volkswageny czy Audi. Marka Vemo powstała w 1998 roku, natomiast jej właściciel – Vierol AG – działa na rynku od niespełna 40 lat.