- Ilość biegunów: 3
- Długość kabli: 240
- Kształt obudowy wtyczki: Owalny
- Kolor obudowy: Brązowy
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 06A905377C |
AUDI | 06A905377F |
DELPHI | AS10188 |
ERA | 550683 |
FACET | 93035 |
FAE | 60116 |
FISPA | 83.3071 |
HOFFER | 7517764 |
HOFFER | 7517767 |
INTER | 19560 |
LUCAS_ELEC | SEB1479 |
MEATDORIA | 87764 |
MEATDORIA | 87767 |
METZGER | 0907043 |
SEAT | 06A905377C |
SEAT | 06A905377F |
SIDAT | 83.3071 |
SKODA | 06A905377C |
SKODA | 06A905377F |
TOPRAN | 112094 |
VAG | 06A905377C |
VAG | 06A905377F |
VDO | S107583022Z |
VEMO | V10721159 |
VW | 06A905377C |
VW | 06A905377F |
WE PARTS | 411790080 |
WE PARTS | 411790125 |
AUDI
|
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przepływomierz masowy powietrza to jeden z istotnych elementów pomiarowych, mieszczących się w silniku. Przypomina niewielką puszkę z sitkiem, przez co pozornie może się wydawać mało istotną częścią. Zadanie przepływomierza masowego powietrza jest jednak bardzo ważne, gdyż jest nim pomiar ilości powietrza wtłaczanego do silnika. W ten sposób określane są proporcje paliwa i tlenu w komorze, które są zmienne w czasie, zależąc choćby od ciśnienia, czy też zmian temperatury. Niewłaściwe proporcje, których wartości przekraczają przyjęte normy, są sygnałem zagrożenia, wymagającym interwencji.
Niewłaściwa praca przepływomierza masowego powietrza niesie za sobą duże zagrożenie, gdyż powstaje ryzyko że proporcje paliwa i powietrza w komorach silnika są niewłaściwe. W takiej sytuacji jednostka napędowa przestaje pracować prawidłowo oraz staje się szczególnie narażona na uszkodzenia. Najczęściej występującym problemem jest zanieczyszczenie przepływomierza. Gromadzący się kurz, pył czy piasek mogą stworzyć zator, przez który urządzenie nie będzie w stanie dokonywać trafnych pomiarów. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne, choć te nie należą do zbyt częstych. Jak w przypadku każdego elementu metalowego, trzeba również uważać na korozję. Awaria przepływomierza masowego powietrza może także dotyczyć elektryki. Problem ze stykiem złączy to najpowszechniejszy problem tego rodzaju.
Wymiany przepływomierza należy dokonywać tak często, jak wskazuje producent oraz zawsze wtedy, gdy wymaga tego jego nie najlepszy stan techniczny. Średnia żywotność przepływomierzy to 100-120 tys. kilometrów, wskazane są jednak regularne przeglądy określające choćby to, czy urządzenie nie jest zbytnio zanieczyszczone.
Meat&Doria to korporacja motoryzacyjna, która powstała wskutek połączenia dwóch firm o odmiennych specjalizacjach. Meat było jednym z pionierów produkcji gaźników, natomiast Doria t firma, która od początku swojej działalności specjalizowała się w filtrach samochodowych. Od połączenia przedsiębiorstw w 1985 roku po dziś wymienione kategorie produktów stanowią podstawę oferty producenta. Produkty marki Meat&Doria są doceniane za wyjątkowo atrakcyjny stosunek ceny do jakości. Spełniając najwyższe europejskie standardy części zamienne producenta można nabyć po zdecydowanie niższych cenach niż produkty od innych renomowanych producentów.
Oferta Meat&Doria obejmuje szeroki zakres części zamiennych. Asortyment jest regularnie rozbudowywany, a szczególnie dynamiczny wzrost pozycji w ofercie notowano w ostatnim dziesięcioleci. Obecnie producent chwali się liczbą referencji przekraczającą 25 000. Widoczna jest coraz lepsza specjalizacja w zakresie części elektrycznych, takich jak np. zawór EGR czy czujnik ABS. Przedsiębiorstwo Meat&Doria produkuje również m.in. elementy układu zapłonowego, pompy paliwa i układy chłodzenia
Meat&Doria to firma produkcyjna powstała we Włoszech. Dzisiaj jednak zakres jej działania jest o wiele szerszy. Produkty marki Meat&Doria są powszechnie znane w niemal całej Europie, a oddziały przedsiębiorstwa znajdują się w kilku krajach. Firma Meat&Doria stawia na stały kontakt z klientem, na bieżąco dostarczając informacji z zakresu działalności i rozwoju firmy jak i całej branży.