- Napięcie [V]: 12
- Ciężar [kg]: 0,09
- Tryb pracy: Elektryczny
Dodaj opinię
(27.06.2023)
Opinia wystawiona dla Czujnik temperatury spalin ESEN SKV 30SKV316
Producent | Numery OEM |
---|
ACI AVESA | ASTE0178 |
ASHIKA | 161-00-0950 |
ATOMTEC | EGT1A002 |
AUTLOG | AS3138 |
Alfa e-Par | AF09906 |
BAPMIC | BF0425990048 |
BBT | ATS0331 |
BOSCH | 0 986 259 104 |
CSV ELECTR | CST2110 |
CSV ELECTR | CST2110C |
DELPHI | TS30088 |
DIPASPORT | INJGS090N |
EFI AUTOMO | 1473936 |
EPS | 1.220.018 |
ERA | 551141 |
ESEN SKV | 30SKV045 |
FACET | 22.0018 |
FAE | 68036 |
FEBI | 100815 |
FISPA | 82110 |
FISPA | 82110A2 |
GEBE | 9 8072 1 |
GH | GH-744369 |
HBELPARTS | 70682020 |
HELLA | 6PT 014 495-061 |
HITACHI AU | 137069 |
HITACHI AU | 2507069 |
HJS | 92094047 |
HOFFER | 7451922 |
HOFFER | 7451922A1 |
HOFFER | 7451922E |
KW | 422 018 |
LEMARK | LXT021 |
MAG | 172000099010 |
MDR | EPS-1220 018 |
MEATDORIA | 11922 |
MEATDORIA | 11922A1 |
MEATDORIA | 11922E |
METZGER | 0894040 |
MEYLE | 1148000089 |
MTETHOMSON | 9608 |
NTY | EGT-VW-020 |
OSSCA | 36154 |
PIERBURG | 7.08369.50.0 |
RECOFICIAL | CST2110 |
RECOFICIAL | CST2110C |
RIDEX | 3938E0048 |
SEAT | 03P906088C |
SEAT | 03P906088E |
SEAT | 3P906088C |
SEAT | 3P906088E |
SIDAT | 82110 |
SIDAT | 82110A2 |
SKODA | 03P906088C |
SKODA | 03P906088E |
SKODA | 3P906088C |
SKODA | 3P906088E |
SWAG | 30 10 0815 |
Stark | SKEGT-1470047 |
TRICLO | 432110 |
TRISCAN | 8826 29045 |
VAG | 03P906088C |
VAG | 03P906088E |
VAG | 3P906088C |
VAG | 3P906088E |
VALEO | 368965 |
VDO | 2910000811100 |
VEMO | V10-72-1350 |
VEMO | V10721350 |
VW | 03P906088C |
VW | 03P906088E |
VW | 3P906088C |
VW | 3P906088E |
WALKER P | 27320040 |
WALKER P | 27320178 |
WE PARTS | 411420026 |
WE PARTS | 411420557 |
WE PARTS | 411420657 |
WILMINK | WG1268346 |
WILMINK | WG1494336 |
WILMINK | WG1889797 |
WILMINK | WG1903182 |
WILMINK | WG1924966 |
WILMINK | WG1946529 |
WILMINK | WG2195669 |
WILMINK | WG2226068 |
WILMINK | WG2281543 |
vika | 99061792101 |
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Dzisiejsze samochody wyposażone są w liczne czujniki elektryczne, które kontrolują sprawną pracę poszczególnych podzespołów, odpowiadają za komfort oraz bezpieczeństwo jazdy, a także wydłużają czas eksploatacji auta. Czujnik pobiera fizyczne dane wejściowe, które przekształca w sygnał elektryczny kierowany do komputera pokładowego lub bezpośrednio do konkretnych podzespołów, w tym również do silnika.
Można dziś wyróżnić kilka kategorii czujników obecnych w niemal każdym samochodzie, do tego dochodzi co najmniej drugie tyle mierników elektrycznych montowanych w nowocześniejszych pojazdach. Podstawowe czujniki mierzą takie czynniki, jak m.in.: prędkość, prędkość obrotowa, przepływ, ciśnienie czy stężenie gazu.
Jednym z najważniejszych czujników w samochodzie jest sonda lambda, której instalacja w samochodach przeznaczonych na rynek europejski jest dziś obowiązkowa. Znajdująca się w okolicy kolektora wylotowego sonda na bieżąco mierzy poziom tlenu w spalinach, określając w ten sposób ich zanieczyszczenie. Sygnał przekazywany jest do silnika, co umożliwia modyfikację proporcji paliwa i powietrza w mieszance. Niemniej istotną rolę odgrywa czujnik prędkości obrotowej koła, będący nieodłącznym elementem układu ABS, a także czujnik temperatury paliwa i płynów.
Czujniki elektryczne to relatywnie złożone elementy, które wymagają regularnych przeglądów. Czas wymiany zależy od poziomu skomplikowani oraz narażenia na uszkodzenia. Uszkodzenia najczęściej dotyczą awarii układu elektrycznego, przez co wymagają fachowej pomocy. Niektóre części, takie jak choćby wymieniona sonda lambda, ze względu na swoje położenie narażone są natomiast na uszkodzenia mechaniczne. W przypadku tego typu uszkodzenia konieczna jest wymiana elementu.
SKV Germany to firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości części zamiennych do samochodów wielu popularnych marek. Firma SKV posiada aktualnie ponad 7 tysięcy referencji w ponad 45 grupach asortymentowych. Ich oferta jest stale rozbudowywana o nowe produkty. Części tego producenta bardzo często wytwarzane są na tych samych taśmach produkcyjnych co części dostawców oryginalnych części, trafiających na pierwszy montaż. Dzięki temu asortyment wykonywany jest zgodnie z technologią produkcji części oryginalnych OEM.
SKV Germany produkuje zarówno części zawieszenia, nadwozia, osprzętu silnika, jak i układów hamulcowego, kierowniczego, chłodzenia, napędowego oraz wielu innych.
Każda partia części trafiających do klientów przechodzi restrykcyjne testy i kontrole, dzięki czemu zminimalizowane zostało ryzyko dystrybucji wadliwych części. Dzięki odpowiedniej optymalizacji struktur wewnętrznych przedsiębiorstwa koszty produkcji zostały obniżone do minimum, dzięki czemu firma SKV Germany może oferować swoje produkty w konkurencyjnych cenach.