- Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5
- Ilość połączeń: 2
- Długość kabli: 1070
- Ciężar [kg]: 0,072
Dodaj opinię
(18.02.2015)
Opinia wystawiona dla Czujnik pozycji wałka rozrządu FEBI BILSTEIN 33124
Producent | Numery OEM |
---|
ACI AVESA | ASTE-0151 |
ATOMTEC | EGT1K015 |
AUTLOG | AS3092 |
AUTLOG | AS3207 |
AUTOTEAM | L2140 |
Alfa e-Par | AF09931 |
BUGIAD | BES18123 |
CHEVR | 55578799 |
CSV ELECTR | CST1094 |
CSV ELECTR | CST2140 |
CSV ELECTR | CST2140C |
CSV ELECTR | CST2147 |
EFI AUTOMO | 1473985 |
ELTA AUTOM | EX5027 |
ELTA AUTOM | XLS1786 |
EPS | 1.220.213 |
ERA | 550908 |
ERA | 550908A |
ERA | 550912 |
ERA | 551026A |
ESEN SKV | 30SKV070 |
FACET | 22.0213 |
FISPA | 82.140 |
FISPA | 82.140A2 |
FISPA | 82.147 |
GH | GH-743669 |
HBELPARTS | 70682418 |
HELLA | 6PT 358 181-401 |
HJS | 92 09 4141 |
HOFFER | 7451952 |
HOFFER | 7451952E |
HOFFER | 7451958 |
INTERMOTOR | 27105 |
KW | 422 213 |
LEMARK | LXT047 |
LUCAS | LGS6090 |
MAG | 172000197010 |
MAPCO | 88716 |
MDR | EPS-1220 213 |
MEATDORIA | 11952 |
MEATDORIA | 11952E |
MEATDORIA | 11958 |
METZGER | 0894151 |
MEYLE | 614 800 0044 |
MOBILETRON | EG-EU175 |
MOTAQUIP | LVET143 |
MOTAQUIP | LVET174 |
MTETHOMSON | 9691 |
NRF | 707105 |
NTY | EGT-PL-008 |
OPEL | 055578799 |
OPEL | 08 55 460 |
OPEL | 55578799 |
OPEL | 8 55 460 |
OSSCA | 32553 |
RECOFICIAL | CST1094 |
RECOFICIAL | CST2140 |
RECOFICIAL | CST2140C |
RECOFICIAL | CST2147 |
SIDAT | 82.140 |
SIDAT | 82.140A2 |
SIDAT | 82.147 |
SWAG | 33 10 3542 |
TRISCAN | 8826 24025 |
VAUXH | 055578799 |
VAUXH | 55578799 |
VDO | 2910000978600 |
VEMO | V40-72-0596 |
WALKER P | 273-20151 |
WE PARTS | 411420059 |
WE PARTS | 411420433 |
WE PARTS | 411420718 |
WILMINK | WG1015053 |
WILMINK | WG1494116 |
WILMINK | WG1494120 |
WILMINK | WG1901868 |
WILMINK | WG1903212 |
WILMINK | WG2015540 |
WILMINK | WG2193533 |
WILMINK | WG2195666 |
YSPARTS | YS-EGTS015 |
CHEVROLET
|
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Dzisiejsze samochody wyposażone są w liczne czujniki elektryczne, które kontrolują sprawną pracę poszczególnych podzespołów, odpowiadają za komfort oraz bezpieczeństwo jazdy, a także wydłużają czas eksploatacji auta. Czujnik pobiera fizyczne dane wejściowe, które przekształca w sygnał elektryczny kierowany do komputera pokładowego lub bezpośrednio do konkretnych podzespołów, w tym również do silnika.
Można dziś wyróżnić kilka kategorii czujników obecnych w niemal każdym samochodzie, do tego dochodzi co najmniej drugie tyle mierników elektrycznych montowanych w nowocześniejszych pojazdach. Podstawowe czujniki mierzą takie czynniki, jak m.in.: prędkość, prędkość obrotowa, przepływ, ciśnienie czy stężenie gazu.
Jednym z najważniejszych czujników w samochodzie jest sonda lambda, której instalacja w samochodach przeznaczonych na rynek europejski jest dziś obowiązkowa. Znajdująca się w okolicy kolektora wylotowego sonda na bieżąco mierzy poziom tlenu w spalinach, określając w ten sposób ich zanieczyszczenie. Sygnał przekazywany jest do silnika, co umożliwia modyfikację proporcji paliwa i powietrza w mieszance. Niemniej istotną rolę odgrywa czujnik prędkości obrotowej koła, będący nieodłącznym elementem układu ABS, a także czujnik temperatury paliwa i płynów.
Czujniki elektryczne to relatywnie złożone elementy, które wymagają regularnych przeglądów. Czas wymiany zależy od poziomu skomplikowani oraz narażenia na uszkodzenia. Uszkodzenia najczęściej dotyczą awarii układu elektrycznego, przez co wymagają fachowej pomocy. Niektóre części, takie jak choćby wymieniona sonda lambda, ze względu na swoje położenie narażone są natomiast na uszkodzenia mechaniczne. W przypadku tego typu uszkodzenia konieczna jest wymiana elementu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.