- Kolor: Pomarańczowy
- Długość [mm]: 150
- Wymiar gwintu: M14 x 1,5
- Ilość biegunów: 2
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 03L 906 088 F |
AUDI | 3L 906 088 F |
CSV ELECTR | CST1153 |
HBELPARTS | 70682082 |
JPN | 75E9014-JPN |
MAG | 172000173010 |
MEATDORIA | 12258 |
MEATDORIA | 12258A1 |
METZGER | 0894090 |
MEYLE | 114 800 0163 |
SEAT | 03L 906 088 F |
SEAT | 3L906088F |
SIDAT | 82.1153 |
SIDAT | 82.1153A2 |
SKODA | 03L 906 088 F |
SKODA | 3L906088F |
VAG | 03L 906 088 F |
VAG | 3L 906 088 F |
VW | 03L 906 088 F |
WALKER P | 273-20067 |
WE PARTS | 411420336 |
WILMINK | WG1484273 |
AUDI
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Czujnik temperatury spalin HOFFER 7452258 | HOFFER | Brak ceny |
Czujnik temperatury spalin LUCAS LGS7188 | LUCAS | Brak ceny |
Czujnik temperatury spalin KW 422 274 | KW | Brak ceny |
Czujnik temperatury spalin MOBILETRON EG-EU149 | MOBILETRON | Brak ceny |
Czujnik temperatury spalin TRISCAN 8826 29021 | TRISCAN | Brak ceny |
Czujnik temperatury spalin METZGER 0894915 | METZGER | 312,00 zł |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Dzisiejsze samochody wyposażone są w liczne czujniki elektryczne, które kontrolują sprawną pracę poszczególnych podzespołów, odpowiadają za komfort oraz bezpieczeństwo jazdy, a także wydłużają czas eksploatacji auta. Czujnik pobiera fizyczne dane wejściowe, które przekształca w sygnał elektryczny kierowany do komputera pokładowego lub bezpośrednio do konkretnych podzespołów, w tym również do silnika.
Można dziś wyróżnić kilka kategorii czujników obecnych w niemal każdym samochodzie, do tego dochodzi co najmniej drugie tyle mierników elektrycznych montowanych w nowocześniejszych pojazdach. Podstawowe czujniki mierzą takie czynniki, jak m.in.: prędkość, prędkość obrotowa, przepływ, ciśnienie czy stężenie gazu.
Jednym z najważniejszych czujników w samochodzie jest sonda lambda, której instalacja w samochodach przeznaczonych na rynek europejski jest dziś obowiązkowa. Znajdująca się w okolicy kolektora wylotowego sonda na bieżąco mierzy poziom tlenu w spalinach, określając w ten sposób ich zanieczyszczenie. Sygnał przekazywany jest do silnika, co umożliwia modyfikację proporcji paliwa i powietrza w mieszance. Niemniej istotną rolę odgrywa czujnik prędkości obrotowej koła, będący nieodłącznym elementem układu ABS, a także czujnik temperatury paliwa i płynów.
Czujniki elektryczne to relatywnie złożone elementy, które wymagają regularnych przeglądów. Czas wymiany zależy od poziomu skomplikowani oraz narażenia na uszkodzenia. Uszkodzenia najczęściej dotyczą awarii układu elektrycznego, przez co wymagają fachowej pomocy. Niektóre części, takie jak choćby wymieniona sonda lambda, ze względu na swoje położenie narażone są natomiast na uszkodzenia mechaniczne. W przypadku tego typu uszkodzenia konieczna jest wymiana elementu.
JPN to dosyć młoda marka, znajdująca się na etapie dynamicznego rozwoju. Jest to dystrybutor części samochodowych, obecny dzisiaj w wielu krajach europejskich. Jak sama nazwa wskazuje, JPN to marka oferująca części do samochodów japońskich. Niemniej w ofercie można znaleźć również liczne podzespoły do pojazdów produkcji koreańskiej, a nawet chińskiej. Producent specjalizuje się zatem w częściach do samochodów azjatyckich, ze szczególnym naciskiem na podzespoły do aut japońskich.
Części JPN to podzespoły z wielu kategorii. Wysoko cenione są filtry JPN, a wśród nich filtry paliwa i powietrza. Dystrybutor posiada w ofercie zarówno kompletne filtry, jak i wkłady. W asortymencie można znaleźć również wiele części silnikowych, układu napędowego, zawieszenia i układu kierowniczego. Oferta nie jest jeszcze kompletna, jednak już dzisiaj zaspokaja potrzeby niemal całego europejskiego parku samochodowego. Natomiast każdego roku w katalogu pojawia się wiele nowych pozycji. Wszystko po to, aby ostatecznie zaspokoić potrzeby wszystkich kierowców.
JPN to firma, która bardzo starannie dobiera dostawców. Części JPN to sprawdzone produkty, skonstruowane przez wiodących producentów z Azji i Europy.