- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
- Średnica [mm]: 15,4
- Cecha chemiczna: Lakierowany
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BMW | 62 60 9 921 621 |
BMW | 66 20 0 393 938 |
BMW | 66 20 2 180 146 |
BMW | 66 20 2 241 429 |
BMW | 66 20 2 241 431 |
BMW | 66 20 6 934 308 |
BMW | 66 20 6 935 597 |
BMW | 66 20 6 935 598 |
BMW | 66 20 6 935 599 |
BMW | 66 20 6 935 600 |
BMW | 66 20 6 940 623 |
BMW | 66 20 6 940 624 |
BMW | 66 20 6 940 625 |
BMW | 66 20 6 955 116 |
BMW | 66 20 6 956 742 |
BMW | 66 20 6 956 744 |
BMW | 66 20 6 956 746 |
BMW | 66 20 6 956 748 |
BMW | 66 20 6 956 750 |
BMW | 66 20 6 974 890 |
BMW | 66 20 6 988 965 |
BMW | 66 20 7 837 273 |
BMW | 66 20 7 844 600 |
BMW | 66 20 8 037 843 |
BMW | 66 20 8 046 453 |
BMW | 66 20 8 046 454 |
BMW | 66 20 8 046 455 |
BMW | 66 20 8 046 702 |
BMW | 66 20 8 050 152 |
BMW | 66 20 9 111 165 |
BMW | 66 20 9 114 342 |
BMW | 66 20 9 114 344 |
BMW | 66 20 9 124 582 |
BMW | 66 20 9 124 583 |
BMW | 66 20 9 124 585 |
BMW | 66 20 9 124 586 |
BMW | 66 20 9 140 942 |
BMW | 66 20 9 149 025 |
BMW | 66 20 9 162 926 |
BMW | 66 20 9 162 930 |
BMW | 66 20 9 191 400 |
BMW | 66 20 9 191 402 |
BMW | 66 20 9 196 705 |
BMW | 66 20 9 206 443 |
BMW | 66 20 9 221 621 |
BMW | 66 20 9 221 622 |
BMW | 66 20 9 222 074 |
BMW | 66 20 9 255 135 |
BMW | 66 20 9 263 924 |
BMW | 66 20 9 263 925 |
BMW | 66 20 9 263 926 |
BMW | 66 21 6 955 997 |
BMW | 66 21 6 988 965 |
KLOKKERH | 96009045 |
MAPCO | 88632 |
MEATDORIA | 94510 |
METZGER | 0901055 |
METZGER | 0901082 |
MINI | 66 20 0 393 938 |
MINI | 66 20 2 180 146 |
MINI | 66 20 2 241 429 |
MINI | 66 20 2 241 431 |
MINI | 66 20 3 451 513 |
MINI | 66 20 3 451 514 |
MINI | 66 20 3 451 515 |
MINI | 66 20 3 451 516 |
MINI | 66 20 3 451 517 |
MINI | 66 20 3 451 518 |
MINI | 66 20 3 451 519 |
MINI | 66 20 3 451 520 |
MINI | 66 20 3 451 521 |
MINI | 66 20 3 451 522 |
MINI | 66 20 3 451 523 |
MINI | 66 20 3 451 524 |
MINI | 66 20 3 453 542 |
MINI | 66 20 3 453 963 |
MINI | 66 20 3 456 717 |
MINI | 66 20 6 934 308 |
MINI | 66 20 7 218 181 |
MINI | 66 20 7 218 182 |
MINI | 66 20 7 245 491 |
MINI | 66 20 7 274 059 |
MINI | 66 20 7 274 060 |
MINI | 66 20 7 274 061 |
MINI | 66 20 7 274 062 |
MINI | 66 20 7 304 083 |
MINI | 66 20 7 304 084 |
MINI | 66 20 7 305 446 |
MINI | 66 20 7 350 927 |
MINI | 66 20 7 350 928 |
MINI | 66 20 9 196 705 |
MINI | 66 20 9 263 926 |
TRISCAN | 525-1089 |
TRISCAN | 525-1093 |
TRISCAN | 64V20-72-0012 |
TRISCAN | 64V20-72-0034 |
TRISCAN | 65296009045 |
TRISCAN | 881511107 |
TRISCAN | V20-72-0034 |
VEMO | V20-72-0034 |
BMW
|
MINI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zderzaki to elementy znajdujące się z tyłu i z przodu pojazdu, będąc z obu stron najdalej wysuniętymi częściami samochodu. Obecnie zderzak i części zderzaka wykonuje są głównie ze stali, jednak od zewnątrz element ten pokrywa warstwa tworzywa sztucznego. Główną częścią zderzaka jest kształtownik – ułożony poziomo i pośrodku – jednak ze względu na przysłonięcie innymi częściami zderzaka, nie jest widoczny.
Głównym zadaniem zderzaków jest ochrona podczas kolizji. O ile w przypadku poważnych zderzeń zderzaki nie są w stanie pomóc, o tyle przy drobnych uderzeniach nieco łagodzą wstrząsy oraz przede wszystkim chronią inne części samochodu przed uszkodzeniem. Ponadto, zderzaki odgrywają niezwykle ważną rolę w kształtowaniu estetyki pojazdu. Dlatego też producenci wyjątkowo dbają o ich prezencję, a kierowcy często na własną rękę modyfikują kształty, a także barwy zderzaków.
Ze względu na funkcję oraz lokalizację, zderzaki często ulegają uszkodzeniom. Drobne uderzenia – na przykład w słupek podczas parkowania – raczej nie pozostawiają na nich śladu, jednak przy większych kolizjach dochodzi do zarysowań, pęknięć, a w najgorszym wypadku do odpadnięcia zderzaka. Ponadto, ze względu na obecność elementów metalowych, zderzak narażony jest również na korozję.
Unikanie kolizji może sprawić, że zderzak pozostanie w doskonałym stanie nawet po przejechaniu kilkuset tysięcy kilometrów. Warto jednak sprawdzać, czy nie pojawiają się drobne pęknięcia oraz rdza, gdyż oznaczają one konieczność wymiany tego elementu. Ze względów estetycznych niektórzy kierowcy decydują się na wymianę również ze względu na obecność zadrapań i rys, jednak w takich przypadkach wystarczające może się okazać lakierowanie.
Triscan to firma motoryzacyjna z duńskim kapitałem. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją części zamiennych do samochodów europejskich i azjatyckich. Oferta obejmuje 25 grup produktowych, co oznacza, że obecnie Triscan niemal w pełni zaspokaja potrzeby każdego kierowcy. Najważniejsze części w ofercie dystrybutora to bez wątpienia elementy układu hamulcowego. Klocki hamulcowe Triscan są doceniane w wielu krajach europejskich, podobnie jak zaciski, sprężyny dociskowe czy czujniki zużycia hamulców. W sumie w asortymencie przedsiębiorstwa znajduje się ponad 14 tysięcy referencji z tej kategorii.
Drugą największą grupę produktową stanowią części układu kierowniczego Triscan. Obecnie producent dysponuje ponad 6 tysiącami referencji w tej kategorii. Znajdują się tutaj między innymi drążki kierownicze i ich końcówki. Oferta w wymienionej kategorii jest stale poszerzana, głównie o referencje dla najnowszych modeli pojazdów.
Ponadto, oferta dystrybutora części samochodowych Triscan obejmuje m.in.: części układu napędowego, uszczelnienia silnika oraz innych podzespołów, części sprzęgła oraz skrzyni biegów. Ponadto, przedsiębiorstwo oferuje szeroki wybór produktów w kategorii części zawieszenia.
Triscan to firma duńska, jednak zasięg jej działania jest o wiele szerszy. Obecnie części samochodowe Triscan są dystrybuowane na terenie 35 krajów europejskich. Firma zatrudnia pracowników w Danii, Francji, Niemczech i Szwecji. Przedsiębiorstwo dysponuje trzema rozbudowanymi centrami dystrybucyjnymi, z których transportowane są autoczęści Triscan. Dwa centra dystrybucyjne znajdują się na terenie Danii, natomiast trzecie zlokalizowane jest w Niemczech.