- Długość [mm]: 280
- Gwint wewnętrzny [mm]: M14 x 1,5
- Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,54
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z przeciwnakrętką
- Powierzchnia: Fosforanowany
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | E10201 |
4U | CI-E-10201 |
A.B.S. | 240575 |
A.Z. Meist | AZMT-42-010-4529 |
ACEMARK | 205997 |
AISIN | JAJPS-014 |
ALTE AUTOM | 87407AL |
APEC | AST6340 |
APLUS | 20741AP |
ASAM | 80865 |
ASMETAL | 20PE1105 |
AUTO FRANC | 11-3034C |
AUTO-SPEED | 290RT00020 |
AUTOMEGA | 274698410 |
AUTOMOTOR | PSD12F4 |
AYD OE | 95-09630 |
AYD | 9509630 |
AYWIPARTS | AW1370248LR |
BENDIX | 043259B |
BGA | SR1418 |
BIRTH | AX0054 |
BORG BECK | BTR5527 |
BSG | BSG 70-310-016 |
BSG | BSG 70-310-044 |
CAUTEX | 773867 |
CAUTEX | 773937 |
CAUTEX | 773968 |
CITRO | 3812.F4 |
COGEFA | 738.12F4 |
COMLINE | CTR3313 |
CORTECO | 49425309 |
DAYCO | DSS3316 |
DELPHI | TA2510 |
DELPHI | TA2510-11B1 |
DENCKERMAN | D180211 |
DJ PARTS | DR1463 |
DLZ | RE1399 |
DYS | 24-20695 |
DYS | 24-20695K |
DÜRER | ROTDIR12 |
EGT | 302037EGT |
ESEN SKV | 04SKV383 |
ETS | 04.RE.695 |
FAG | 840 0321 10 |
FAI | SS7227 |
FARE SA | 35379 |
FARE SA | 35506 |
FARE SA | RA068 |
FARE-CO | 35379 |
FARE-CO | 35506 |
FARE-CO | RA068 |
FARE-MX | 35506 |
FARE-MX | RA068 |
FARE-RCH | 35379 |
FARE-RCH | 35506 |
FARE-RCH | RA068 |
FAST | FT16577 |
FEBEST | 2522-B9 |
FIRST LINE | FTR5527 |
FLENNOR | FL0071-C |
FORMPART | 1307023 |
FORTUNE LI | FZ2216 |
FR REDAELL | P-336A |
FR REDAELL | P-336AK |
FRAP | F3781 |
G.U.D. | GSP101168 |
GSP | S030038 |
HART | 438 418 |
HBJAKOPART | J4840818 |
JPG | 4144500700 |
KAGER | 41-1132 |
KAMOKA | 9020195 |
KAVO PARTS | STR-10166 |
KAWE | 8500 28218 |
KLAXCAR | 47266z |
KRAFT AUTO | 4305677 |
KRAFTVOLL | 13030109 |
KRONER | K330685 |
KYB | NEW-KRE-1321 |
LEMFO | 35302 01 |
LYNXAUTO | C2325LR |
MAG | 301191602090 |
MANDO | MTG045431 |
MAPCO | 49401 |
MAXGEAR | 69-0423 |
MDR | GSP-S030038 |
MEC-DIESEL | 460856 |
MEHA AUTOM | MH20328 |
MERTZ | M-S0655 |
METALCAUCH | 47879 |
METALCAUCH | 47880 |
METALCAUCH | 53291 |
METZGER | 51016708 |
MEYLE | 11-16 031 0024 |
MGA | DR5953 |
MONROE | L28218 |
MOOG | PE-AX-7969 |
MOTAQUIP | LVTR1701 |
MS | 35302-PCS-MS |
Motrio | 8660005610 |
NAPA | NST6340 |
NEO CTR | CR0916 |
NK | 5033746 |
NTY | SDK-CT-001 |
OCAP | 0603147 |
OMG SRL | G11.6289 |
OPENPARTS | SSJ1154.11 |
OPTIMAL | G2-1182 |
Oyodo | 30K9135-OYO |
PATRON | PS2204 |
PEUGE | 3812.F4 |
PLYOM | P773867 |
PLYOM | P773937 |
PLYOM | P773968 |
PROFIT | 2303-0366 |
ProfiPower | 5S1085 |
QF | QF13E00255 |
QH TALBROS | QR3807S |
QUARO | QS1870/HQ |
QUINTON HA | QR3807S |
RIDEX | 51T0195 |
RIDEX | 51T0581 |
RIW | PE3019 |
RODRUNNER | AJ-P-433 |
RODRUNNER | AJ-P-433K |
RTS | 92-00752 |
RUV | 915973 |
SASIC | 7770004 |
SATO tech | PS21341 |
SBS | 19065033746 |
SIDEM | 7713 |
SKF | VKDY 323016 |
SPIDAN CHA | 50481 |
SRLINE | S6023021 |
STC | T447879 |
STC | T447880 |
STC | T453291 |
SWAG | 62 93 4803 |
SYD | 1317009 |
Stark | SKTR-0240231 |
Stark | SKTR-0240617 |
Storm | 24084 |
TALOSA | 44-01372 |
TALOSA | 44-01372K |
TEKNOROT | P-433 |
TEKNOROT | P-433K |
TOPRAN | 722 828 |
TREVI | TRTT4401 |
TRISCAN | 8500 28218 |
TRW | JAR1257 |
Technika | RS12048 |
VAICO | V22-0457 |
VEMA | 26247 |
WOLVER | SP215600 |
WTI automo | A821050 |
YTT | Y345010 |
ZEKKERT | ST-4350 |
zentparts | Z28549 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Końcówka drążka kierowniczego to podstawowy element układu kierowniczego w samochodzie, który niestety bardzo często ulega wyeksploatowaniu na skutek przejechanych kilometrów. Prawidłowy stan techniczny końcówek ma wpływ na działanie drążka, który odpowiada za bezpieczeństwo oraz komfort podróżowania samochodem.
Końcówka drążka zawiera tak zwany element elastyczny, zwany w branży motoryzacyjnej przegubem kulowym. To właśnie ten element umożliwia ruch zawieszenia koła samochodowego oraz skręcanie zwrotnicy względem nieruchomej przekładni kierowniczej. W momencie, kiedy na przegubie kulowym pojawi się luz, na kierownicy będą odczuwalne mocne drgania, a układ kierowniczy samochodu nie będzie działał precyzyjnie. Taka sytuacja to znak, że należy wymienić końcówki drążka kierowniczego na nowe.
To co ile należy wymieniać końcówki drążka kierowniczego zależne jest od wielu czynników. Między innymi od rodzaju samochodu oraz jakości użytych części. Ponadto spore znaczenie ma także styl jazdy kierowcy. Nieomijanie dziur oraz wybojów niestety nie wpłynie korzystnie na żywotność poszczególnych podzespołów, w tym końcówek drążka kierowniczego.
Końcówki drążków kierowniczych wymienia się zawsze parami. Przy okazji wymiany warto sprawdzić pozostałe elementy układu kierowniczego w samochodzie, ponieważ ich zużycie eksploatacyjne często zbiega się w czasie. Ponadto awaria końcówek często świadczy o zbliżającej się usterce pozostałych części w układzie kierowniczym.
Przed zakupem nowych końcówek drążka kierowniczego warto dobrze zapoznać się z ofertą poszczególnych producentów. Na rynku części zamiennych znajdziemy całą gamę końcówek do praktycznie każdej marki pojazdu.
DYS to marka obecna na rynku od kilkudziesięciu lat. Przedsiębiorstwo powstało w Hiszpanii i do dzisiaj to tam znajduje się jego główna siedziba. Części samochodowe DYS są znane głównie w Europie, gdzie marka zdołała zdobyć renomę wśród użytkowników i specjalistów. Auto części DYS to przede wszystkim rozmaite części podwozia. Producent jest uznawany za specjalistę w zakresie produkcji wahaczy. Części te są najwyżej cenionymi produktami marki, ale nie jedynym. Obecnie w katalogu jest niemal 13000 pozycji. Wśród nich znaleźć można między innymi stabilizatory, łączniki stabilizatorów, a także drążki kierownicze. Ponadto firma produkuje wiele elementów gumowych i gumowo-metalowych. Części takie jak odboje czy osłony na poszczególne podzespoły stanowią ważną część asortymentu. Części DYS należą do przystępnych cenowo. Jednocześnie są to produkty wysokiej jakości. Marka DYS jest gwarantem długiej żywotności auto części o doskonałej efektywności. Dlatego też należy uznać, że części samochodowe DYS cechują się bardzo dobrym stosunkiem ceny do jakości. Producent stale uzupełnia swoją ofertę, dołączając do niej coraz to nowe elementy. Części są też udoskonalane w laboratorium badawczym należącym do przedsiębiorstwa.