- Parzyste numery artykułów: 14134
- Gwint wewnętrzny [mm]: M16 x 2
- Gwint zewn. [mm]: M16 x 2
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
- Ciężar [kg]: 1,400
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Drążek kierowniczy poprzeczny FEBI BILSTEIN 05198 | 05198 |
1 szt. | Śruby ustawienie geometrii FEBI BILSTEIN 05202 | 05202 |
1 szt. | Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego FEBI BILSTEIN 05201 | 05201 |
Dodaj opinię
(30.12.2018)
Opinia wystawiona dla Drążek kierowniczy poprzeczny FEBI BILSTEIN 02385 (Oś przednia po obydwu stronach)
(19.01.2015)
Opinia wystawiona dla Drążek kierowniczy poprzeczny FEBI BILSTEIN 11354 (Oś przednia po obydwu stronach)
(11.11.2014)
Opinia wystawiona dla Drążek kierowniczy poprzeczny FEBI BILSTEIN 12698 (Oś przednia, z lewej strony)
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | E16497 |
4U | OP-E-16497 |
A.B.S. | 240402 |
A.B.S. | 250126 |
A.Z. Meist | AZMT-40-040-9058 |
ACEMARK | 205611 |
ACEMARK | 206379 |
ACEMARK | 206380 |
ALTE AUTOM | 79859AL |
ALTE AUTOM | 79860AL |
ALTE AUTOM | 79861AL |
APLUS | 13193AP |
AUTOMEGA | 110164710 |
AYD OE | 95-02082 |
AYD | 9502082 |
AYWIPARTS | AW1330101L |
BENDIX | 041124B |
BGA | SR9548 |
BIRTH | RS0059 |
BORG BECK | BTR4443 |
BSG | BSG 65-310-091 |
CORTECO | 49396511 |
CORTECO | 49399342 |
CORTECO | 49401468 |
CORTECO | 49401665 |
DAKAtec | 140110 |
DAKAtec | 150158 |
DAKAtec | 160042 |
DAKAtec | 160043 |
DELPHI | TA1211 |
DELPHI | TA1211-11B1 |
DENCKERMAN | D180238 |
DITAS | A2-4776 |
DJ PARTS | DR1408 |
DYS | 74-25661 |
EGT | 301746EGT |
ETS | 19.DL.100 |
ETS | 19.MB.499 |
ETS | 19.SB.499 |
FAG | 840 0465 10 |
FAG | 840 0467 10 |
FAI | SS4208 |
FIRST LINE | FTR4443 |
FLENNOR | FL691-C |
FORMPART | 2002005 |
FRAP | F1189 |
FRAP | F2284 |
G.U.D. | GSP101086 |
GM | 90304625 |
GM | 90304625 S1 |
GM | 90373521 |
GM | 90373521 S1 |
HART | 422 028 |
JPG | 1244401170 |
JPG | 1244500370 |
KAGER | 41-0415 |
KAMOKA | 999838 |
KAUTEK | OP-BS112 |
KAVO PARTS | STR-10221 |
KAWE | 8500 24302 |
KRAFTVOLL | 10050024 |
LEMFO | 12168 01 |
LEMFO | 12168 02 |
LEMFO | 31319 01 |
LYNXAUTO | C3038L |
MAPCO | 19611 |
MAPCO | 49750 |
MAPCO | 49751 |
MAPCO | 49752 |
MAXGEAR | 69-0733 |
MERTZ | M-S1301 |
METZGER | 56000101 |
MEYLE | 616 030 0002 |
MEYLE | 616 030 5563 |
MGA | DR5057 |
MONROE | L24302 |
MOOG | OP-DS-5561 |
MOOG | OP-ES-5563 |
MOOG | OP-SB-8982 |
MOOG | SA-ES-4907 |
MOTAQUIP | VTR769 |
MOTAQUIP | VTR770 |
MS | 12168-PCS-MS |
NK | 5003619 |
OCAP | 0290058 |
OCAP | 0290059 |
OCAP | 0292544 |
OCAP | 0582544 |
OCAP | 592 544 |
OPEL | 03 22 079 |
OPEL | 03 22 079 S1 |
OPEL | 03 22 147 |
OPEL | 03 22 147 S1 |
OPEL | 3 22 079 S1 |
OPEL | 3 22 147 S1 |
OPENPARTS | SSJ1109.11 |
OPENPARTS | SSJ1130.11 |
OPTIMAL | G2-702 |
OSSCA | 11200 |
PATRON | PS2203L |
Profession | 61340051 |
QH TALBROS | QDL2771S |
QUINTON HA | QR2335S |
RAPRO | R59086 |
RIDEX | 284R0183 |
RIW | OP3018 |
RUV | 915327 |
RUV | 915329 |
SAAB | 42 42 673 |
SAAB | 42 42 673 S1 |
SASIC | 9006204 |
SBS | 19015003619 |
SIDEM | 9836 ASSY |
SIDEM | 9838 |
SKF | VKDY 328018 |
SPIDAN CHA | 44671 |
SRLINE | S6055007 |
STELLOX | 55-02082-SX |
SWAG | 57 72 0006 |
Stark | SKRA-0250202 |
TALOSA | 64-11009 |
TOPRAN | 200 366 |
TRISCAN | 8500 24302 |
TRW | JAR642 |
TRW | JRA365 |
TRW | JTE118 |
Technika | RS18215 |
VAICO | V40-0245 |
VAUXH | 90304625 |
VAUXH | 90304625 S1 |
VAUXH | 90373521 |
VAUXH | 90373521 S1 |
VEMA | 25123 |
WXQP | 560093 |
OPEL
|
SAAB
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Drążek kierowniczy to element samochodowego układu kierowniczego, którego podstawowa rola sprowadza się do połączenia przekładni kierowniczej ze zwrotnicą układu zawieszenia oraz przekazywania ruchu przekładni na zwrotnicę. W skrócie to podzespół, który odpowiada za prawidłowe prowadzenie przednich kół pojazdu.
Zużycie drążka kierowniczego podyktowane jest przede wszystkim rodzajem zastosowanych części oraz stylem jazdy. Niezależnie od tego, kiedy dojdzie do zużycia, trzeba mieć na uwadze, że wyeksploatowanie tej części samochodowej ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy samochodem. Dlatego z wymianą nie należy zwlekać.
Drążek kierowniczy wyposażony został w tak zwany przegub, który jest elastycznym połączeniem, umożliwiającym ruch zawieszenia samochodu w górę i w dół, odpowiednio względem nieruchomo zamocowanej przekładni kierowniczej. Przy okazji wymiany tej części samochodowej zaleca się także wymianę współpracującej z nim końcówki drążka kierowniczego.
Drążek kierowniczy osłonięty jest gumową osłoną. Należy upewnić się, czy nie jest ona uszkodzona lub zużyta i w razie potrzeby wymienić ją razem z drążkiem i końcówką. Należy pamiętać, że drążki wymieniamy zawsze parami, gdyż żywotność tych elementów układu kierowniczego jest zbliżona.
Po dokonaniu wymiany drążka nie zapomnijcie, że konieczne będzie także sprawdzenie i regulacja zbieżności kół.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.