Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Elem. nastawczy, turboładowarka NTY ECD-BM-031

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
ECD-BM-031
Elem. nastawczy, turboładowarka NTY ECD-BM-031
  • Elem. nastawczy, turboładowarka NTY ECD-BM-031 - fot.1
  • Elem. nastawczy, turboładowarka NTY ECD-BM-031 - fot.2
  • Elem. nastawczy, turboładowarka NTY ECD-BM-031 - fot.3
  • Elem. nastawczy, turboładowarka NTY ECD-BM-031 - fot.4
  • Elem. nastawczy, turboładowarka NTY ECD-BM-031 - fot.5
  • Elem. nastawczy, turboładowarka NTY ECD-BM-031 - fot.6
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

709,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
NTY
Jednostka:
sztuka
EAN:
590204827671
Numer seryjny:
ECD-BM-031
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Regulacja / Sterowanie ECD-BM-031 firmy NTY

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla ECD-BM-031 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BMW 11658508091
BMW 11658510943
BMW 54409980026

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Regulacja / Sterowanie ECD-BM-031 pasuje do Twojego auta

 

BMW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Regulacja / Sterowanie

Sterownik silnika to element, który zastąpił w nowoczesnych pojazdach stosowany dawniej gaźnik. Dzięki tej części możliwy stał się elektroniczny wtrysk paliwa. Czym zajmuje się sterownik silnika? Jego zadaniem jest kontrola pracy jednostki napędowej. W swojej pracy element ten korzysta z rozmaitych danych. Pobiera je z czujników zlokalizowanych w różnych częściach samochodu. Sterowanie silnikiem odbywa się m.in. na podstawie analizy danych z sondy lambda, czujnika temperatury kolektora ssącego, czujników położenia wału i wałka rozrządu oraz wielu innych.

Sterowanie silnikiem polega przede wszystkim na zmianach proporcji paliwa i powietrza w mieszance paliwowo-powietrznej. Informacje docierające do sterownika z wymienionych czujników i innych często są wystarczające, aby określić właściwe proporcje, jednak dodatkowo urządzenie bierze pod uwagę również zapisane dane z przeszłości. Ponadto, to właśnie sterownik decyduje o momencie zapłonu, a także momencie wtrysku. Za sprawą tego elementu jednostka napędowa nie tylko pracuje efektywniej i szybciej, ale również bezpieczniej. Rzecz w tym, że w razie konieczności komputer hamuje dopływ paliwa, jeżeli na podstawie dostępnych danych uzna to za niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa.

Awaria sterowania silnika skutkuje utratą kontroli nad pracą jednostki napędowej. Tym samym konieczne jest jak najszybsze przywrócenie sprawności elementu. W wielu przypadkach możliwa jest skuteczna naprawa tej części, natomiast jeśli okaże się to niewykonalne, sterownik silnika należy wymienić.

NTY

NTY to rozwijająca się japońska marka części samochodowych. Firma działa na rynku stosunkowo krótko, jednak zdążyła już zyskać spore grono odbiorców, głównie za sprawą niespotykanie niskich cen. Części NTY to produkty ekonomiczne, stanowiące dobry wybór dla każdego, kto szuka oszczędności.

Oferta NTY jest bardzo bogata. Obecnie lista pozycji w katalogu dobija już do 40 000. Części samochodowe NTY to elementy w zasadzie z wszystkich kategorii. Klient znajdzie tutaj liczne łożyska i piasty. To części NTY cieszące się zdecydowanie najlepszymi opiniami. Ponadto dostępne są hamulce NTY, w tym pełne zestawy, jak i pojedyncze części. Producent oferuje również liczne części zawieszenia, układu kierowniczego czy elektroniki samochodowej. Obszerną kategorię stanowią również cewki i świece zapłonowe. Auto części NTY to podzespoły przede wszystkim do aut produkcji azjatyckiej, jednak w asortymencie są dostępne również elementy do samochodów europejskich, a nawet amerykańskich.

Części NTY to elementy średniej jakości. Niemniej podzespoły działają względnie efektywnie i długotrwale, biorąc pod uwagę niską cenę produktów. Największe atuty producenta to właśnie niski koszt części oraz ich ogromny wybór. Nie mogąc znaleźć jakieś części samochodowej, warto zaglądnąć do katalogu NTY.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze