- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Długość [mm]: 60
- Średnica zewnętrzna [mm]: 91
- Średnica wewnętrzna [mm]: 33,4
- Średnica zabudowy [mm]: 52
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APXENERGY | X1524557 |
ASHIKA | 1ECO022 |
ASHUKI | 185-827 |
ASHUKI | 185-827M |
AVS AUTOPA | LA107 |
BBFREDLINE | 38FO004 |
BLUEPRINT | ADJ132125 |
BOSCH | 1457429239 |
CLEANF | ML068 |
COMLINE | EOF082 |
DELPHI | FX20023 |
FEBI | 27141 |
FI.BA | F-677 |
FILTRON | OE665/1 |
FORD | 1088 179 |
FORD | 1349745 |
FORD | FORD 1088 179 |
FORD | XS7Q-6744-AA |
FRAM | CH9023 |
FRAM | CH9023ECO |
HEN | E33H D96 |
JAGUA | JDE2464 |
JAPANPAR | FO-ECO022 |
KAMOKA | F103001 |
KNECHT | OX 191 D |
KNECHT | OX 191 D OEKO |
MAG | 150270012400 |
MAHLE | OX 191 D |
MAHLE | OX 191 D OEKO |
MANN | HU 920 x |
MDR | MOF-3E22 |
MEATDORIA | 14027 |
Motorcraft | EFL484 |
PATRON | PF4147 |
PURFLU | L237 |
PUROLATOR | L18272 |
QUINTON HA | WL7286 |
SAKURA | EO1902 |
SCT | SH 454 P |
SOFIMA | S 5015 PE |
SOGEFIPRO | FA5591ECO |
STELLOX | 20-50191-SX |
TECNECO FI | OL0124E |
TECNOCAR | OP124 |
UFI | 25 015 00 |
WIXFILTERS | WL7286 |
FORD
|
JAGUAR
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
JAPKO to marka należąca do Japanparts –– międzynarodowej firmy dystrybucyjnej z siedzibą we Włoszech. Przedsiębiorstwo działa na rynku od ponad 20 lat, zajmując się importem i dystrybucją rozmaitych zamiennych części samochodowych. JAPKO to jedna z głównych marek należących do Japanparts.
Części samochodowe JAPKO to elementy klasyfikowane w czterech różnych grupach produktowych. Pierwsza z nich to linia obróbki. Znajdziemy w niej m.in. tłoki i głowice JAPKO, a także inne części metalowe wykonane z dużą precyzję. Do linii mechanicznej zaliczane są auto części JAPKO bezpośrednio odpowiedzialne za działanie poszczególnych mechanizmów. Wśród nich znajdują się paski klinowe, napinacze, tarcze hamulcowe, filtry samochodowe i wiele więcej. Trzecią grupę produktową stanowi linia elektryczna, a w niej alternatory czy silniczki. Ofertę uzupełnia linia zawieszenia.
Części zamienne JAPKO to auto części dedykowane przede wszystkim samochodom japońskim i koreańskim, podobnie jak wszystkie produkty dystrybuowane przez podmioty z grupy Japanparts. Niemniej jednak w katalogu znaleźć można również części zamienne JAPKO do samochodów amerykańskich. Asortyment firmy Japanparts, a tym samym również marki JAPKO, jest stale poszerzany.