- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
- Wysokość [mm]: 153
- Średnica wewnętrzna [mm]: 31
- Średnica zewnętrzna [mm]: 64
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 31
Dodaj opinię
(08.10.2023)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju MANN-FILTER W 719/30
(07.10.2023)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju MANN-FILTER W 719/30
(07.10.2023)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju MANN-FILTER W 719/30
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALO-8132 |
ACDELCO | AC 6268 E |
ALCOFILTER | MD-519 |
ASAS | AS 2504 |
ASHIKA | 10-ECO111 |
BLUEPRINT | ADB 112101 |
BMW | 11 42 7 788 460 |
BMW | 11 42 7 788 461 |
BMW | 11 42 8 513 377 |
BMW | 11 42 8 513 378 |
BOSCH | F 026 408 730 |
BOSCH | P9252 |
CHAMPION | COF100549E |
CHAMPION | XE 549 |
CLEANF | ML 1735 |
COMLINE | EOF170 |
COOPERSFIA | FA5752 ECO |
CROSLAND F | 2292 |
DIGOEMA | DGM/O 41270 |
FEBI | 26704 |
FILFILTER | MLE 1478 |
FILTRON | OE 649/8 |
FRAM | CH9994 ECO |
GOODWILL | OG 124 ECO |
HEN | E28H01 D26 |
JAPANPAR | FO-ECO111 |
KOLBENSCHM | 50 013 652 |
KOLBENSCHM | 652-OX |
LAUTR | ELH 4359 |
MAG | 71760882 |
MAHLE | OX 177/3 |
MAHLE | OX 177/3 D ECO |
MAHLE | OX 177/3D |
MAPCO | 64866 |
MEATDORIA | 14094 |
MEYLE | 314 114 0006 |
MFILTER | MU 1227 |
MFILTER | TE 4008 |
MICRONAIR | OF191 |
MISFAT | L048 |
MOTAQUIP | VFL 531 |
MOTAQUIP | VFL540 |
MULLER FIL | FOP177 |
P.B.R. | AC-8079 |
PURFLU | L369 |
PZL | WO1544X3 |
QUINTON HA | QFL0143 |
SCT | SH 4041 |
SCT | SH 4041 L |
SCT | SH 4041 P |
SOFIMA | S 5048 PE |
SWAG | 20 92 6704 |
TECNECO FI | OL 09994-E |
TECNOCAR | OP261 |
UFI | 25.048.00 |
UNICO F. | EL 6154/4 x |
VAICO | V20-0646 |
VAICO | V20-8703 |
VALEO | 586543 |
VALEO | 586545 |
WIXFILTERS | WL7406 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
MANN FILTER oferuje bogaty wybór innowacyjnych filtrów samochodowych dedykowanych na niezależny rynek części zamiennych. Pokrywa zapotrzebowanie 98 procent europejskiego rynku.
Firma oferuje części nie tylko do samochodów osobowych, ale także dostawczych i rolniczych. Poziom filtracji, niezależnie od sektora, któremu zostały dedykowane - stoi na bardzo wysokim poziomie. Wszystkie filtry wykonane zostały z dobrej jakości tworzywa sztucznego o wysokim stopniu niezawodności i wydajności filtracyjnej.
Części samochodowe MANN FILTER mają wiele zalet. Obejmuje to również kompaktową konstrukcję i wynikające z tego optymalne wykorzystanie dostępnej przestrzeni.