- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Średnica zewnętrzna [mm]: 92
- Średnica wewnętrzna [mm]: 11,5
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 24,5
- Wysokość [mm]: 169
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AB | WFO0620 |
ACDELCO | AC202 |
AMC FILTER | SO802 |
ASHIKA | 1009997 |
AUTOMOTOR | LATI08 |
BALDW | P7615 |
BALDWIN FI | P7615 |
BLUEPRINT | ADG02101 |
BOSCH | 0986627571 |
BOSCH | 1457429273 |
BOSCH | 1457429274 |
BOSCH | O702 |
BOSCH | P9274 |
CHAMP | LC100 |
CHAMPION | COF100103C |
CHAMPION | X103 |
CLEANF | ML082 |
COOPE | G816 |
COOPERSFIA | FB1526 |
CROSLAND F | 1013 |
DAEWOO | 6611803009 |
DELPHI | AC202 |
DELPHI | FX0104 |
DONALDSON | P550361 |
DRIVE | DP1110110012 |
EUROREPAR | E149009 |
EUROREPAR | E149193 |
FILMAR | LF5500N |
FILTRON | OC602 |
FLEETGUARD | LF3584 |
FRAM | CH4536 |
GIF | LI314 |
HEN | D16E170HN |
HEN | E170HN |
HEN | E170HND16 |
JAPANPAR | FO997S |
JAPANPAR | FO998S |
JAPANPAR | JFO997S |
JAPANPAR | JFO998S |
KLAXCAR | FH025Z |
KNECHT | OX38D |
LAUTR | I08 |
LUBERFINER | P829 |
LUCASFILTE | LFOE251 |
MAHLE | OX38D |
MANN | PF1050/1N |
MECAFILTER | ELH4151 |
MERCE | 6011800009 |
MERCE | 6011800109 |
MERCE | 6011800210 |
MERCE | 6011840025 |
MERCE | 6011840125 |
MERCE | 6011840210 |
MERCE | A6011800009 |
MERCE | A6011800109 |
MERCE | A6011800210 |
MERCE | A6011840025 |
MERCE | A6011840125 |
MERCE | A6011840210 |
MGA | FH1039 |
MISFAT | L528 |
MOTAQUIP | VFL262 |
MOTRIO | 8671002321 |
Motorcraft | EFL322 |
NIPPARTS | J1310400 |
NPS | S131G01 |
O_K | 1499514 |
P.B.R. | AC3277 |
PBR | AC3277 |
PEUGE | 1109E8 |
PURFLU | L566 |
PUROLATOR | L40039 |
PUROLATOR | PL39D |
SOFIMA | S7510O |
SOGEFIPRO | FB1526 |
SSANG | 6011800109 |
SSANG | 6611803009 |
STILL | 0146707 |
STILL | 146707 |
TECNOCAR | O157 |
UFI | 2552800 |
VALEO | 586518 |
WIXFILTERS | 51289E |
WIXFILTERS | WL7004 |
WOODG | WGL1050-1 |
DAEWOO
|
MERCEDES-BENZ
|
PUCH
|
SSANGYONG
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
Misfat to tunezyjska firma założona w 1979 roku, która specjalizuje się w produkcji i dystrybucji filtrów do samochodów zarówno osobowych, jak i ciężarowych. Obecnie firma zatrudnia ponad 850 pracowników i produkuje ponad 16 milionów filtrów rocznie, głównie z przeznaczeniem na rynki eksportowe.
W ofercie Misfat znajdziemy filtry:
Misfat posiada sześć oddziałów w: Tunezji (główna siedziba), a także: Francji, Hiszpanii, Maroko, Rosji i Polsce oraz sieć dystrybucji w ponad 60 krajach. Ponadto w skład marki Misfat wchodzą jeszcze marki: Mecafilter i Lautrette .
W związku z tym, iż Misfat jest także producentem części do oryginalnego wyposażenia pojazdu, musi spełniać także normy jakości produktów OEM (ang. Original Equipment Manufacturer).
Dlatego przedsiębiorstwo zainwestowało w dział badań i rozwoju. Pracują w nim wysoko wyspecjalizowani specjaliści, których zadaniem jest projektowanie i opracowywanie prototypów. Dzięki temu Misfat jest w stanie sprostać nawet największym wymaganiom klientów.
Ponadto, tunezyjskie przedsiębiorstwo w elastyczny sposób podchodzi do procesu produkcyjnego. Dzięki temu zyskuje przewagę nad konkurencją, ponieważ elastyczność umożliwia produkcję zróżnicowanego asortymentu, który na bieżąco odpowiada na potrzeby rynku.
Misfat posiada także certyfikaty: ISO 9001, ISO / TS 16949, ISO 14001 i OHSAS 18001 oraz certyfikat Q1 od Ford, który otrzymali w 2012 roku.