Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr oleju MULLER FILTER FO302

3.0 (2 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
FO302
Filtr oleju MULLER FILTER FO302
  • Filtr oleju MULLER FILTER FO302 - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 59,00 zł
21,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
MULLER FILTER
Jednostka:
sztuka
EAN:
8033977103025
Rodzaj filtra:
Filtr przykręcany

Wśród filtrów przykręcanych, najczęściej można spotkać filtry olejowe, które przykręcane są do podstawy filtra lub chłodniczki olejowej. Ten typ filtrów jest jednym z prostszych do wymiany, ponieważ wystarczy odkręcić zużyty filtr i przykręcić nowy, pamiętając oczywiście o mocy dokręcenia, aby nie zruszyć uczelki.

Dowiedz się więcej

Średnica zewnętrzna [mm]:
76
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:
72
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:
62
Wymiar gwintu:
3/4"-16
Wysokość [mm]:
120
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Filtr oleju FO302 firmy MULLER FILTER

Parametry:
  • Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 76
  • Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 72
  • Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 62
  • Wymiar gwintu: 3/4"-16
  • Wysokość [mm]: 120
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
3.0 (2 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Filtr oleju MULLER FILTER FO302

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach MULLER FILTER w kategorii Filtr oleju

wojtuq

(01.06.2017)

5.0
Dobrej jakości filtr nic dodać nic ująć. Polecam

Opinia wystawiona dla Filtr oleju MULLER FILTER FOP353

Memphis62

(23.07.2016)

1.0
Filtr nie pasuje do modelu auta, które posiadam pomimo iż korzystałem z wyszukiwarki z państwa strony:/

Opinia wystawiona dla Filtr oleju MULLER FILTER FO122

Numery OEM

Szukaj zamienników dla FO302 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.L.FILTER AL-719
ACDELCO X 18
ACDELCO X 4020 E
ACDELCO X 4050 E
ACDELCO X 71
ALCOFILTER SP-1074
ALCOFILTER SP-812
ARMAFILT O-76/120.0
ARMAFILT O-79/120.6
ATLAS 852 931
BALDW B178
BECKARNLEY 041-8161
BOMAG 05710632
BOMAG 05711401
BOSCH 0 451 103 009
BOSCH 0 451 103 013
BOSCH 0 451 103 013-310
BOSCH 0 451 103 033
BOSCH 0 451 103 033-310
BOSCH 0 451 103 046
BOSCH 0 451 103 134
BOSCH 0 451 103 134-30N
BOSCH 0 451 103 228
BOSCH 0 451 103 280
BOSCH 0 451 103 904
BOSCH 0 451 103 905
BOSCH 0 986 AF0 051
BOSCH 0 986 AF1 089
BOSCH 0451103009
BOSCH 0451103013
BOSCH 0451103013-310
BOSCH 0451103033
BOSCH 0451103033-310
BOSCH 0451103046
BOSCH 0451103134
BOSCH 0451103228
BOSCH 0451103280
BOSCH 0451103904
BOSCH 0451103905
BOSCH 9 457 282 280
BOSCH P3033
BOSCH P3280
BOSCH P3904
CHAMP LS 10
CHAMP LS 153
CHAMP PH 2861
CHAMP PH 2891
CHAMP PH 551
CHAMP PH 561
CHAMPION C 101 G
CHAMPION C 155
CHAMPION C 160
CHAMPION C 160/606
CHAMPION COF100160S
CITRO MLS 000-702
CLEANF DO 218
CLEANF DO 940
COMLINE EOF007
COOPE Z 1232
COOPE Z 40
COOPERSFIA FT4862
COOPERSFIA FT4862CS
COOPERSFIA FT5089
COOPERSFIA FT5222
CROSL 652
DELPHI FX0027
DEUTZ FAHR 0117 2346
DEUTZ FAHR 0117 4417
DEUTZ FAHR 01172346
DEUTZ FAHR 0117434
DEUTZ FAHR 01174417
DEUTZ FAHR 0118 3509
DEUTZ FAHR 01183509
DEUTZ FAHR 117 2346
DEUTZ FAHR 117 4417
DIGOEMA DGM/O 7/5
DIGOEMA DGM/O 719/5
DONALDSON P554770
DONIT 43.10.56G
ELOFIC EXL-130
ELOFIC EXL-176
FEBI 22542
FILFILTER ZP 3523 A
FILFILTER ZP 523 A2
FILTRON OP 526
FILTRON OP 526/3
FILTRON OP 526T
FLEETGUARD LF3568
FLEETGUARD LF758
FLEETGUARD LF785
FORD 5003 460
FORD 5003 461
FORD 5004 747
FORD 5004 928
FORD 5007 124
FRAD 26.43.03/110
FRAM PH2870
FRAM PH2870A
FRAM PH2875
FRAM PH4589
FRAM PH5414
GIF GF 215
GIF GL 340
GM 7984778
GUD Z 88G
HAKO 590230
HAKO 76-015
HEN H14/2W
HEN H14W33
HOFFER 7605004
HOFFER 7605004/9
JOHN DEERE AM34770
KNECHT AW 29
KNECHT AW 29 C 10
KNECHT AW 29/4
KNECHT AW 29/8
KNECHT AW 29/9
KNECHT AW 29/9 C 10
KNECHT AW 3
KOLBENSCHM 073-OS
KOLBENSCHM 50 013 073
KOLBENSCHM 50 013 073/10
KRAMER 000 080 13 82
KRAMER 1172346
LANZ 111 016
LAUTR ELH 4095
LAUTR H15
LIEB 761 6297
LINDE 000 983 0625
LINDE 0009830625
LUBERFINER PH 2861
LUBERFINER PH 2891
LUBERFINER PH 561
LUCAS_ELEC 6457
LUCAS_ELEC EDL 505
LUCCAV 6457
LUCCAV EDL505
MAG 71758770
MAG 71760812
MAHLE OC 209
MAHLE OC 279
MAHLE OC 47
MAHLE OC 47OF
MAHLE OC 488
MAHLE OC 85
MANN W712/6
MANN W719/21
MANN W719/5
MANN W719/5(10)
MAPCO 61097
MAZDA Z ZM1-23802 A
MAZDA Z ZN1-23302
MEATDORIA 15004
MEATDORIA 15004/9
MECAFILTER ELH4095
MISFAT Z130A
MONARK 30 738 033
MOTAQUIP VFL 117
MOTAQUIP VFL 322
MOTAQUIP VFL 324
MOTAQUIP VFL 375
Motorcraft EFL 048
NISSA 15208-V4000
O_K 076 5449
P.B.R. BC-1152
P.B.R. BC-1267
PEUGE 1109 C1
PORSC 056.115.561 G
PORSC 931.107.701.00
PURFLU LS115
PURFLU LS702
PUROLATOR L 20252
PUROLATOR L 24466
PUROLATOR L 27252
PUROLATOR L29200
PUROLATOR PC 252
PUROLATOR PC 252 O.F.
PUROLATOR PER 4466
PZL PP-463
RENAU 77 01 415 060
RENAU 77 01 415 078
RYCO Z63
SCT SM 107
SOFIMA S 2030 R
SOFIMA S 3462 R
SULLA 68527264
SUZUK 659540
TECNOCAR R302
TEHO 4073
TEHO OK 73
TJFIL FB 2095
TJFIL FB 5303
TJFIL FB 5349
UFI 23.127.00
UFI 23.130.01
UFI 23.312.00
UFI 23.462.00
UNI GFE 229
UNICO F. LI 7123/21
UNICO F. LI 7123/5
UNIPART GFE229
VAG 0028 115 351
VAG 0028115351
VAG 030 115 561 D
VAG 035 115 561
VAG 035115561
VAG 037 115 561
VAG 037 115 561 A
VAG 037 115 561 B
VAG 037115561
VAG 056 115 561 A
VAG 056 115 561 B
VAG 056 115 561 G
VAG 057 115 561
VAG 057115561
VAG 059 115 661 A
VAG 5 120 700 509
VAG 8920 180 82 01
VAG 8920 180 89 00
VAG BAT 115 561 A
VAG E 512-07-00-509
VAG SE 021 030 288 A
VAG XE 021 030 288 A
VALEO 586018
VALEO 586038
VIC C-010
WARTB 04 82 551 001
WARTB 0482551001
WIXFILTERS WL7070
WIXFILTERS WL7073
WOODG WGL785

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Filtr oleju FO302 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

BARKAS

  • brak modeli

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

NSU

  • brak modeli

PORSCHE

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

TRABANT

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

WARTBURG

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Wydmuchiwany olej spod korka wlewu oleju. Dlaczego tak się dzieje i co z tym zrobić?

Problem z wydmuchiwaniem oleju silnikowego spod korka wlewu. Dlaczego tak się dzieje i co z można z tym zrobić?

Przedmuchy oleju silnikowego spod korka wlewu nie są zjawiskiem częstym i oby nigdy nie były. Dlaczego? Ponieważ mogą świadczyć o poważnych usterkach w silniku, które są w stanie doprowadzić do kosztownych lub nawet bardzo kosztownych napraw. Skąd biorą się te przedmuchy? Co ma z nimi wspólnego dymienie spod korka oleju? Kiedy jest to problem, a kiedy nie?

czytaj więcej >
Wycieraczki zatrzymują się w dowolnym miejscu? Sprawdź co może być problemem

Wycieraczki samochodowe zatrzymują się w dowolnym miejscu na szybie? Sprawdźcie, co może być przyczyną takiego problemu

Choć mamy je stale przed oczami, zwracamy na nie uwagę dopiero wówczas, gdy zaczną szwankować. Wycieraczki samochodowe – bo to o nich mowa – czasami sprawiają problemy, których przyczyny nie zawsze są dla nas jasne. Bo co może być przyczyną zatrzymywania się wycieraczek w przypadkowych miejscach na szybie? Dlaczego nagle przestają reagować na polecenia lub zaczynają działać nieregularnie? Gdzie warto szukać źródła wszystkich tych problemów?

czytaj więcej >
Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >

Filtr oleju

Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.

Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.

Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.

Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych. 

Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.

MULLER FILTER

„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.

W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.

Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.

To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to:

  • ciągłe inwestycje w badania i rozwój, o czym świadczy chociażby budowa centrum badawczo-rozwojowego, które zostało oddane do użytku w 2017 roku;
  • nowoczesny park maszynowy;
  • partnerzy posiadający homologację od producentów OEM;
  • System kontroli jakości z wymaganiami ISO (Certyfikat 2002 ISO 9001:2000, Certyfikat 2008 ISO 14001);
  • stały rozwój i rozbudowa:
    • 2000 rok – nowa fabryka w Luserna;
    • 2005 rok - nowa lina produkcji filtrów ekologicznych;
    • 2014 rok - nowy magazyn centralny;
    • 2016 rok - nowa fabryka filtrów powietrza.

Cechy Części

Filtr przykręcany
Wśród filtrów przykręcanych, najczęściej można spotkać filtry olejowe, które przykręcane są do podstawy filtra lub chłodniczki olejowej. Ten typ filtrów jest jednym z prostszych do wymiany, ponieważ wystarczy odkręcić zużyty filtr i przykręcić nowy, pamiętając oczywiście o mocy dokręcenia, aby nie zruszyć uczelki.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze