- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Średnica zewnętrzna [mm]: 76
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 72
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 62
- Wymiar gwintu: 3/4"-16
- Wysokość [mm]: 120
Dodaj opinię
(01.06.2017)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju MULLER FILTER FOP353
(23.07.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju MULLER FILTER FO122
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | AL-719 |
ACDELCO | X 18 |
ACDELCO | X 4020 E |
ACDELCO | X 4050 E |
ACDELCO | X 71 |
ALCOFILTER | SP-1074 |
ALCOFILTER | SP-812 |
ARMAFILT | O-76/120.0 |
ARMAFILT | O-79/120.6 |
ATLAS | 852 931 |
BALDW | B178 |
BECKARNLEY | 041-8161 |
BOMAG | 05710632 |
BOMAG | 05711401 |
BOSCH | 0 451 103 009 |
BOSCH | 0 451 103 013 |
BOSCH | 0 451 103 013-310 |
BOSCH | 0 451 103 033 |
BOSCH | 0 451 103 033-310 |
BOSCH | 0 451 103 046 |
BOSCH | 0 451 103 134 |
BOSCH | 0 451 103 134-30N |
BOSCH | 0 451 103 228 |
BOSCH | 0 451 103 280 |
BOSCH | 0 451 103 904 |
BOSCH | 0 451 103 905 |
BOSCH | 0 986 AF0 051 |
BOSCH | 0 986 AF1 089 |
BOSCH | 0451103009 |
BOSCH | 0451103013 |
BOSCH | 0451103013-310 |
BOSCH | 0451103033 |
BOSCH | 0451103033-310 |
BOSCH | 0451103046 |
BOSCH | 0451103134 |
BOSCH | 0451103228 |
BOSCH | 0451103280 |
BOSCH | 0451103904 |
BOSCH | 0451103905 |
BOSCH | 9 457 282 280 |
BOSCH | P3033 |
BOSCH | P3280 |
BOSCH | P3904 |
CHAMP | LS 10 |
CHAMP | LS 153 |
CHAMP | PH 2861 |
CHAMP | PH 2891 |
CHAMP | PH 551 |
CHAMP | PH 561 |
CHAMPION | C 101 G |
CHAMPION | C 155 |
CHAMPION | C 160 |
CHAMPION | C 160/606 |
CHAMPION | COF100160S |
CITRO | MLS 000-702 |
CLEANF | DO 218 |
CLEANF | DO 940 |
COMLINE | EOF007 |
COOPE | Z 1232 |
COOPE | Z 40 |
COOPERSFIA | FT4862 |
COOPERSFIA | FT4862CS |
COOPERSFIA | FT5089 |
COOPERSFIA | FT5222 |
CROSL | 652 |
DELPHI | FX0027 |
DEUTZ FAHR | 0117 2346 |
DEUTZ FAHR | 0117 4417 |
DEUTZ FAHR | 01172346 |
DEUTZ FAHR | 0117434 |
DEUTZ FAHR | 01174417 |
DEUTZ FAHR | 0118 3509 |
DEUTZ FAHR | 01183509 |
DEUTZ FAHR | 117 2346 |
DEUTZ FAHR | 117 4417 |
DIGOEMA | DGM/O 7/5 |
DIGOEMA | DGM/O 719/5 |
DONALDSON | P554770 |
DONIT | 43.10.56G |
ELOFIC | EXL-130 |
ELOFIC | EXL-176 |
FEBI | 22542 |
FILFILTER | ZP 3523 A |
FILFILTER | ZP 523 A2 |
FILTRON | OP 526 |
FILTRON | OP 526/3 |
FILTRON | OP 526T |
FLEETGUARD | LF3568 |
FLEETGUARD | LF758 |
FLEETGUARD | LF785 |
FORD | 5003 460 |
FORD | 5003 461 |
FORD | 5004 747 |
FORD | 5004 928 |
FORD | 5007 124 |
FRAD | 26.43.03/110 |
FRAM | PH2870 |
FRAM | PH2870A |
FRAM | PH2875 |
FRAM | PH4589 |
FRAM | PH5414 |
GIF | GF 215 |
GIF | GL 340 |
GM | 7984778 |
GUD | Z 88G |
HAKO | 590230 |
HAKO | 76-015 |
HEN | H14/2W |
HEN | H14W33 |
HOFFER | 7605004 |
HOFFER | 7605004/9 |
JOHN DEERE | AM34770 |
KNECHT | AW 29 |
KNECHT | AW 29 C 10 |
KNECHT | AW 29/4 |
KNECHT | AW 29/8 |
KNECHT | AW 29/9 |
KNECHT | AW 29/9 C 10 |
KNECHT | AW 3 |
KOLBENSCHM | 073-OS |
KOLBENSCHM | 50 013 073 |
KOLBENSCHM | 50 013 073/10 |
KRAMER | 000 080 13 82 |
KRAMER | 1172346 |
LANZ | 111 016 |
LAUTR | ELH 4095 |
LAUTR | H15 |
LIEB | 761 6297 |
LINDE | 000 983 0625 |
LINDE | 0009830625 |
LUBERFINER | PH 2861 |
LUBERFINER | PH 2891 |
LUBERFINER | PH 561 |
LUCAS_ELEC | 6457 |
LUCAS_ELEC | EDL 505 |
LUCCAV | 6457 |
LUCCAV | EDL505 |
MAG | 71758770 |
MAG | 71760812 |
MAHLE | OC 209 |
MAHLE | OC 279 |
MAHLE | OC 47 |
MAHLE | OC 47OF |
MAHLE | OC 488 |
MAHLE | OC 85 |
MANN | W712/6 |
MANN | W719/21 |
MANN | W719/5 |
MANN | W719/5(10) |
MAPCO | 61097 |
MAZDA | Z ZM1-23802 A |
MAZDA | Z ZN1-23302 |
MEATDORIA | 15004 |
MEATDORIA | 15004/9 |
MECAFILTER | ELH4095 |
MISFAT | Z130A |
MONARK | 30 738 033 |
MOTAQUIP | VFL 117 |
MOTAQUIP | VFL 322 |
MOTAQUIP | VFL 324 |
MOTAQUIP | VFL 375 |
Motorcraft | EFL 048 |
NISSA | 15208-V4000 |
O_K | 076 5449 |
P.B.R. | BC-1152 |
P.B.R. | BC-1267 |
PEUGE | 1109 C1 |
PORSC | 056.115.561 G |
PORSC | 931.107.701.00 |
PURFLU | LS115 |
PURFLU | LS702 |
PUROLATOR | L 20252 |
PUROLATOR | L 24466 |
PUROLATOR | L 27252 |
PUROLATOR | L29200 |
PUROLATOR | PC 252 |
PUROLATOR | PC 252 O.F. |
PUROLATOR | PER 4466 |
PZL | PP-463 |
RENAU | 77 01 415 060 |
RENAU | 77 01 415 078 |
RYCO | Z63 |
SCT | SM 107 |
SOFIMA | S 2030 R |
SOFIMA | S 3462 R |
SULLA | 68527264 |
SUZUK | 659540 |
TECNOCAR | R302 |
TEHO | 4073 |
TEHO | OK 73 |
TJFIL | FB 2095 |
TJFIL | FB 5303 |
TJFIL | FB 5349 |
UFI | 23.127.00 |
UFI | 23.130.01 |
UFI | 23.312.00 |
UFI | 23.462.00 |
UNI | GFE 229 |
UNICO F. | LI 7123/21 |
UNICO F. | LI 7123/5 |
UNIPART | GFE229 |
VAG | 0028 115 351 |
VAG | 0028115351 |
VAG | 030 115 561 D |
VAG | 035 115 561 |
VAG | 035115561 |
VAG | 037 115 561 |
VAG | 037 115 561 A |
VAG | 037 115 561 B |
VAG | 037115561 |
VAG | 056 115 561 A |
VAG | 056 115 561 B |
VAG | 056 115 561 G |
VAG | 057 115 561 |
VAG | 057115561 |
VAG | 059 115 661 A |
VAG | 5 120 700 509 |
VAG | 8920 180 82 01 |
VAG | 8920 180 89 00 |
VAG | BAT 115 561 A |
VAG | E 512-07-00-509 |
VAG | SE 021 030 288 A |
VAG | XE 021 030 288 A |
VALEO | 586018 |
VALEO | 586038 |
VIC | C-010 |
WARTB | 04 82 551 001 |
WARTB | 0482551001 |
WIXFILTERS | WL7070 |
WIXFILTERS | WL7073 |
WOODG | WGL785 |
AUDI
|
BARKAS
|
MERCEDES-BENZ
|
NSU
|
PORSCHE
|
SEAT
|
TRABANT
|
VW
|
WARTBURG
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to: