- Ograniczenia producenta: MANN+HUMMEL System
- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Średnica zewnętrzna [mm]: 64
- Średnica wewnętrzna [mm]: 31
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 31
- Wysokość [mm]: 74
Dodaj opinię
(01.06.2017)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju MULLER FILTER FOP353
(23.07.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju MULLER FILTER FO122
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALO-8144 |
ACDELCO | AC 6157 E |
ALCOFILTER | MD-515 |
AMC FILTER | SO-919 |
ARMAFILT | OB-64/74.0 |
ASAS | AS 1599 |
ASHIKA | 10-ECO058 |
BLUEPRINT | ADA 102109 |
BLUEPRINT | ADK 82105 |
BOSCH | 1 457 429 248 |
BOSCH | P9248 |
CHAMPION | COF100536E |
CHAMPION | XE 536 |
CLEANF | ML 1728 |
COMLINE | EOF179 |
COOPERSFIA | FA5765 ECO |
CROSL | 2304 |
DIGOEMA | DGM/O 1174 |
FEBI | 33469 |
FIAT | 55189320 |
FIAT | 71737926 |
FILFILTER | MLE 1451 |
FILTRON | OE 648/5 |
FRAD | 22.39.41/10 |
FRAM | CH10045 ECO |
GM | 93183412 |
GUD | M 55 |
HBJAKOPART | J1318007 |
HEN | E46H D126 |
JAPANPAR | FO-ECO058 |
JAPANPAR | JFO-ECO058 |
KOLBENSCHM | 4111-OX |
KOLBENSCHM | 50 014 111 |
LAUTR | ELH 4363 |
LAUTR | I38 |
MAG | 71760873 |
MAHLE | OX 386 D |
MAHLE | OX 386 D ECO |
MANN | HU711/4X |
MAPCO | 64701 |
MEATDORIA | 14092 |
MECAFILTER | ELH4363 |
MISFAT | L049 |
MOTAQUIP | VFL 537 |
NIPPARTS | N1318015 |
OPEL | 5650354 |
P.B.R. | AC-8081 |
PURFLU | L373 |
PZL | WO1521X |
RYCO | R2637P |
SCT | SH 4043 |
SCT | SH 4043 P |
SOFIMA | S 5049 PE |
SUZUK | 16510-79J50 |
SUZUK | 16510-79J50-000 |
TECNOCAR | OP267 |
UFI | 25.049.00 |
UNI | GFE 609 |
UNICO F. | EL 674/4X |
VALEO | 586510 |
WIXFILTERS | WL7402 |
ALFA ROMEO
|
CADILLAC
|
FIAT
|
OPEL
|
SAAB
|
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to: