- Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 1,0
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Wysokość [mm]: 85
- Wymiar gwintu: M 20 X 1.5
- Średnica zewnętrzna [mm]: 68
- Średnica zewnętrzna [mm]: 69
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 64
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 56
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACKOJA | A26-0500 |
ACKOJA | A37-0500 |
ACKOJA | A63-0500 |
BLUEPRINT | ADC 42126 |
BLUEPRINT | ADL 142102 |
BLUEPRINT | ADM 52107 |
BLUEPRINT | ADN 12111 |
BLUEPRINT | ADZ 92115 |
BOSCH | 0 986 452 041 |
BRILLIANCE | SMD 360935 |
CASE | VA30A4000103 |
CASE | VA30A4000105 |
CHERY | SMD360935 |
CITRO | 1109 AE |
CITRO | 1109 CG |
COOPERSFIA | FT4908 |
COOPERSFIA | FT5369 |
COOPERSFIA | FT5405 |
COOPERSFIA | FT5407 |
CROSL | 501660068 |
DEUTZ FAHR | 0.009.4794.1 |
DEUTZ FAHR | 0.010.2687.0 |
DEUTZ FAHR | 0.010.3989.1 |
FEBI | 104333 |
FEBI | 32100 |
FIAT | 46347171 |
FIAT | 46544820 |
FIAT | 46751179 |
FIAT | 55230822 |
FIAT | 55256470 |
FIAT | 6000605218 |
FIAT | 6000611028 |
FIAT | 6001073249 |
FIAT | 71736161 |
FIAT | 71765459 |
FIATH | 4294841 |
FILTRON | OP 545/2 |
FILTRON | OP 575 |
FILTRON | OP 598 |
FORD | 1535 505 |
FORD | 1699 522 |
FORD | 2217 580 |
FORD | 3396 825 |
FORD | 3521 840 |
FORD | 3803 268 |
FORD | 9S51-6731-AA |
FORD | AS51-6731-AA |
FORD | KL07-14-302B |
GEHL | 082350 |
GEHL | 122497 |
GEHL | 548943687270 |
GM | 12582255 |
GM | 90485456 |
GM | 90485457 |
GM | 90541162 |
GM | 90541163 |
GM | 91151707 |
GM | 91151708 |
GM | 93156956 |
GM | 93182630 |
GM | 94314263 |
GM | 94316263 |
GREAT WALL | 1017100-EG01 |
GREAT WALL | SMD360935 |
HBJAKOPART | J1310300 |
HBJAKOPART | J1311019 |
HBJAKOPART | J1313002 |
HBJAKOPART | J1313016 |
HBJAKOPART | J1314006 |
HBJAKOPART | J1315015 |
HBJAKOPART | J1315032 |
HITACHI | 4294841 |
HONDA | 15400-PLM-A01PE |
HONDA | 15400-PLM-A02PE |
HYUNDAI | OJE15-14302 |
ISUZU | 8-94368-727-0 |
ISUZU | 8-94412-815-0 |
KIA | 0 JE15 14302 |
KIA | O JE15 14 302 |
KOBELCO | VA30A4000103 |
KOBELCO | VA30A4000105 |
LAMBO | 0.0094.794.1 |
LAMBO | 0.0103.989.1 |
MAHLE | OC 196 |
MAHLE | OC 986 |
MAHLE | OC 986 A |
MANN | W 610/3 |
MASSEY FER | 1 039 891 |
MASSEY FER | 947 941 |
MAZDA | G 6Y0 14302-A |
MAZDA | J E15-14302 |
MAZDA | J EY0-14302 |
MAZDA | J EY0-14302 A |
MAZDA | J EY0-14302-9A |
MAZDA | J EYO-14302 |
MAZDA | RF Y0-14-3029A |
MEATDORIA | 15096 |
MEATDORIA | 15131/1 |
MEATDORIA | 15131/12 |
MEATDORIA | 15131/7 |
MEATDORIA | 15318 |
MEATDORIA | 15318/3 |
MEYLE | 32-14 322 0007 |
MITSUBISHI | 1230A105 |
MITSUBISHI | 1230A182 |
MITSUBISHI | 1230A184 |
MITSUBISHI | 30A40-00100 |
MITSUBISHI | 30A40-00103 |
MITSUBISHI | MD 05281090 |
MITSUBISHI | MD 135 737 |
MITSUBISHI | MD 325714 |
MITSUBISHI | MD 352627 |
MITSUBISHI | MD 360935 |
MITSUBISHI | MD321589 |
MITSUBISHI | MZ 690070 |
MITSUBISHI | MZ 690072 |
MITSUBISHI | MZ 690115 |
MITSUBISHI | MZ 690116 |
MITSUBISHI | MZ 690900 |
MITSUBISHI | MZ 690901 |
MITSUBISHI | TS 200004 |
MULLER FIL | FO198 |
MULLER FIL | FO304 |
NIPPARTS | J1313016 |
NIPPARTS | J1315026 |
OPEL | 5650301 |
OPEL | 649007 |
OPEL | 649012 |
OPEL | 649013 |
OPEL | 649014 |
OPEL | 649020 |
OPEL | 650134 |
OPEL | 90511146 |
OPEL | 91149521 |
OPEL | 94314263 |
OPEL | VOF225 |
OPEL | VOF500 |
OPEL | VOF88 |
PEUGE | 1109 AC |
PEUGE | 1109 CG |
PROTO | PW 510577 |
PROTO | PW 510577 E |
PURFLU | LS287 |
PURFLU | LS910 |
SAME | 0.009.4794.1 |
SAME | 0.010.3989.1 |
SCHAEFF | 5.527.655.812 |
SPERRY N H | 48145956 |
SPERRY N H | VA30A4000105 |
STARLINE | SF OF0291 |
VAICO | V24-0018 |
VAICO | V40-0090 |
VAUXH | 4318092 |
VAUXH | 649014 |
VAUXH | VOF225 |
VAUXH | VOF500 |
VAUXH | VOF88 |
VOLVO | 11715849 |
VOLVO | 30866266 |
YALE | 901301815 |
ALFA ROMEO
|
CITROËN
|
FIAT
|
FORD
|
FORD USA
|
GREAT WALL
|
ISUZU
|
KIA
|
LAMBORGHINI
|
LANCIA
|
MAZDA
|
MITSUBISHI
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
PROTON
|
VOLVO
|
ZASTAVA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
Optimal AG to doskonale znane kierowcom i mechanikom przedsiębiorstwo motoryzacyjne oferujące wysokiej jakości części samochodowe. Pierwsze kroki firma stawiała niecałe 3 dekady temu w Niemczech, od początku oferując wysokiej jakości łożyska samochodowe. Dziś nadal to właśnie łożyska stanowią flagowy produkt marki Optimal. Cechują się one wieloletnią trwałością, wynikającą z wysokiej jakości materiałów konstrukcyjnych.
Łożyska to nie wszystko, co ma do zaoferowania przedsiębiorstwo Optimal AG. Producent konstruuje również klasowe elementy zawieszenia, w tym przede wszystkim wahacze oraz amortyzatory. Ponadto, ofertę marki Optimal uzupełniają części układu rozrządu. Warto zaznaczyć, że Optimal to firma, która samodzielnie zajmuje się produkcją części samochodowych, jednak działa również jako dystrybutor. Od ponad 25 lat Optimal AG współpracuje z japońskim producentem KOYO-Seiko, zajmując się dystrybucją łożysk i innych części samochodowych tej marki.
Niemieckie przedsiębiorstwo produkujące części samochodowe Optimal posiada bardzo bogatą ofertę, w której znajdują się części do niemal wszystkich samochodów osobowych, jakie pojawiają się na drogach. Znajdują się tutaj części do pojazdów wyprodukowanych w Europie, ale również do modeli azjatyckich oraz amerykańskich. Produkty marki Optimal największą popularnością cieszą siew Europie, jednak przedsiębiorstwo notuje doskonałe wyniki sprzedaży również w obu Amerykach oraz w Azji. Główna siedziba firmy niezmiennie znajduje się na terenie Niemiec, jednak jej oddziały pojawiają się również w innych krajach, w tym także w Polsce, gdzie produkty tej mark ią wyjątkowo popularne.