- Preparat paliwowy: Wtrysk benzyny
- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Średnica [mm]: 74,4
- Wysokość [mm]: 176,2
- Dolot - sr. [mm]: 10
- Wylot - sr. [mm]: 8
- Długość [mm]: 176
Dodaj opinię
(05.01.2022)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa BOSCH 0 450 906 460
(15.05.2020)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa BOSCH 1 457 434 324
(22.11.2019)
Jak wymieniam części w moim samochodzie to zawsze staram sie wybrać najlepsze produkty. Z reguły właśnie jest to marka Bosch i dlatego kupiłem ten filtr. Uważam, ze wybór był trafny bo filtr bardzo dobrze sprawdza sie w praktyce. Polecam!
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa BOSCH 0 450 904 163
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG2343 |
ALCOFILTER | SP2151 |
AUDI | 4F0 201 511 B |
AUDI | 4F0 201 511 D |
BOSCH | F 026 403 003 |
CHAMPION | CFF100471 |
CHAMPION | L471 |
COMLINE | EFF154 |
COOPE | FIG7110 |
FILTRON | PP836/5 |
FRAM | G10214 |
GUD | E170 |
HEN | H 225 WK |
KAY | AK11FD |
KNECHT | KL570 |
KOLBENSCHM | 975FP |
MAHLE | KL570 |
MANN | WK720/3 |
METALLEVE | KL570 |
PBR | AG6137 |
PURFLU | EP205 |
SEAT | 4F0 201 511 B |
SEAT | 4F0 201 511 D |
SKODA | 4F0 201 511 B |
SKODA | 4F0 201 511 D |
SOFIMA | S1830B |
SOGEFIPRO | FT5847 |
TECNOCAR | B79 |
UFI | 31.830.00 |
VW | 4F0 201 511 B |
VW | 4F0 201 511 D |
WIXFILTERS | WF8324 |
AUDI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.