- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Wysokość [mm]: 188,5
- Dolot - sr. [mm]: 10
- Wylot - sr. [mm]: 10
- Średnica zewnętrzna [mm]: 89
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-2276 |
ACDELCO | XD 9256 E |
ALCOFILTER | SP-1263 |
AMC FILTER | HF-648 |
AMC FILTER | SF-987 |
AMC | HF-648 |
AMC | SF-987 |
ASAS | SP 7010 |
ASHIKA | 30-K0-009 |
BLUEPRINT | ADG 02342 |
BOSCH | 0 450 906 508 |
BOSCH | 0 450 906 511 |
BOSCH | 1 457 434 442 |
BOSCH | 450906508 |
BOSCH | 450906511 |
BOSCH | N 4442 |
BOSCH | N6508 |
BOSCH | N6511 |
CHAMPION | CFF100453 |
CHAMPION | L 453 |
CHAMPION | L 453/606 |
CLEANF | DN 1953 |
COMLINE | EFF120 |
COOPE | FSM 4175 |
COOPERSFIA | FP5614 |
CROSLAND F | 5086 |
DELPHI | HDF904 |
DELPHI | HDF924 |
DELPHI | HDF949 |
FEBI | 33464 |
FILFILTER | ZP 05/8 F |
FILTRON | PP 838/4 |
FOMOCO | 3S71-9155-B1A |
FOMOCO | 3S71-9155-B1B |
FOMOCO | 3S71-9155-BA |
FORD | 1132631 |
FORD | 1137026 |
FORD | 1230645 |
FORD | 1480561 |
FORD | 1532171 |
FORD | 1709787 |
FORD | 1S419155AC |
FORD | 2042987 |
FORD | 2T149155CA |
FORD | 2T149155CB |
FORD | 3S719155B1A |
FORD | 3S719155B1B |
FORD | 3S719155BA |
FORD | 4442434 |
FORD | 5292808 |
FORD | AT169155AA |
FRAM | PS9451 |
GOODWILL | FG 132 |
GUD | MP 17 |
HBJAKOPART | J1330319 |
HEN | H192WK |
HOFFER | 7690304 |
HYUNDAI | 31390H1951 |
HYUNDAI | 31390H1952 |
HYUNDAI | 31390H1970 |
HYUNDAI | 31395H1950 |
HYUNDAI | 31395H1952 |
JAGUA | C2S27643 |
JAPANPAR | FC-K09S |
KIA | 0K52A23570A |
KIA | 31390H1970 |
KIA | 31395H1950 |
KIA | 31395H1952 |
KIA | 3K52A23570 |
KOLBENSCHM | 4139-FP |
KOLBENSCHM | 50 014 139 |
LAUTR | ELG 5290 |
LUCCAV | HDF 904 |
M-Filter | MP 4086 |
MAG | 71760668 |
MAG | FD 566 |
MANN | WK 829/3 |
MAPCO | 63602 |
MAPCO | 63605 |
MEATDORIA | 4304 |
MECAFILTER | ELG5290 |
MEYLE | 714 323 0002 |
MFILTER | MP 4086 |
MISFAT | M445 |
MOTAQUIP | VFF 475 |
MULLER FIL | FN126 |
NIPPARTS | J1330319 |
NIPPARTS | J1330403 |
P.B.R. | AG-6082 |
POLATOR IN | KL 446 |
POLATOR IN | KL 786 |
PURFLU | FCS477 |
PUROLATOR | F 62870 |
PUROLATOR | F59237 |
PZL | PDS79 |
RYCO | Z644 |
SAKURAAUTO | FS-19130 |
SCT | ST 785 |
SNR | PP 838/4 |
SOFIMA | S 4445 NR |
SOGEFIPRO | FP4561 |
SSANG | 66509-21101 |
SSANG | 66509-21301 |
SWAG | 50 93 3464 |
TATA | 2534 0911 0108 |
TATA | 2534 0911 0117 |
TECNECO FI | GS 226 |
TECNOCAR | RN226 |
UFI | 24.445.00 |
UNI | GFE 5497 |
UNICO F. | FI 8187/3 |
UNIPART | GFE 5497 |
VAICO | 25-0146 |
VAICO | V25-0146 |
VALEO | 587503 |
WIXFILTERS | WF8268 |
FORD
|
HYUNDAI
|
JAGUAR
|
KIA
|
SSANGYONG
|
TATA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Eurorepar jest częścią koncernu motoryzacyjnego Groupe PSA skupiającego w sobie m.in. takie marki jak: Peugeot, Citroen, czy Opel. Jest to o tyle ważne, że za ofertą części Eurorepar stoi zespół wykwalifikowanych inżynierów, odpowiedzialnych za sukces powyższych marek. Oferowane części pasują nie tylko do samochodów produkowanych przez Groupe PSA bo dzięki nim można naprawić też zdecydowaną większość aut znajdujących się na europejskim rynku motoryzacyjnym.
W ofercie marki Eurorepar znajduje się aż 12 tysięcy części zamiennych i innych produktów do samochodów różnych marek. Wśród nich możemy wyróżnić wszelkiego rodzaju opony, filtry, części układu hamulcowego, pióra wycieraczek, żarówki, płyny eksploatacyjne, części układu wydechowego, elementy układu rozrządu, akumulatory, alternatory, rozruszniki, świeże zapłonowe i żarowe, części układu zawieszenia i kierowniczego, elementy osprzętu silnika i wiele innych.
Eurorepar na bieżąco przeprowadza audyty procesów produkcyjnych u swoich dostawców, którzy często oferują swoje części do montażu fabrycznego pojazdów. Części Eurorepar są objęte gwarancją na wady fabryczne i materiałowe, a ich obecność w centralnym magazynie części zamiennych zlokalizowanym w Polsce gwarantuje dużą dostępność tych części.