- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Wysokość [mm]: 90
- Średnica wewnętrzna [mm]: 18,4
- Średnica zewnętrzna [mm]: 77
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 26
- Ciężar netto [kg]: 0,06
- Ciężar brutto [kg]: 0,06
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | D20269 |
A.L.FILTER | ALG 206 |
ACDELCO | ACD 8067 E |
ACDELCO | ACD8067E |
ALCOFILTER | MD-443 |
ARMAFILT | OBG-76/90.0 |
ASAS | AS 3539 |
ASHIKA | 30-ECO002 |
ASHUKI | 197-137A |
BLUEPRINT | ADU 172317 |
BOSCH | 1 457 431 704 |
BOSCH | N1704 |
CHAMPION | L 261 |
CLEANF | MG 1601 |
CLEANF | MG1601 |
COMLINE | EFF082 |
COOPERSFIA | FA5557 |
COOPERSFIA | FA5557 ECO |
COOPERSFIA | FA5557ECO |
DELPHI | FF20062 |
DELPHI | HDF567 |
DENCKERMAN | A120355 |
DIGOEMA | DGM/K 8390 |
FEBI | 26820 |
FILFILTER | MFE 1391 MB |
FILMAR | EFF1050 |
FILTRON | PE 962 |
FILTRON | PE962 |
FRAM | C8981 |
FRAM | C8981 ECO |
FRAM | C8981ECO |
GIF | FI 528 |
GUD | M 12 |
HEN | E53KP D61 |
HENGS | E53KP D61 |
HOFFER | 4300 |
HOFFER | 7690300 |
JAPANPAR | FC-ECO002 |
JAPANPAR | JFC-ECO002 |
JAPKO | 3ECO002 |
JC PREMIUM | B3M011PR |
JPG | 1318700400 |
JPG | 1318700409 |
KAGER | 11-0061 |
KAMOKA | F304901 |
KLAXCAR | FE076z |
KNECHT | KX 70D |
KOLBENSCHM | 50 013 580 |
KOLBENSCHM | 50013580 |
KOLBENSCHM | 580-FX |
LAUTR | ELG 5259 |
LUCCAV | HDF 567 |
MAG | 152071760864 |
MAG | 71760864 |
MAG | FD 582 |
MAHLE | KX 70 |
MAHLE | KX 70 D |
MAHLE | KX 70 D ECO |
MAHLE | KX 70D |
MANN | PU 839 x |
MAPCO | 63802 |
MEATDORIA | 4300 |
MECAFILTER | ELG5259 |
MERCE | 611 090 00 51 |
MERCE | 611 090 06 52 |
MERCE | 611 092 00 05 |
MERCE | 6110900152 |
MERCE | 6110900252 |
MERCE | 6110900552 |
MERCE | 6110900952 |
MERCE | A 611 090 00 51 |
MERCE | A 611 090 06 52 |
MERCE | A 611 092 00 05 |
MERCE | A6110900152 |
MERCE | A6110900252 |
MERCE | A6110900552 |
MERCE | A6110900952 |
MEYLE | 014 034 0000 |
MFILTER | MP 448 |
MISFAT | F103 |
MOTAQUIP | VFF 429 |
MULLER FIL | FN269 |
OPENPARTS | EFF5048.10 |
P.B.R. | AG-9001 |
PARTS-MALL | PCR-005 |
PURFLU | C485 |
PUROLATOR | F 58140 |
PZL | WP1530X |
QUINTON HA | QFF0227 |
SCT | SC 7014 |
SCT | SC 7014 P |
SOFIMA | S 6006 NE |
SWAG | 10 92 6820 |
TECNECO FI | GS 0470-E |
TECNOCAR | N470 |
TEHO | 7501 |
TOPRAN | 401 029 |
TTC | 02.38.047 |
UFI | 26.006.00 |
UNICO F. | EFP 892 x |
VAICO | 30-0853 |
VAICO | V30-0853 |
VALEO | 587922 |
WIXFILTERS | WF8241 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.