- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Długość [mm]: 137
- Wysokość [mm]: 188
- Ciężar netto [kg]: 0,31
- Ciężar brutto [kg]: 0,38
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | D20919 |
ACDELCO | FS 9317 E |
ALCOFILTER | FF-078 |
ASHIKA | 30-0R-R01 |
ASHUKI | N003-14 |
BBFREDLINE | 37NI032 |
BLUEPRINT | ADN 12330 |
BLUEPRINT | ADN12330 |
BORG BECK | BFF8154 |
BOSCH | 0 450 906 473 |
BOSCH | 0 450 907 015 |
BOSCH | N7015 |
CHAMPION | CFF 100459 |
CHAMPION | CFF100459 |
CHAMPION | L 459 |
CHAMPION | L 459/606 |
CHAMPION | L459/606 |
CLEANF | MGC 1686 |
CLEANF | MGC1686 |
COMLINE | EFF170 |
COOPE | FEM 4236 |
COOPE | FSM 4293 |
COOPERSFIA | FP5761 |
DELPHI | HDF923 |
DELPHI | HDF944 |
DENCKERMAN | A110677 |
FILTRON | PS 980/8 |
FILTRON | PS980/8 |
FRAD | 20.37.80/130 |
FRAM | P10040 |
HEN | H427WK |
HOFFER | 4848 |
JAPANPAR | FC-R01S |
JC PREMIUM | B3R024PR |
KAMOKA | F306601 |
KNECHT | KL 469 |
KOLBENSCHM | 4313-FP |
KOLBENSCHM | 4313-FS |
KOLBENSCHM | 50 014 313 |
KOLBENSCHM | 50014313 |
LAUTR | ELG 5317 |
LUCASFILTE | LFDF151 |
MAG | 71760255 |
MAHLE | KL 469 |
MANN | WK 939/3 |
MAPCO | 63033 |
MAXGEAR | 26-0680 |
MAXGEAR | PF-3939 |
MEATDORIA | 4848 |
MECAFILTER | ELG5317 |
MEYLE | 16-14 323 0004 |
MISFAT | F120 |
MOTAQUIP | VFF 536 |
MOTAQUIP | VFF536 |
MULLER FIL | FN919 |
P.B.R. | FC-4031 |
PURFLU | FCS721 |
PURFLU | FCS751 |
QUINTON HA | QFF0218 |
RENAU | 16 40 008 90R |
RENAU | 82 00 294 143 |
RENAU | 82 00 447 197 |
RENAU | 82 00 926 014 |
RENAU | 8671018382 |
SCT | ST 6100 |
SOFIMA | S 4087 NR |
STELLOX | 21-00679-SX |
TECNECO FI | GS 10040-P |
TECNECO FI | GS10040-P |
TECNOCAR | RN259 |
UFI | 24.087.00 |
VAICO | V46-0522 |
VALEO | 587542 |
WILMINK | WG1019150 |
WILMINK | WG1215011 |
WILMINK | WG1499201 |
WIXFILTERS | WF8400 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.