- Rodzaj filtra: Filtr wstępny
- Średnica 1 [mm]: 6
- Średnica 2 [mm]: 6
- Średnica 3 [mm]: 8
- Średnica 4 [mm]: 8
- Wysokość [mm]: 108
- Średnica zewnętrzna [mm]: 35
Dodaj opinię
(18.08.2018)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB168
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB211
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FN160
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-1/4-MP |
A.L.FILTER | ALG-300 |
A.L.FILTER | ALG-5/16 G |
A.L.FILTER | ALG-5/16 MP |
ACDELCO | FS 1 B |
ACDELCO | FS 10 |
ACDELCO | FS 10 B |
ACDELCO | FS 15 |
ACDELCO | FS 5 |
ACDELCO | FS 9089 E |
ACDELCO | GF 479 |
ALCOFILTER | FF-009 |
ALCOFILTER | FF-010 |
ARMAFILT | B-39/108.0 |
ARMAFILT | B-48/118.0 |
ASHIKA | 30-00-000 |
BALDW | BF7623 |
BALDW | BF840-K2 |
BALDW | BF851 |
BALDW | BF881 |
BALDW | BF932 |
BECKARNLEY | 0430108 |
BMW | 13 32 1 277 481 |
BMW | 13 32 1 277 497 |
BMW | 13 32 1 278 272 |
BMW | 13 32 1 278 272.3 |
BOMAG | 96006361 |
BOSCH | 0 450 904 001 |
BOSCH | 0 450 904 002 |
BOSCH | 0 450 904 058 |
BOSCH | 0 450 904 059 |
BOSCH | 0 986 450 012 |
BOSCH | 0 986 450 071 |
BOSCH | 0 986 452 233 |
BOSCH | 0450904001 |
BOSCH | 0450904002 |
BOSCH | 0450904058 |
BOSCH | 0450904059 |
BOSCH | 0986450012 |
BOSCH | 0986450071 |
BOSCH | 0986452233 |
BOSCH | 9 451 733 010 |
BOSCH | 9 451 733 012 |
BOSCH | F 026 403 900 |
BOSCH | F3900 |
BOSCH | F4058 |
CASE | 417 917 C 91 |
CASE | 680120025 |
CHAMP | FN 10 |
CHAMP | G 1/4 |
CHAMPION | L 101 |
CHAMPION | L 104 |
CITRO | 5429 192 |
CITRO | 5481 874 |
CITRO | 5490 862 |
CITRO | 95534 485 |
CITRO | 95534 486 |
CITRO | GX 0330-201 A |
CITRO | GX 0330-202 A |
CITRO | GX 0330-301 A |
CITRO | GX 5429-192 |
CITRO | GX 5429-192 A |
CITRO | SRV 000-503 |
CITRO | SVR 000-503 |
CLEANF | MB 001 |
CLEANF | MB 006 |
CLEANF | MB 1 |
CLEANF | MB 6 |
CLEANF | MBNA 001 |
CLEANF | MBNA 006 |
COMLINE | EFF012 |
COOPE | AZF 048 |
COOPE | Z 29 |
COOPE | Z 29/4 MHB |
COOPE | Z 29A |
COOPE | Z 507 |
COOPE | Z 507-2 |
COOPE | Z 947 |
COOPERSFIA | FT4648 |
COOPERSFIA | FT4874 |
COOPERSFIA | FT4874/1 |
COOPERSFIA | FT5082CS |
CROSL | 700 |
CROSL | 700 K |
CROSL | 703 |
CROSL | 703 K |
CROSL | 710 |
DELPHI | FF0009 |
DELPHI | FF0010 |
DELPHI | FF0012 |
DELPHI | FF0014 |
DELPHI | FF0015 |
DELPHI | FF0019 |
DONALDSON | P550094 |
DT SPARE P | 2.12294 |
ELOFIC | EXF-321 |
ELOFIC | EXF-337 |
FARY | 541 070-2 |
FENDT | H835200730200 |
FIAT | 4352637 |
FIAT | 71736104 |
FIAT | 82323784 |
FIAT | 82425490 |
FIAT | 82425649 |
FIAT | 82428006 |
FIAT | 82429294 |
FILFILTER | ZP 8014 FP |
FILFILTER | ZP 8047 FP |
FILTRAK | K 080 |
FILTRON | PS 842 |
FLEETGUARD | FF238 |
FLEETGUARD | FF5066 |
FLEETGUARD | FF5480 |
FORD | 5003 748 |
FORD | 5004 837 |
FORD | 5015 543 |
FORD | 5015 544 |
FRAD | 10.23.05/130 |
FRAM | CR121 |
FRAM | G20 |
FRAM | G4164 |
GM | 5650170 |
GM | 7973411 |
GM | 7984544 |
GM | 93156490 |
GM | 93156782 |
HAMM | 280194 |
HEN | 01 511 |
HEN | H101WK |
HEN | H132WK |
HOFFER | 7990008 |
HOFFER | 7990008/O |
HOFFER | 7990015 |
HOFFER | 7990015 E |
HOFFER | 7990015/O |
IVECO | 438 4509 |
JAPANPAR | FC-000S |
KAYSE | AK 01 - 6/8 |
KAYSE | AK 01 - 6/8 E |
KAYSE | AK 01 - 8 E |
KNECHT | FB 619 |
KNECHT | FB 629 |
KNECHT | FB 629 S |
KOLBENSCHM | 074-FP |
KOLBENSCHM | 50 013 074 |
KRAMER | 000 161 03 06 |
LANDROVER | PHB 000450 |
LANDROVER | STC 4202 |
LAUTR | E05 |
LAUTR | ELE 1990 |
LAUTR | ELE 2091 |
LAUTR | ELE 2092 |
LAUTR | ELE 2092B12 |
LAUTR | ES 77 |
LIGIER | 11.1.620 |
LUBERFINER | G 1/4 |
LUBERFINER | G 180 |
LUBERFINER | LG 1/4 |
MAG | 71760840 |
MAHLE | KL 13 |
MAHLE | KL 13 OF |
MAHLE | KL 13 SB |
MAN | 81.12503-0045 |
MAN | 81.12503-0056 |
MAN | 81.12503-0057 |
MAN | 81.12503-0058 |
MANN | WK31/2 |
MANN | WK31/2(10) |
MANN | WK31/2(100) |
MAPCO | 62500 |
MAPCO | 63196 |
MASSEY FER | 522 066 |
MASSEY FER | 800 848 |
MAZDA | 2221-3470B |
MEATDORIA | 4008 |
MEATDORIA | 4008/0 |
MEATDORIA | 4015 |
MEATDORIA | 4015 EC |
MEATDORIA | 4015/0 |
MECAFILTER | ELE2091 |
MECAFILTER | ELE2092 |
MISFAT | E001 |
MONARK | 30 704 058 |
MOTAQUIP | VFF 134 |
MOTAQUIP | VFF 173 |
MOTAQUIP | VFF 219 |
Motorcraft | EFG 021 |
P.B.R. | BF-1001 |
P.B.R. | BF-1003 |
PEUGE | 1567 07 |
PEUGE | 1567 18 |
PEUGE | 1567 19 |
PEUGE | 1567 21 |
PURFLU | EP103 |
PURFLU | EP20 |
PURFLU | EP57 |
PURFLU | EP58 |
PURFLU | GF12 |
PURFLU | GF20 |
PUROLATOR | F 20001 M |
PUROLATOR | F 57608 |
PUROLATOR | F59200 |
PUROLATOR | GF 12 |
PUROLATOR | GF 20 |
PUROLATOR | GF 6/8 |
PUROLATOR | GF 6/8 O.F. |
PUROLATOR | GF 6/8 S |
PUROLATOR | PFC 1 M |
PZL | FPP-04 |
QUINTON HA | QFF 2265 |
RENAU | 0005490862 |
RENAU | 50 00 031 168 |
RENAU | 71 00 544 588 |
RENAU | 77 00 544 588 |
RENAU | 77 01 349 332 |
RENAULT T | 00 05 490 862 |
RENAULT T | 50 00 031 168 |
RYCO | Z14 |
RYCO | Z14K |
RYCO | Z91 |
SAAB | 008210 |
SAAB | 838475 |
SAAB | 883364 |
SCT | ST 331 |
SCT | ST 337 |
SOFIMA | S 1014 B |
SOFIMA | S 7000 B |
SOFIMA | S 9000 B |
STEYR | 700.20.80.492 |
STEYRMOTOR | 700.20.80.492 |
SUBAR | 64201-0020 |
TALBO | 00 131 709 00 |
TALBO | 0013170900 |
TALBO | 38 840 |
TALBO | 38 840 E |
TECNOCAR | B7 |
TECNOCAR | KLF2 |
TEHO | 71002 |
TJFIL | FD 2264 |
UFI | 31.001.00 |
UFI | 31.003.00 |
UFI | 31.009.00 |
UFI | 31.014.00 |
UNI | GFE 7015 |
UNICO F. | FI 3104/2 |
VAG | C 004 312 110 |
VAG | SE 021 020 200 A |
VAG | XE 021 020 200 A |
VALEO | 587000 |
VALEO | 587005 |
VIC | FC-405 |
VOLVO | 3713186 |
VOLVO | 464728 |
WIXFILTERS | 33011 |
WIXFILTERS | 33025 |
WIXFILTERS | 33026 |
WIXFILTERS | 33030 |
WIXFILTERS | 33031 |
WIXFILTERS | WF8130 |
WOODG | WGF149 |
ALFA ROMEO
|
BMW
|
CITROËN
|
DACIA
|
FIAT
|
FORD
|
FSO
|
INNOCENTI
|
LADA
|
LIGIER
|
MOSKVICH
|
OLTCIT
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
PININFARINA
|
RENAULT
|
ROVER
|
SAAB
|
SEAT
|
SUBARU
|
TALBOT
|
ZASTAVA
|
ZAZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to: