- Rodzaj filtra: Filtr wstępny
- Średnica zewnętrzna [mm]: 35
- Dolot - sr. [mm]: 8
- Wylot - sr. [mm]: 8
- Wysokość [mm]: 100
- Wysokość 1 [mm]: 51
Dodaj opinię
(18.08.2018)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB168
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB211
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FN160
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-498 |
ACDELCO | FS 9091 E |
ALCOFILTER | FF-015 |
ARMAFILT | OBG-31/105.0 |
BALDW | BF9884 |
BOSCH | 0 450 904 077 |
BOSCH | 0450904077 |
BOSCH | F 026 403 024 |
BOSCH | N4077 |
CHAMP | FN 12 |
CHAMP | G 2984 |
CHAMPION | L 105 |
CLEANF | MB 007 |
CLEANF | MB 008 |
CLEANF | MB 7 |
CLEANF | MBNA 007 |
COMLINE | EFF043 |
COOPE | Z 512 |
COOPERSFIA | FT5166 |
CROSL | 6661 |
DELPHI | FF0093 |
DELPHI | HDF659 |
FEBI | 08698 |
FEBI | 8698 |
FILFILTER | ZP 8017 F |
FILFILTER | ZP 8040 FP |
FILTRAK | K 083 |
FILTRON | PS 820 |
FORD | 5008 879 |
FRAM | P4173 |
GIF | FS 090 |
GIF | FS 90 |
GUD | BC 68 |
GUD | Z 29/68 |
HANOH | 001 477 6301 |
HANOH | 0014776301 |
HEN | 01 477 6301 |
HEN | 014776301 |
HEN | H103WK |
HOFFER | 7990031 |
JOHN DEERE | AL67975 |
KAYSE | AK 07 - 8 W |
KNECHT | FB 635 |
KOLBENSCHM | 185-FP |
KOLBENSCHM | 50 013 185 |
LAUTR | ELG 5216 |
LAUTR | ELG 5216B12 |
LAUTR | FC 104 |
LAUTR | G31 |
LIEB | 709 0480 |
LUBERFINER | G 2984 |
MAHLE | KL 33 |
MAHLE | KL 330 F |
MAHLE | KL 33OF |
MANN | WK31/11 |
MANN | WK31/11(10) |
MANN | WK31/5 |
MAPCO | 63247 |
MEATDORIA | 4031 |
MECAFILTER | ELG5216 |
MECAFILTER | FC104 |
MERCE | 001 477 63 01 |
MERCE | 001 477 64 01 |
MERCE | 001 477 66 01 |
MERCE | 001 477 79 01 |
MERCE | 0014776301 |
MERCE | 0014776401 |
MERCE | 0014776601 |
MERCE | 0014777901 |
MERCE | A 001 477 63 01 |
MERCE | A 001 477 64 01 |
MERCE | A 001 477 66 01 |
MERCE | A 001 477 79 01 |
MISFAT | E013 |
MONARK | 30 704 077 |
MOTAQUIP | VFF 120 |
MOTAQUIP | VFF 188 |
Motorcraft | EFG 038 |
P.B.R. | BF-1007 |
PURFLU | CP100 |
PUROLATOR | F 57210 |
PUROLATOR | PM 4210 |
PZL | FPS-02 |
QUINTON HA | QFF 2269 |
SCT | ST 340 |
SOFIMA | S 1013 B |
SOGEFIPRO | FT6516 |
TECNOCAR | N550 |
TEHO | 72004 |
TJFIL | FD 2269 |
UFI | 31.013.00 |
UNI | GFE 5300 |
UNICO F. | FI 3105/5 |
UNIPART | GFE5300 |
VALEO | 587523 |
WIXFILTERS | 33006 |
WIXFILTERS | WF8125 |
DAEWOO
|
MERCEDES-BENZ
|
PUCH
|
SSANGYONG
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to: