- Materiał: Tworzywo sztuczne
- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Średnica zewnętrzna [mm]: 81
- Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 71
- Średnica wewnętrzna [mm]: 19
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 19
- Wysokość [mm]: 62
Dodaj opinię
(18.08.2018)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB168
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB211
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FN160
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-180 |
A.L.FILTER | ALG-208 |
ACDELCO | ACD 205 |
ACDELCO | ACD 8002 E |
ALCOFILTER | MD-069 |
ALCOFILTER | MD-365 |
AMC FILTER | HF-642 |
ARMAFILT | OBG-80/60.0 |
ASAS | AS 3521 |
ASAS | AS 389 |
ASHIKA | 30-ECO005 |
ASHIKA | 30-W0-003 |
BLUEPRINT | ADG 02361 |
BOSCH | 1 457 429 281 |
BOSCH | 1 457 429 281-30N |
BOSCH | 1 457 429 291 |
BOSCH | 1 457 429 291-000 |
BOSCH | 1 457 431 713 |
BOSCH | N1713 |
BOSCH | N9291 |
CHAMP | FC 20 |
CHAMP | FC 29 |
CHAMPION | CFF100141 |
CHAMPION | L 141 |
CHAMPION | L 141/606 |
CITRO | 1606451188 |
CITRO | 1906 33 |
CITRO | 1906 43 |
CITRO | 1906 C1 |
CITRO | 96098 964 |
CLEANF | MG 095 |
COMLINE | EFF003 |
COOPE | FEM 4102 |
COOPERSFIA | FP5263 |
COOPERSFIA | FT5263 |
CROSL | 4011 |
DELPHI | FF0006 |
DELPHI | HDF910 |
ELOFIC | EXF-968 |
FEBI | 26906 |
FIAT | 1606451188 |
FIAT | 9401906648 |
FIAT | 9609896480 |
FILFILTER | MF 1325 |
FILFILTER | MFE 1910 |
FILTRON | PM 858 |
FRAM | C5363 |
FRAM | C5563 |
GIF | FI 522 |
HBJAKOPART | J1330516 |
HBJAKOPART | J1335016 |
HEN | E60KP |
HOFFER | 7690141 |
HYUNDAI | 31906-29000 |
HYUNDAI | 31906-29001 |
JAPANPAR | FC-ECO005 |
JAPANPAR | FC-W03 |
JAPANPAR | FC-W03S |
JAPANPAR | JFC-ECO005 |
JAPANPAR | JFC-W03 |
KOLBENSCHM | 262-FC |
KOLBENSCHM | 50 013 262 |
LAUTR | ELG 5218 |
LAUTR | ELG 5244 |
LAUTR | G01 |
LUCAS_ELEC | 8304 |
LUCAS_ELEC | 9001/910 |
LUCAS_ELEC | HDF 910 |
LUCCAV | 9001/910 |
LUCCAV | 910 |
LUCCAV | HDF 910 |
MAG | 71760552 |
MAG | FD 500 |
MAHLE | KX 63 |
MAHLE | KX 63/1 |
MANN | P716 |
MAPCO | 63023 |
MEATDORIA | 4141 |
MECAFILTER | ELG5244 |
MISFAT | F676 |
MOTAQUIP | VFF 202 |
MOTAQUIP | VFF 310 |
MOTAQUIP | VFF 311 |
NIPPARTS | J1335060 |
P.B.R. | AG-3353 |
PEUGE | 1606451188 |
PEUGE | 1906 29 |
PEUGE | 1906 38 |
PEUGE | 1906 64 |
PEUGE | 1906 C1 |
PURFLU | C422 |
PUROLATOR | F 57023 |
PUROLATOR | F 57769 |
PUROLATOR | F59220 |
PZL | WP41-2 |
SCT | ST 769 |
SOFIMA | S 0422 N |
SOFIMA | S 0910 NC |
TECNOCAR | N446 |
TECNOCAR | N449 |
TEHO | 7223 |
UFI | 24.390.00 |
UFI | 26.676.00 |
UNI | GFE 5324 |
UNICO F. | FP 660 |
VALEO | 587900 |
WIXFILTERS | WF8021 |
CITROËN
|
MAN
|
RENAULT TRUCKS
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to: