Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr paliwa MULLER FILTER FN167

3.7 (3 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
FN167
Filtr paliwa MULLER FILTER FN167
  • Filtr paliwa MULLER FILTER FN167 - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 103,00 zł
43,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
MULLER FILTER
Jednostka:
sztuka
EAN:
8033977401671
Rodzaj filtra:
Filtr przewodowy

Główne zastosowanie to pneumatyczne układy hamulcowe, gdzie zadaniem tego filtra jest ochrona całego układu przed zanieczyszczeniami. Taki typ filtra stosuje się na przewodzie hamulcowym zasilającym, w przypadku gdy standardowe filtry nie są zintegrowane w złączach między pojazdem silnikowym, a m.in naczepą.

Dowiedz się więcej

Średnica zewnętrzna [mm]:
89
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:
13
Dolot - sr. [mm]:
8
Wylot - sr. [mm]:
8
Rozmiar gwintu 1:
M8X1,25
Wysokość [mm]:
185
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Filtr paliwa / obudowa filtra FN167 firmy MULLER FILTER

Parametry:
  • Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 89
  • Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 13
  • Dolot - sr. [mm]: 8
  • Wylot - sr. [mm]: 8
  • Rozmiar gwintu 1: M8X1,25
  • Wysokość [mm]: 185
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
3.7 (3 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Filtr paliwa MULLER FILTER FN167

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach MULLER FILTER w kategorii Filtr paliwa / obudowa filtra

Nasił82

(18.08.2018)

1.0
Po zamontowaniu tego filtra pompa buczy bardzo głośnio. Ma złą przepustowość Na wcześniejszym starym cisza.

Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB168

michal.witek

(27.09.2016)

5.0
Doskonały stosunek jakości do ceny, parametry zbliżone do fabrycznych na 1 montaż. Polecam

Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB211

michal.witek

(27.09.2016)

5.0
Doskonały stosunek jakości do ceny, Polecam

Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FN160

Numery OEM

Szukaj zamienników dla FN167 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.L.FILTER ALG-2265
ACDELCO XD 9297 E
ALCOFILTER SP-1291
BOSCH 0 450 906 452
CHAMPION L 467
CLEANF DN 1910
COOPE FSM 4194
COOPERSFIA FP5576
CROSL 6008
DELPHI FF20074
DELPHI HDF950
FIAT 46531688
FIAT 46737091
FIAT 46786875
FIAT 71736117
FILTRON PP 966
FRAM PS9043
GUD MP 25
HEN H144WK
HOFFER 7690260
HOFFER 7690260/1
LAUTR ELG 5251
LUCCAV HDF 950
MAG 71760106
MAG FD 557
MAHLE KL 474
MANN WK829/2
MEATDORIA 4260
MEATDORIA 4260/1
MECAFILTER ELG5251
MISFAT M412
MOTAQUIP VFF 447
P.B.R. AG-6065
PURFLU FCS471
PURFLU FCS769
PUROLATOR F 68259
PZL PDS742
SCT ST 6027
SOFIMA S 4412 NR
TECNOCAR RN250B
UFI 24.412.00
UNICO F. FI 8154/2
VALEO 587525
WIXFILTERS WF8262

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Filtr paliwa / obudowa filtra FN167 pasuje do Twojego auta

 

FIAT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Które opony zimowe wybrać na sezon zimowy 2024/2025?

Jakie opony zimowe warto wybrać na sezon 2024/2025? TOP 5 godnych polecenia zimówek, które znajdziecie w ofercie iParts.pl

Zima przełomu 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że czas już pomyśleć nad odpowiednimi zimówkami. Ich wybór – wybór opon zimowych – jak zwykle jest kluczowy dla bezpieczeństwa i komfortu jazdy w trudnych, zimowych warunkach atmosferycznych. Na co więc warto się zdecydować? Jakie opony zimowe z oferty iParts.pl warte są polecenia i czym wyróżniają się na tle konkurencji?

czytaj więcej >

Filtr paliwa / obudowa filtra

Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.

W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.

Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.

MULLER FILTER

„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.

W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.

Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.

To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to:

  • ciągłe inwestycje w badania i rozwój, o czym świadczy chociażby budowa centrum badawczo-rozwojowego, które zostało oddane do użytku w 2017 roku;
  • nowoczesny park maszynowy;
  • partnerzy posiadający homologację od producentów OEM;
  • System kontroli jakości z wymaganiami ISO (Certyfikat 2002 ISO 9001:2000, Certyfikat 2008 ISO 14001);
  • stały rozwój i rozbudowa:
    • 2000 rok – nowa fabryka w Luserna;
    • 2005 rok - nowa lina produkcji filtrów ekologicznych;
    • 2014 rok - nowy magazyn centralny;
    • 2016 rok - nowa fabryka filtrów powietrza.

Cechy Części

Filtr przewodowy
Główne zastosowanie to pneumatyczne układy hamulcowe, gdzie zadaniem tego filtra jest ochrona całego układu przed zanieczyszczeniami. Taki typ filtra stosuje się na przewodzie hamulcowym zasilającym, w przypadku gdy standardowe filtry nie są zintegrowane w złączach między pojazdem silnikowym, a m.in naczepą.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze