- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Wysokość [mm]: 113
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 19
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACDELCO | ACD519 |
ACDELCO | ACD8018E |
AGCO | 312773457 |
AGCO | 72257868 |
AGCO | 722578689 |
AGCO | 72270887 |
ALCOFILTER | MD-195 |
BALDW | BF884 |
BEDFO | 798 4781 |
BOSCH | 0 986 450 694 |
BOSCH | 1 457 429 678-850 |
BOSCH | 1 457 434 200-48N |
BOSCH | 1 457 434 200-704 |
BOSCH | 1457429678 |
BOSCH | 1457434200 |
BOSCH | 1457434220 |
BOSCH | 9455160328 |
BOSCH | F 026 402 786 |
BOSCH | N4200 |
CASE | 162000081001 |
CATER | 2W3236 |
CHAMP | FC17 |
CHAMPION | CFF100132 |
CHAMPION | L132 |
CHAMPION | L132/606 |
CITRO | 5947 34 |
CITRO | 9401906148 |
CITRO | 95503693 |
CITRO | 95583693 |
CLAAS | 60 0500 741 0 |
CLAAS | CT 60 05 007 410 |
CLARK | 961048 |
CLEANF | DN 222.C8 |
CLEANF | DN222 |
COMLINE | EFF014 |
COOPE | AZF029 |
COOPE | AZF086 |
COOPE | G 912 |
COOPERSFIA | FP4779 |
DAF | LBU5319 |
DELPHI | FF0007 |
DELPHI | HDF699 |
DELPHI | HDF796 |
DELPHI | HDF902 |
DIGOEMA | DGM/K 796 |
DONALDSON | P556287 |
DORMAN | JV 429/4 |
DT SPARE P | 6.33221 |
FEBI | 22575 |
FIAT | 5984018 |
FIAT | 9939229 |
FILTRON | PM844 |
FLEETGUARD | FF4052 |
FLEETGUARD | FF4052A |
FORD | 1583371 |
FORD | 5020286 |
FORD | 5026836 |
FORD | 78GB9150AA |
FORD | 86570171 |
FORD | D8NN9176AA |
FRAM | C4161 |
FRAM | C4163 |
GM | 7984781 |
GUD | G 912 |
HEN | E76/1K |
HEN | E76KD42 |
HOFFER | 7690116 |
IVECO | 1930277 |
JCB | 324/00502 |
JCB | 324/00502A |
KNECHT | DF 21 |
KOLBENSCHM | 031-FC |
KOLBENSCHM | 50013031 |
LAMBO | 2.4319.130.1 |
LUBERFINER | LFF 3501 |
LUBERFINER | LFF3501-1 |
LUCCAV | 7111/796 |
LUCCAV | 7176/902 |
LUCCAV | 796 |
LUCCAV | CAV796 |
LUCCAV | HDF 796 |
LUCCAV | HDF 902 |
MAG | 152071760558 |
MAG | 71760558 |
MAHLE | KX 24 |
MAHLE | KX 24D |
MAPCO | 63014 |
MASSEY FER | 189287M91 |
MASSEY FER | 1896287M |
MASSEY FER | 1896287M91 |
MASSEY FER | 1896432M91 |
MASSEY FER | 26560602 |
MASSEY FER | 26566602 |
MASSEY FER | 3405419M1 |
MASSEY FER | 3405419M2 |
MASSEY FER | 3405419M91 |
MASSEY FER | 3621009M1 |
MASSEY FER | 3708675M1 |
MASSEY FER | V836339371 |
MEATDORIA | 4116 |
Motorcraft | EFG 024 |
Motorcraft | EFG 077 |
Motorcraft | EFG24 |
Motorcraft | FD-810 |
PERKINS | 26560602 |
PERKINS | 26566602 |
PEUGE | 1906 E2 |
PEUGE | 190612 |
PEUGE | 190614 |
PURFLU | CS178 |
PURFLU | CS178A |
PUROLATOR | F57783 |
PUROLATOR | F59219 |
PUROLATOR | MFF783A |
PZL | WP41-5x |
QUINTON HA | QFF0263 |
QUINTON HA | QFF9314 |
RENAU | 7701028181 |
RENAU | 7701065610 |
RENAU | 7711502907 |
RENAULT T | 0003052535 |
RENAULT T | 7701028181 |
ROLLS | OD 18873 |
ROVER | WJN100650 |
RYCO | HDR 2388 P |
RYCO | R2388P |
RYCO | R2411P |
SAKURAAUTO | FC2101 |
SAKURAAUTO | FC5105 |
SAME | 243191301 |
SOFIMA | S8111NC |
STEYR | 1620.00.08.1001 |
SWAG | 62 92 2575 |
TECNECO FI | GS014L |
TECNOCAR | N1118 |
UFI | 24.361.00 |
UNI | GFE5298 |
UNI | GFE5306 |
VALEO | 587704 |
VALME | 4405134 |
VM | 45310059A |
VM | 4531059 |
VOLVO | 11999066 |
VOLVO | 2905298 |
VOLVO | 3210209 |
VOLVO | 32102097 |
WIXFILTERS | 33196 |
WIXFILTERS | 33196E |
WIXFILTERS | WF8020 |
WOODG | WGF796 |
ZETOR | 93-2890 |
ARO
|
CITROËN
|
DAF
|
FIAT
|
FORD
|
FSO
|
JEEP
|
LANCIA
|
LDV
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
RENAULT TRUCKS
|
ROVER
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.