- Wysokość [mm]: 100
- Średnica wewnętrzna [mm]: 18,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 74,0
- Materiał: Papier
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
- Rodzaj filtra: Wkład filtra
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | EST-30-ECO037 |
ASHIKA | 30-ECO037 |
AVS AUTOPA | FA036 |
BLUEPRINT | ADB112307 |
BOSCH | F 026 403 020 |
COMLINE | EFF259 |
COOPERSFIA | LFT |
CSV ELECTR | CFC4991 |
DENCKERMAN | A110931 |
FEBI | 47225 |
FRAM | LFT |
HEN | E489KP D461 |
HIFI FILTE | BE 565 |
HOFFER | 4991 |
JAPANPAR | FC-ECO037 |
JAPKO | 3ECO037 |
JSASAKASHI | FE0050 |
KNECHT | KX 503D |
MAHLE | KX 503D |
MAXGEAR | 26-1560 |
MDR | MFF-3E37 |
MEATDORIA | 4991 |
MGA | MAV |
MINI | 11 25 2 754 870 |
PEMEBLA | JAPFC-ECO037 |
PURFLU | LFT |
RYCO | R2711P |
TECNOCAR | LFT |
UNIFLUX | XNE286 |
VAICO | V20-1522 |
WE PARTS | 311060405 |
WILMINK | WG1748164 |
WILMINK | WG1794821 |
WILMINK | WG1804947 |
MINI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.