- Cisnienie [bar]: 6,4
- Wysokość [mm]: 164
- Średnica zewnętrzna [mm]: 55,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 61,0
- Ilość połączeń: 3
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z regulatorem cisnienia
- Ciężar [kg]: 0,154
- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | P10297 |
ACDELCO | 19372709 |
ACEMARK | 132967 |
AUDI | 1K0 201 051 B |
AUDI | 1K0 201 051 C |
AUDI | 1K0 201 051 K |
AUTOMEGA | 180011710 |
AUTOMOTOR | LATE33 |
AVS AUTOPA | E840 |
AWM | FF 0402 |
BLUEPRINT | ADV182303 |
BORG BECK | BFF8110 |
BORSEHUNG | B12822 |
BOSCH | 0 450 905 959 |
CHAMPION | CFF100478 |
CHAMPION | L478/606 |
CLEANF | MBNA1503 |
COMLINE | EFF172 |
CONTINENTA | 28.0002-3002.2 |
COOPERSFIA | FT5855 |
DENCKERMAN | A110146 |
DIAMAX | DF3094 |
DJ PARTS | FF1106 |
DYNAMATRIX | DFFL572 |
EUROREPAR | E145079 |
FEBI | 26343 |
FI.BA | FB-74 |
FILFILTER | ZP 8100 FL |
FILTRON | PP 836/2 |
FLEETGUARD | FF5875 |
FRAM | G10243 |
FRIGAIR | FL10.415 |
HEN | H280WK |
HIFI FILTE | BE 547 |
HOFFER | 4828 |
JC PREMIUM | B3W035PR |
JPG | 1118701602 |
JSASAKASHI | FS0061B |
KAMOKA | F310501 |
KLAXCAR | FE166z |
KNECHT | KL 572 |
KOLBENSCHM | 50013971 |
KRAFT AUTO | 1720075 |
LUCASFILTE | LFPF025 |
LYNXAUTO | LF-1015 |
LYNXAUTO | LK-4015 |
LYNXAUTO | LK-4016 |
LYNXAUTO | LK-4017 |
LYNXAUTO | LK-4018 |
LYNXAUTO | LK-4021 |
LYNXAUTO | LK-4022 |
LYNXAUTO | LK-4023 |
LYNXAUTO | LK-4024 |
LYNXAUTO | LK-4025 |
LYNXAUTO | LK-4026 |
LYNXAUTO | LK-4027 |
LYNXAUTO | LK-4028 |
LYNXAUTO | LK-4029 |
LYNXAUTO | LK-4030 |
LYNXAUTO | LK-4031 |
LYNXAUTO | LK-4032 |
LYNXAUTO | LK-4033 |
MAG | 152071760859 |
MAG | 154703644570 |
MAG | 359002330120 |
MAHLE | KL 572 |
MAHLE | KL 759 |
MANN | WK 69 |
MAPCO | 62231 |
MAXGEAR | 26-1376 |
MEATDORIA | 4828 |
MECAFILTER | ELE6106 |
METALLEVE | KL1065 |
MOTAQUIP | VFF544 |
MS | 69-KF-PCS-MS |
MULLER FIL | FB297 |
OPENPARTS | EFF5057.20 |
OSSCA | 05643 |
PATRON | PF3196 |
PROFIT | 1530-2519 |
PURFLU | EP207 |
PZL | FPW34 |
QF | QF16A00069 |
QH TALBROS | QFF0137 |
QH TALBROS | WF8386 |
QUINTON HA | QFF0137 |
REVITA | FRC00264 |
RIDEX | 9F0071 |
SAKURAAUTO | FS-31150 |
SCT | ST 6091 |
SEAT | 1K0 201 051 B |
SEAT | 1K0 201 051 C |
SEAT | 1K0 201 051 K |
SKODA | 1K0 201 051 B |
SKODA | 1K0 201 051 C |
SKODA | 1K0 201 051 K |
SOFIMA | S 1840 B |
STARLINE | SF PF7664 |
STELLOX | 21-00491-SX |
Stark | SKFF-0870070 |
TECNECO FI | IN1K0201051B |
TECNOCAR | B81 |
TOPRAN | 110 898 |
UFI | 31.840.00 |
UNICO F. | FI 6163 |
UNIFLUX | XB111C |
VAICO | V10-0658 |
VAICO | V10-0660 |
VALEO | 587030 |
VW | 1K0 201 051 B |
VW | 1K0 201 051 C |
VW | 1K0 201 051 K |
WE PARTS | 311060337 |
WILMINK | WG1018829 |
WILMINK | WG1215069 |
WILMINK | WG1429601 |
WILMINK | WG1748052 |
WILMINK | WG1792742 |
WIXFILTERS | WF8386 |
WXQP | 312479 |
ZEKKERT | KF-5026 |
vika | 12010077201 |
vika | 12010077301 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.