- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Kształt: Okrągły
- Wysokość [mm]: 310
- Średnica wewnętrzna [mm]: 89
- Średnica zewnętrzna [mm]: 131
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACDELCO | PC 2566 E |
ACDELCO | PC 512 |
ALCOFILTER | MD-5038 |
ARMAFILT | L-130/310.0 |
ASAS | HF 2053S |
ASHIKA | 20-09-999 |
BLUEPRINT | ADA102222 |
BOSCH | 0986B02014 |
BOSCH | 1 457 433 231 |
BOSCH | 1 457 433 434 |
BOSCH | 1 457 433 434-48N |
BOSCH | 9 457 160 033 |
BOSCH | S 3231 |
CHAMP | AO 11 |
CHAMPION | CAF 100132 R |
CHAMPION | W 132 |
CHAMPION | W 132/606 |
CHRYS | 3501843 |
CHRYS | 4669066 |
CHRYS | 83501843 |
CITRO | 1444K0 |
CLEANF | MA 614 |
COMLINE | EAF039 |
COOPE | AG 650 |
COOPERSFIA | FL6640 |
COOPERSFIA | PA7241 |
CROSLAND F | 8187 |
CROSLAND F | 9175 |
DELPHI | AF0128 |
DONIT | 41.30.114 |
ELOFIC | EXA-1182 |
FILFILTER | HPU 4327 |
FILMAR | RA6175 |
FILTRAK | A 740 |
FILTRON | AR 257 |
FLEETGUARD | AF4910 |
FORD | 5017046 |
FORD | 5022747 |
FORD | 5022884 |
FORD | 860X9601CKA |
FORD | 890X9601HA |
FRAM | CA4524 |
FRAM | CA5356 |
FRAM | CA6360 |
GIF | GA 688 |
GIF | GA 708 |
GM | 25062210 |
GM | 9108131 |
HEN | E609L |
HOFFER | 8200450 |
JAPANPAR | FA-999 |
JAPANPAR | FA-999N |
JAPANPAR | FA-999S |
JAPANPAR | JFA-999 |
JAPANPAR | JFA-999N |
KNECHT | LX147 |
KOLBENSCHM | 160-AR |
KOLBENSCHM | 50 013 160 |
LAUTR | EL 3152 |
LAUTR | EL 3342 |
LAUTR | FA 3688 |
LUBERFINER | AF 1843 |
LUCAS_ELEC | EDA 458 |
M-Filter | MA 60099 |
MAG | 71758508 |
MANN | C 13 109 |
MAPCO | 60429 |
MEATDORIA | 16450 |
MECAFILTER | EL3152 |
MECAFILTER | EL3342 |
MECAFILTER | FA3688 |
MEYLE | 612 083 4003 |
MFILTER | MA 60099 |
MISFAT | R084 |
MISFAT | R084A |
MISFAT | R150 |
MOTAQUIP | VFA 300 |
MULLER FIL | PA429 |
Motorcraft | EFA 429 |
Motorcraft | EFA 499 |
OPEL | 4400131 |
OPEL | 9108131 |
P.B.R. | AI-3609 |
POLATOR IN | LX147 |
PURFLU | A1030 |
PURFLU | A588 |
PUROLATOR | A 17869 |
PUROLATOR | A 57772 |
PZL | WA20-290 |
QUINTON HA | QAF 444 |
RENAU | 5001000878 |
RENAU | 8983501843 |
RENAULT T | 5001000878 |
RENAULT T | 5001008878 |
SCT | SB 030 |
SNR | AR 257 |
SOFIMA | S 5172 A |
SOFIMA | S 9240 A |
SOGEFIPRO | FL0664 |
TECNECO FI | AR 103 |
TECNECO FI | AR 429 |
TECNOCAR | A103 |
TECNOCAR | A429 |
TEHO | 2447 |
TJFIL | B 444 |
TRP | 1500267 |
UFI | 27.084.00 |
UFI | 27.150.00 |
UNI | GFE 2208 |
UNICO F. | AE 12311 |
UNIPART | GFE 2208 |
VAICO | V40-1077 |
VALEO | 585601 |
VAUXH | 9108131 |
WIXFILTERS | WA6435 |
CHRYSLER
|
JEEP
|
OPEL
|
RENAULT
|
RENAULT TRUCKS
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr powietrza to bardzo istotny element każdego samochodu. To w końcu tak zwane płuca silnika spalinowego. Sprawny filtr będzie miał bardzo korzystny wpływ na stan techniczny i żywotność jednostki napędowej oraz jej osiągi. By filtr powietrza należycie spełniał swoje zadania musi być jednak regularnie wymieniany na nowy.
Podstawowa rola samochodowego filtra powietrza sprowadza się do zatrzymywania drobinek cząstek stałych, które mogłyby się przedostać do wnętrza jednostki napędowej. Jest to de facto pierwszy podzespół układu dolotowego w samochodzie, który ma do czynienia z zasysanym powietrzem. Z biegiem czasu zdolność filtra do przechwytywania szkodliwych zanieczyszczeń spada, a do silnika może zacząć przedostawać się wiele szkodliwych substancji. Niestety ale odbija się to negatywnie na stanie i kondycji silnika.
Filtry wykonuje się z różnych materiałów, zarówno syntetycznych, jak i tych naturalnych. Niemal każdy producent samochodu zaleca okresową wymianę filtra powietrza przy każdym przeglądzie technicznym, czyli co około 15 – 20 tys. przejechanych kilometrów lub raz do roku. Po tym właśnie czasie filtr jest z reguły już nieco zapchany. Wymiana filtra powietrza to stosunkowo prosta czynność, której można dokonać w zasadzie samodzielnie, bez użycia konkretnych narzędzi.
Na zakupie samochodowego filtra powietrza nie warto oszczędzać, tym bardziej, że nie jest to bardzo kosztowny zakup. Wymiana w warsztacie samochodowym także w żaden sposób nie nadwyręży domowego budżetu. Dlatego najlepiej będzie wybrać filtry powietrza uznanych na rynku motoryzacyjnym marek.
Eurorepar jest częścią koncernu motoryzacyjnego Groupe PSA skupiającego w sobie m.in. takie marki jak: Peugeot, Citroen, czy Opel. Jest to o tyle ważne, że za ofertą części Eurorepar stoi zespół wykwalifikowanych inżynierów, odpowiedzialnych za sukces powyższych marek. Oferowane części pasują nie tylko do samochodów produkowanych przez Groupe PSA bo dzięki nim można naprawić też zdecydowaną większość aut znajdujących się na europejskim rynku motoryzacyjnym.
W ofercie marki Eurorepar znajduje się aż 12 tysięcy części zamiennych i innych produktów do samochodów różnych marek. Wśród nich możemy wyróżnić wszelkiego rodzaju opony, filtry, części układu hamulcowego, pióra wycieraczek, żarówki, płyny eksploatacyjne, części układu wydechowego, elementy układu rozrządu, akumulatory, alternatory, rozruszniki, świeże zapłonowe i żarowe, części układu zawieszenia i kierowniczego, elementy osprzętu silnika i wiele innych.
Eurorepar na bieżąco przeprowadza audyty procesów produkcyjnych u swoich dostawców, którzy często oferują swoje części do montażu fabrycznego pojazdów. Części Eurorepar są objęte gwarancją na wady fabryczne i materiałowe, a ich obecność w centralnym magazynie części zamiennych zlokalizowanym w Polsce gwarantuje dużą dostępność tych części.