- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Średnica zewnętrzna [mm]: 164
- Średnica wewnętrzna [mm]: 86
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 9
- Wysokość [mm]: 350
- Wysokość 1 [mm]: 339
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACDELCO | PC 179 |
ACDELCO | PC 2612 E |
AHLMA | 41 92 494 A |
AIR | ARM 1753 |
ALCOFILTER | MD-300 |
ARMAFILT | L-164/350.0 |
ASAS | HF 293 |
BALDW | PA2416 |
BALDW | PA2845 |
BOMAG | 05821013 |
BOMAG | 5821013 |
BOSCH | 0986B03511 |
BOSCH | 1 457 429 946 |
BOSCH | 1 987 430 008 |
BOSCH | 9 451 160 008 |
BOSCH | S9946 |
CASE | 161100190028 |
CASE | 3 146 939 |
CASE | 3 146 939 R 1 |
CASE | 3 405 458 R 1 |
CATER | 6A-5110 |
CHAMPION | CAF100705R |
CHAMPION | W 705 |
CLAAS | 00 0676 600 1 |
CLAAS | 000.676.600.1 |
CLAAS | 0676 600 0 |
CLAAS | 0676 600 1 |
CLAAS | CT 77 01 019 017 |
CLEANF | MA 535 |
COMLINE | EAF285 |
COOPE | AZA 101 |
COOPERSFIA | FL6417 |
COOPERSFIA | FLI6417 |
CROSL | 9551 |
DAF | 0695633 |
DAF | 695633 |
DELPHI | AF0476 |
DEUTZ FAHR | 190 2127 |
DEUTZ FAHR | 216 5044 |
DEUTZ FAHR | 301 8504 |
DIGOEMA | DGM 01114 |
DIGOEMA | DGM/L 114 K |
DONALDSON | P181088 |
DONIT | 41.30.82 |
DT SPARE P | 3.18525 |
ELOFIC | EXA-1241 |
ENASA | 634 478 |
EUROFILTER | 01-23 |
EUROFILTER | 1-23 |
FAHR | 1-1114-020-306.00 |
FAUN | 0746-383 |
FAUN | 4134-368 |
FEBI | 06771 |
FEBI | 6771 |
FENDT | F 182 200 090 010 |
FENDT | F 184 200 090 010 |
FENDT | F 198 200 090 010 |
FIAT | 1186044 |
FILFILTER | HP 677 |
FILTRON | AM 414 |
FLEETGUARD | AF4058 |
FRAD | 12.19.09/20 |
FRAM | CA4202 |
FRAM | CA5022 |
FRAM | CA7111 |
GIF | GA 698 |
GM | 9974135 |
GUD | ADG 603A |
GUELDNER | 000 983 9015 |
HAMM | 233 420 |
HAMM | 233 420.5018 |
HANOH | 3252 506 M 1 |
HEN | E114L |
IVECO | 126 5504 |
IVECO | 190 2127 |
IVECO | 216 5044 |
JOHN DEERE | AZ20623 |
JOHN DEERE | AZ20626 |
KNECHT | AG 88 |
KOLBENSCHM | 122-AR |
KOLBENSCHM | 50 013 122 |
LAUTR | EL 3087 |
LAUTR | FA 3698 |
LAUTR | FJ 3698 |
LIEB | 175 3731 |
LIEB | 510 6182 |
LIEB | 510 6182-08 |
LIEB | 736 1347 |
LINDE | 000 983 9015 |
LOSEN | 04021/19504 |
LUBERFINER | LAF 1714 |
MAHLE | LX 236 |
MAN | 81.08304-0053 |
MAN | 81.08304-0054 |
MANN | C17225/3 |
MAPCO | 60711 |
MECAFILTER | EL3087 |
MECAFILTER | FA3698 |
MERCE | 001 094 46 04 |
MERCE | 002 094 60 04 |
MERCE | A 001 094 46 04 |
MERCE | A 002 094 60 04 |
MISFAT | R804 |
MONARK | 30 781 946 |
MOTAQUIP | VFA 377 |
MWM | 6.0541.29.7.0032 |
MWM | 6.0690.16.7.0113 |
Motorcraft | EFA 308 |
O_K | 086 7972 |
O_K | 744 821 |
O_K | 800 3741 |
P.B.R. | AI-3284 |
POC | 3505-57 |
PURFLU | A598 |
PUROLATOR | A 61605 |
PUROLATOR | PM 1605 |
PZL | WA30-500 |
RENAU | 3563365 |
RENAU | 3563565 |
RENAU | 4207090 |
RENAU | 4309015 |
RENAU | 5010140505 |
RENAU | 7701019017 |
RENAULT T | 00 03 563 365 |
RENAULT T | 00 03 563 565 |
RENAULT T | 00 04 207 090 |
RENAULT T | 00 04 309 015 |
RENAULT T | 50 10 140 505 |
RENAULT T | 77 01 019 017 |
SCT | SB 031 |
SOFIMA | S 0950 A |
SOGEFIPRO | FLI7641 |
SPERRY N H | 479981 |
STEYR | 161100190028 |
STEYR | 611.00.19.0028 |
STEYR | 612.00.19.0027 |
STEYRMOTOR | 161100190028 |
STEYRMOTOR | 611.00.19.0028 |
STEYRMOTOR | 612.00.19.0027 |
SULLA | 2078240 |
SULLA | 68529056 |
TECNOCAR | A590 |
TEHO | 198 |
TEHO | 2198 |
UFI | 27.804.00 |
UNI | GFE 2377 |
UNICO F. | AE 16341/3 |
UNIPART | GFE2377 |
VAG | 075 129 620 A |
VALME | 0501 8608 |
VOEGELE | 46 2408 0125 |
VOLVO | 4785610 |
VOLVO | 4785610-9 |
VOLVO | 4785612 |
VOLVO | 6644839 |
WIXFILTERS | WA6085 |
WOODG | WGA114 |
ZETTE | 00 207 824 |
ZETTE | 00 207 8240 |
ZETTE | 00 207 82403 |
DAF
|
IVECO
|
MAN
|
MERCEDES-BENZ
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr powietrza to bardzo istotny element każdego samochodu. To w końcu tak zwane płuca silnika spalinowego. Sprawny filtr będzie miał bardzo korzystny wpływ na stan techniczny i żywotność jednostki napędowej oraz jej osiągi. By filtr powietrza należycie spełniał swoje zadania musi być jednak regularnie wymieniany na nowy.
Podstawowa rola samochodowego filtra powietrza sprowadza się do zatrzymywania drobinek cząstek stałych, które mogłyby się przedostać do wnętrza jednostki napędowej. Jest to de facto pierwszy podzespół układu dolotowego w samochodzie, który ma do czynienia z zasysanym powietrzem. Z biegiem czasu zdolność filtra do przechwytywania szkodliwych zanieczyszczeń spada, a do silnika może zacząć przedostawać się wiele szkodliwych substancji. Niestety ale odbija się to negatywnie na stanie i kondycji silnika.
Filtry wykonuje się z różnych materiałów, zarówno syntetycznych, jak i tych naturalnych. Niemal każdy producent samochodu zaleca okresową wymianę filtra powietrza przy każdym przeglądzie technicznym, czyli co około 15 – 20 tys. przejechanych kilometrów lub raz do roku. Po tym właśnie czasie filtr jest z reguły już nieco zapchany. Wymiana filtra powietrza to stosunkowo prosta czynność, której można dokonać w zasadzie samodzielnie, bez użycia konkretnych narzędzi.
Na zakupie samochodowego filtra powietrza nie warto oszczędzać, tym bardziej, że nie jest to bardzo kosztowny zakup. Wymiana w warsztacie samochodowym także w żaden sposób nie nadwyręży domowego budżetu. Dlatego najlepiej będzie wybrać filtry powietrza uznanych na rynku motoryzacyjnym marek.
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to: