- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
- Średnica wewnętrzna [mm]: 20
- Ilość montowana w aucie: 2
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 270874 |
AKRON-MALÒ | 17838 |
BORG BECK | BSK7006K |
BUGIAD | BSP20251 |
CORTECO | 80004688 |
DELPHI | TD1051W |
DENCKERMAN | D300132 |
FAG | 819 0097 10 |
FEBI | 27324 |
FEBI | 37658 |
FIRST LINE | FSK7006K |
FLENNOR | FL5583-J |
FORTUNE LI | FZ90363 |
IMPERGOM | 37933 |
JPG | 1140602900 |
KAGER | 00-0521 |
KAMOKA | 8800165 |
KRAFT AUTO | 4236504 |
LEMFO | 34749 01 |
LUOS | 310169 |
MAPCO | 36788 |
METZGER | 52035308 |
MOOG | VO-SB-7161 |
OCAP | 1214263 |
OPTIMAL | F8-6694 |
RUV | 987807 |
SASIC | 2306015 |
SIDEM | 863809 |
SKF | VKDS 351024 |
SKODA | 6Q0 411 314 F |
SWAG | 30 92 7324 |
SWAG | 30 93 7078 |
SWAG | 30 93 7658 |
TOPRAN | 111 474 |
TRISCAN | 8500 29899 |
VAICO | V10-0786 |
VW SVW | 6Q0 411 314 F |
VW | 6Q0 411 314 F |
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Elementy mocujące stabilizatora to różnego rodzaju drobne części niezbędne dla stabilnego montażu stabilizatorów zawieszenia. Stabilizator natomiast to część zawieszenia przymocowana do nadwozia, która odpowiada za utrzymanie właściwej pozycji pojazdu podczas pokonywania łuków oraz wykonywania zakrętów. Elastyczna konstrukcja stabilizatorów zapobiega przechyłom poprzecznym. Nieprawidłowa praca tego elementu powoduje nie tylko dyskomfort kierowcy, ale również niebezpieczeństwo. Dlatego niezwykle istotny jest właściwy montaż stabilizatora przy użyciu wysokiej jakości elementów mocujących.
Stosowane dzisiaj elementy mocujące stabilizatora to części metalowe oraz gumowe. Niemniej dominuje raczej tworzywo sztuczne wysokiej jakości, wykazujące się odpornością na obciążenia. Z tworzywa sztucznego wykonuje się główne elementy mocujące, takie jak części mocujące drążek stabilizatora. Poza gumą drążka stabilizatora niezbędnym elementem mocującym jest również tuleja, także wykonywana z tworzywa sztucznego.
Eksploatacja samochodu z czasem może doprowadzić do zużycia niektórych elementów mocujących stabilizatora. Dochodzi do pęknięć gumy lub też do poluzowania mocowań. W takich okolicznościach może być odczuwalna nadsterowność pojazdu podczas wchodzenia w łuki oraz na zakrętach. Jest to bardzo nieprzyjemne, a przede wszystkim niebezpieczne zjawisko, dlatego spostrzegając je, należy jak najszybciej udać się do warsztatu.