- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
- Średnica wewnętrzna [mm]: 19
- Rodzaj mocowania: Poduszka gumowa
- Długość [mm]: 42,8
- Ciężar [kg]: 0,098
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 60222 |
A.B.S. | 270715 |
AKRON-MALÒ | 183072 |
AUTOMEGA | 110138010 |
BIRTH | 4604 |
BORG BECK | BSK6257K |
CITRO | 5094.79 |
COGEFA | 7509479 |
DELPHI | TD1021W |
DIAMAX | B2034 |
ETS | 04.SR.762 |
ETS | 04.ST.762 |
FARE SA | 4166 |
FEBI | 101705 |
FIRST LINE | FSK6257K |
GSP | 512801 |
HUTCHINSON | 563726 |
HUTCHINSON | 590433 |
IMPERGOM | 36265 |
KAMOKA | 8800259 |
KAWE | 850028847 |
KRAFT AUTO | 4235996 |
MAPCO | 33341 |
MAXGEAR | 72-2160 |
MDR | GSP-512801 |
METALCAUCH | 59033 |
MONROE | L28847 |
MOOG | CI-SB-15870 |
MS | 9291F-PCS-MS |
OPTIMAL | F8-7943 |
OSSCA | 54472 |
PEUGE | 5094.79 |
PROCODIS F | PCM080 |
QH BENELUX | EMB7179 |
QUINTON HA | EMB7179 |
RAPRO | R51096 |
REINHOCH | RH16-2006 |
SASIC | 0945795 |
SIDEM | 807802 |
SKF | VKDS353079T |
SPIDAN CHA | 410968 |
STC | T459033 |
STELLOX | 79-00635-SX |
SWAG | 62101705 |
TOPRAN | 720459 |
TRISCAN | 850028847 |
UNIGOM | 391724 |
VAICO | V22-1059 |
VEMA | 54084 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Elementy mocujące stabilizatora to różnego rodzaju drobne części niezbędne dla stabilnego montażu stabilizatorów zawieszenia. Stabilizator natomiast to część zawieszenia przymocowana do nadwozia, która odpowiada za utrzymanie właściwej pozycji pojazdu podczas pokonywania łuków oraz wykonywania zakrętów. Elastyczna konstrukcja stabilizatorów zapobiega przechyłom poprzecznym. Nieprawidłowa praca tego elementu powoduje nie tylko dyskomfort kierowcy, ale również niebezpieczeństwo. Dlatego niezwykle istotny jest właściwy montaż stabilizatora przy użyciu wysokiej jakości elementów mocujących.
Stosowane dzisiaj elementy mocujące stabilizatora to części metalowe oraz gumowe. Niemniej dominuje raczej tworzywo sztuczne wysokiej jakości, wykazujące się odpornością na obciążenia. Z tworzywa sztucznego wykonuje się główne elementy mocujące, takie jak części mocujące drążek stabilizatora. Poza gumą drążka stabilizatora niezbędnym elementem mocującym jest również tuleja, także wykonywana z tworzywa sztucznego.
Eksploatacja samochodu z czasem może doprowadzić do zużycia niektórych elementów mocujących stabilizatora. Dochodzi do pęknięć gumy lub też do poluzowania mocowań. W takich okolicznościach może być odczuwalna nadsterowność pojazdu podczas wchodzenia w łuki oraz na zakrętach. Jest to bardzo nieprzyjemne, a przede wszystkim niebezpieczne zjawisko, dlatego spostrzegając je, należy jak najszybciej udać się do warsztatu.
RTS to firma produkująca części samochodowe dystrybuowane w różnych częściach świata. Przedsiębiorstwo posiada dwie główne linie produkcyjne, w ramach, których powstają części układu zawieszenia oraz układu kierowniczego. W ofercie znajduje się szeroki wybór wahaczy, przegubów czy stabilizatorów. Części samochodowe RTS w wymienionym obszarze rynku zaspokajają potrzeby większej części kierowców. Podobnie jest w przypadku elementów układu kierowniczego. Przeglądając asortyment producenta okaże się, iż obecne są w nim tysiące drążków kierowniczych Remsa, jak i końcówki drążka oraz jego pojedyncze części.
Przedsiębiorstwo RTS, a właściwie RTS Group, powstało z połączenia 2 podmiotów – RTS S.A. oraz Sutoki. Miało to miejsce w 1983 roku. Od tamtego czasu firma konsekwentnie pracuje na tytuł jednego z liderów wśród producentów części zawieszenia i układu kierowniczego na aftermarket. Dzisiaj produkty wyjeżdżające z fabryk producenta trafiają do ponad 75 krajów na świecie w liczbie ponad 15 milionów. Pełen asortyment producenta to ponad 25 tysięcy referencji, przy czym każdego roku w katalogu przybywa co najmniej około 300 pozycji. Wskazuje to na wciąż postępujący rozwój przedsiębiorstwa.
Części samochodowe RTS to produkty doceniane za efektywność, ale również trwałość. Ich jakość jest wysoka, co potwierdzają również niezależni fachowcy. Mimo to autoczęści RTS należą do produktów z niskiej półki cenowej. Tym samym w przypadku części RTS mamy do czynienia z więcej niż zadowalającym stosunkiem ceny do jakości.