- Materiał: Tworzywo sztuczne
- Lokalizacja w aucie: Wewnątrz
- Lokalizacja w aucie: Z przodu z lewej
- Ciężar [kg]: 0,12
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACROLCAR | 44.0111 |
ACROLCAR | 44.0113 |
ALFA | 156092167 |
ALFA | 156092167 SK |
BLIC | 6010-22-017409P |
BLIC | 6010-22-017409PC |
ELECTRIC L | ZR60182 |
ESEN SKV | 96SKV819 |
FEBI | 177405 |
LIFT-TEK | LT60182 |
MAG | 350105030200 |
MIRAGLIO | 60/182 |
NTY | EZC-AR-004 |
NTY | EZC-AR-004A |
OSSCA | 52928 |
PMM | AL60182 |
PRASCO | AA3448402 |
PRASCO | AA3448406 |
RIDEX | 1373D0205 |
Stark | SKDH-2010204 |
Storm | 300035 |
ALFA ROMEO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Klamki drzwi i pokryw to elementy wyposażenia pojazdu, na które zwykle kierowcy nie zwracają większej uwagi. Warto jednak dopilnować wysokiej jakości klamek przy wymianie oraz odpowiednio o nie dbać, aby uniknąć problemów z dostaniem się do samochodu, bagażnika lub pod maskę.
Dzisiaj najczęściej spotykane klamki drzwi to wbudowane w konstrukcję pojazdu dźwignie, które nie wystają poza karoserię. Otwiera się je poprzez naciśnięcie klamki od dołu. Czasami należy również delikatnie ją do siebie pociągnąć. Klamki starszego typu to modele, które częściowo również są wbudowane w drzwi, jednak ich zewnętrzna część znajduje się poza obudową pojazdu. Tego rodzaju klamki występują w starszych pojazdach oraz w bardzo ekskluzywnych samochodach. O ile nowoczesne klamki tworzy się zarówno z tworzyw sztucznych, jak i z metalu, o tyle klamki starszego typu zdecydowanie częściej są metalowe. Wynika to głównie z tego, że wystając poza obudowę, są zdecydowanie bardziej narażone na uszkodzenia, natomiast metal zwykle gwarantuje większą wytrzymałość.
Konstrukcja dzisiejszych samochodów wymaga również wykorzystania klamek pokryw. Standardowo są to klamki pokrywy przedniej oraz drzwi bagażnika. W tych dwóch przypadkach stosuje się bardzo różnorodne modele klamek. Niemniej jednak dominują proste dźwignie.
Kupując klamki drzwi i pokryw, wybrać można modele z zamkiem lub też bez niego. Warto pamiętać, że w samochodach z zamkiem centralnym, wymieniając pojedynczą klamkę wraz z zamkiem, będzie trzeba podłączyć konstrukcję do systemu. Nie zawsze jest to proste i czasami wymaga zdjęcia tapicerki.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.