- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- Grubość [mm]: 18
- Długość [mm]: 99,90
- Wysokość [mm]: 64,80
- System hamulcowy: Girling
- Wysokość [mm]: 64,8
- Ciężar [kg]: 1,056
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3-RHO | PF0003 |
A.B.S. | 36602 |
A.B.S. | 36881 |
ACDELCO | 19374044 |
ACDELCO | AC724281D |
AKEBONO | AN-4014K |
AKEBONO | AN-4408WK |
AKEBONO | AN-4408WKE |
AKEBONO | AN-4743WK |
AKEBONO | AN-4743WKE |
AKRON-MALÒ | 1050381 |
ALPIN | 6000008018 |
ALPIN | 6000008126 |
APEC | PAD1658 |
APEC | PAD625 |
APEC | PAD810 |
APEC | PD3000 |
ATE | 13.0460-2834.2 |
ATE | 13.0460-2955.2 |
ATE_CN | 13-0460-2834-2-02 |
ATE_CN | 13-0460-2955-2-02 |
ATE_CN | 13.0460-2955.2 |
ATE_CN | 20772 |
ATE_CN | 21463 |
ATE_CN | 602834 |
ATE_CN | 602955 |
AUTOMOTOR | PBP0028 |
AUTOMOTOR | PBP5070 |
BBFREDLINE | 27DC000 |
BENDIX | 571326 |
BENDIX | 571326B |
BENDIX | 571327B |
BENDIX | 571526 |
BENDIX | 571526B |
BENDIX | 571526X |
BORG BECK | BBP1386 |
BORG BECK | BBP1397 |
BOSCH INDI | 0 986 467 720 |
BOSCH INDI | 0 986 469 370 |
BOSCH INDI | 0 986 469 371 |
BOSCH INDI | 0 986 494 522 |
BOSCH INDI | F 026 000 041 |
BOSCH | 0 986 467 720 |
BRAKE ENG | PA1904 |
BRAKE ENG | PA1952 |
BRAKE ENG | PA339 |
BRAKE ENG | PA437 |
BREMBO | P 68 010 |
BREMBO | P 68 038 |
CAR | PNT943 |
CHAMPION | 571526CH |
CIFAM | 822-120-0 |
CIFAM | 822-120-0K |
COMLINE | ADB1431 |
COMLINE | CBP1431 |
DACIA | 410602192R |
DACIA | 6001 547 619 |
DACIA | 6001 547 911 |
DACIA | 7701 207 066 |
DACIA | 7701 208 265 |
DACIA | 7701209639 |
DACIA | 7701210142 |
DACIA | 7702295181 |
DACIA | 7711 130 071 |
DACIA | 7711946169 |
DACIA | 8671000107 |
DACIA | 8671016173 |
DENCKERMAN | B110631 |
DENCKERMAN | B110904 |
DENCKERMAN | B110905 |
DENCKERMAN | B110944 |
E.T.F. | 12-0360 |
E.T.F. | 12-0590 |
EUROBRAKE | 5502223953 |
EUROBRAKE | 5502229957 |
FEBI | 116195 |
FEBI | 16191 |
FEBI | 16241 |
FERODO | FDB1781 |
FERODO | FDB270 |
FERODO | FDB270A |
FERODO | FDB845 |
FERODO | FDB845B |
FERODO | FDS845 |
FERODO | FQT845 |
FERODO | FSL1781 |
FMSI | 20937 |
FMSI | 21404 |
FMSI | 21463 |
FRITECH | 122.0 |
FRITECH | 122.0W |
FTE | BL1060B1 |
FTE | BL1323B2 |
GALFER | 20158 |
GALFER | 20501 |
GALFER | B1.G102-0158.2 |
GALFER | B1.G102-0501.2 |
GIRLING | 6025861 |
GIRLING | 6103273 |
GIRLING | 6104001 |
GIRLING | 6108071 |
GIRLING | 6113321 |
GIRLING | 6114281 |
GIRLING | 6114651 |
GIRLING | 6116341 |
HPZEB | 2509 |
HPZEB | 2846 |
ICER | 180993 |
ICER | 180993-700 |
JURID | 571327J-AS |
JURID | 571526D |
JURID | 571526J |
JURID | 573254J |
KAGER | 35-0004 |
KAGER | 35-0005 |
KAWE | 0141 02 |
KAWE | 0141 10 |
KAWE | 0141 24 |
KAWE | 0141 30 |
KAWE | 0141 32 |
KAWE | 0192 12 |
KAWE | 0241 02 |
KAWE | 810001 |
KAWE | 810006 |
LPR | 05P349 |
LPR | 05P414 |
MAG | 363702160065 |
MAG | 363702160158 |
MAG | 363702160661 |
MAG | 363702160929 |
MAG | 363702161018 |
MAG | 363702161064 |
MAG | 363702161081 |
MAG | 363702161182 |
MAXGEAR | 19-0459 |
MAXGEAR | 19-0470 |
MEC-DIESEL | 579800 |
METELLI | 22-0120-0 |
METELLI | 22-0120-0K |
MEYLE | 025 214 6318/PD |
MEYLE | 025 214 6318/W |
MIN | MDB1214 |
MIN | MDB1628 |
MIN | MDB2192 |
MIN | MDB2428 |
MOTAQUIP | LVXL413 |
MOTAQUIP | LVXL848 |
MOTAQUIP | VXL318 |
MOTAQUIP | VXL413 |
MS | 13046028342K-SET-MS |
MS | 13046028342N-SET-MS |
MS | 13046028342T-SET-MS |
MS | 201201710 |
MS | 202101060 |
MS | K6028342 |
MS | K6028343 |
NAPA | PBP7303 |
NECTO | FD6483 |
NECTO | FD6483A |
NK | 223929 |
NK | 229957 |
NPS | R360T01 |
OPTIMAL | 9290 |
OPTIMAL | 9416 |
OPTIMAL | 9870 |
OPTIMAL | 9870E |
OPTIMAL | BP-09416 |
OPTIMAL | BP-09870 |
OPTIMAL | BP-10342 |
PAGID | T1629 |
PAGID | T5077 |
PEUGE | 1611460280 |
PEUGE | 1617250880 |
PEUGE | 4250.41 |
PEUGE | 4250.70 |
PEUGE | 4253.10 |
PEUGE | E172118 |
PEUGE | E172171 |
PEX | 7.056 |
PEX | 7.390S |
PEX | 7.548 |
PROCODIS F | PF1034 |
PROCODIS F | PF1047 |
PROCODIS F | PF1048 |
QUARO | QP0910 |
QUARO | QP0910C |
QUINTON HA | BLF750 |
QUINTON HA | BP200 |
QUINTON HA | BP750 |
REMSA | 141.02 |
REMSA | 141.10 |
REMSA | 141.16 |
REMSA | 141.20 |
REMSA | 141.32 |
REMSA | 141.52 |
REMY | RAP1021 |
REMY | RAP1082 |
REMY | RAP1335 |
RENAU | 4106 021 92R |
RENAU | 410609342R |
RENAU | 6001 547 619 |
RENAU | 6001 547 911 |
RENAU | 6025 070 807 |
RENAU | 6025 071 042 |
RENAU | 7701 130 036 |
RENAU | 7701 201 669 |
RENAU | 7701 201 773 |
RENAU | 7701 201 774 |
RENAU | 7701 201 775 |
RENAU | 7701 202 147 |
RENAU | 7701 202 284 |
RENAU | 7701 202 285 |
RENAU | 7701 202 516 |
RENAU | 7701 202 539 |
RENAU | 7701 202 540 |
RENAU | 7701 202 712 |
RENAU | 7701 202 848 |
RENAU | 7701 202 894 |
RENAU | 7701 202 895 |
RENAU | 7701 203 129 |
RENAU | 7701 203 282 |
RENAU | 7701 203 775 |
RENAU | 7701 203 777 |
RENAU | 7701 203 795 |
RENAU | 7701 203 796 |
RENAU | 7701 203 797 |
RENAU | 7701 204 066 |
RENAU | 7701 204 357 |
RENAU | 7701 204 358 |
RENAU | 7701 204 833 |
RENAU | 7701 205 355 |
RENAU | 7701 206 082 |
RENAU | 7701 206 085 |
RENAU | 7701 207 066 |
RENAU | 7701 207 960 |
RENAU | 7701 208 265 |
RENAU | 7701 209 639 |
RENAU | 7701 210 130 |
RENAU | 7701 210 131 |
RENAU | 7701 210 142 |
RENAU | 7701 349 751 |
RENAU | 7701 349 970 |
RENAU | 7701 349 973 |
RENAU | 7701202241 |
RENAU | 7701205411 |
RENAU | 7711 130 036 |
RENAU | 7711 130 071 |
RENAU | 8660004589 |
RENAU | 8671000107 |
RENAU | 8671016173 |
RENAU | 8671016708 |
ROADHOUS | 2141.02 |
ROADHOUS | 2141.10 |
ROADHOUS | 2141.12 |
ROADHOUS | 2141.18 |
ROADHOUS | 2141.20 |
ROADHOUS | 2141.24 |
ROADHOUS | 2141.30 |
ROADHOUS | 2141.32 |
ROADHOUS | 2141.52 |
ROULUNDS B | 624281 |
ROULUNDS B | 724281 |
ROULUNDS B | 724286 |
STELLOX | 152 030-SX |
STELLOX | 152 032B-SX |
STELLOX | 377 012-SX |
SWAG | 60 11 6195 |
SWAG | 60 91 6191 |
SWAG | 62 91 6241 |
TEXTAR | 2146304 |
TEXTAR | 2146306 |
TOMEX | TX 10-34 |
TOMEX | TX 10-35 |
TOMEX | TX 10-47 |
TOMEX | TX 10-48 |
TOMEX | TX 11-78 |
TRADEXFRAN | TBP304 |
TRADEXFRAN | TBP305 |
TRISCAN | 8110 10044 |
TRISCAN | 8110 25005 |
TRUSTING | 122.0 |
TRUSTING | 122.0W |
TRW | GDB1634 |
TRW | GDB400 |
Technika | 01002 |
UNI | GBP880AF |
VALEO | 168170 |
VALEO | 168224 |
VALEO | 168343 |
VALEO | 301002 |
VALEO | 302259 |
VALEO | 540143 |
VALEO | 540476 |
VALEO | 597081 |
VALEO | 598002 |
VALEO | 598775 |
VALEO | 601427 |
WAGNER | WBP21463A |
WAGNER | WBP21463B |
WOKING | P0413.10 |
WOKING | P0413.30 |
WOKING | P0413.32 |
WOKING | P0923.12 |
WOKING | P3413.02 |
ALPINE
|
DACIA
|
LADA
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.
Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.