- Szerokość [mm]: 86,8
- Wysokość [mm]: 66,7
- Grubość [mm]: 16,5
- Jakosć: 944
- Ciężar [kg]: 0,95
- Rodzaj osi: Rear
- Techniczny numer informacyjny: 180337-700
- System hamulcowy: Lucas - Girling
- Oznaczenie kontrolne: E9 90R-02A0110/1323
Dodaj opinię
(10.06.2015)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet ICER 140927
Producent | Numery OEM |
---|
ACDELCO | 14EP146 |
ALFA | 0060 743 565 |
ALFA | 0060 743 578 |
ALFA | 0060 760 120 |
ALFA | 16 416 260 030 130 |
ALFA | 16 420 224 130 100 |
ALFA | 16 420 260 030 030 |
ALFA | 60 743 565 |
ALFA | 60 743 578 |
ALFA | 60 760 120 |
ALFA | 9 945 750 |
APEC | PAD0371 |
ATE | 13.0460-2962.2 |
ATE | 602962 |
AUTOMOTOR | PBP2650 |
AXEL KET_9 | GDB465 |
AXEL KET_9 | GDB653 |
AXEL KET_9 | GDB814 |
BENDIX | 510041 |
BENDIX | 571350B |
BOSCH | 0 986 424 071 |
BOSCH | 0 986 494 846 |
CHASE | 0098 |
CTR | GK1269 |
DELPHI | LP451 |
DON | GDB653 |
DOYEN | GDB0465 |
EUROREPAR | 1681165380 |
EUROREPAR | 1682308980 |
FERODO | FDB596 |
FIAT | 5 892 650 |
FIAT | 7 736 218 7 |
FIAT | 8 244 43 81 |
FIAT | 8 244 43 82 |
FIAT | 9 939 503 |
FIAT | 9 941 873 |
FIAT | 9 945 629 |
FIRST LINE | 3121 |
FTE | BL2296B1 |
GIRLING | 6108141 |
HPZEB | HP2294 |
JURID | 571350J |
LANCIA | 5 892 650 |
LANCIA | 7 177 098 8 |
LANCIA | 9 939 503 |
LANCIA | 9 941 873 |
LANCIA | 9 945 629 |
LPR | 05P215 |
LUCAS TVS | GDB465 |
LUCAS TVS | GDB653 |
LUCAS TVS | GDB814 |
LUCAS | GDB465 |
LUCAS | GDB653 |
LUCAS | GDB814 |
LUCAS_DIES | GDB465 |
LUCAS_DIES | GDB653 |
LUCAS_DIES | GDB814 |
LUCAS_ELEC | GDB465 |
LUCAS_ELEC | GDB653 |
LUCAS_ELEC | GDB814 |
LUCAS_ENGI | GDB465 |
LUCAS_ENGI | GDB653 |
LUCAS_ENGI | GDB814 |
LUCCAV | GDB465 |
LUCCAV | GDB653 |
LUCCAV | GDB814 |
MAG | BP0925 |
MAG | BP0931 |
MIN | MDB1191 |
MOTRIO | 86 71 016 637 |
NATIONAL | NP2298 |
NECTO | FD262A |
NECTO | FD262E |
OPTIMAL | 9272/15.5 |
QUARO | QP4860C |
RBRAKE | RB0337-700 |
REMSA | 2135.00 |
REMSA | 2135.01 |
RENAU | 86 60 004 464 |
RENAU | 86 71 016 637 |
ROADHOUS | 2135.00 |
ROADHOUS | 2135.01 |
SEBRO | 21144/16.5 |
SIMER | 296.1 |
SKF | VKBP 90606 |
STOP | 571350S |
TEXTAR | 21144 166 1 4 T425 |
TEXTAR | 2114401 |
TRISCAN | 8110 10116 |
TRW ENGINE | GDB465 |
TRW ENGINE | GDB653 |
TRW ENGINE | GDB814 |
TRW | GDB465 |
TRW | GDB653 |
TRW | GDB814 |
VALEO ASIA | 598125 |
VALEO ASIA | 9010699 |
VALEO INDI | 598125 |
VALEO INDI | 9010699 |
VALEO MEX | 598125 |
VALEO MEX | 9010699 |
VALEO SIST | 598125 |
VALEO SIST | 9010699 |
VALEO | 598125 |
VALEO | 9010699 |
WOKING | 035301 |
ALFA ROMEO
|
AUDI
|
FIAT
|
LANCIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Icer Brakes to hiszpańska firma, która powstała w 1961 roku. Główną osią przedsiębiorstwa jest produkcja oraz dystrybucja zamiennych komponentów do układów hamulcowych. Icer jest wiodącą marką w swojej branży, czemu dowodzi fakt, iż komponenty hiszpańskiego producenta znajdują zastosowanie w niemal wszystkich modelach pojazdów produkcji europejskiej, amerykańskiej i azjatyckiej.
Flagowymi produktami Icer są klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Produkty te są wytwarzane z najlepszych surowców. Jeśli chodzi o klocki, formuje się je przy użyciu wysokiego ciśnienia. Taka technologia sprawia, że komponent jest wytrzymały oraz zapewnia bezpieczeństwo jazdy w każdych warunkach atmosferycznych. Ponadto, klocki hamulcowe produkowane przez Icer wyposażone są w ponadprogramowe ulepszacze do redukcji szumów.
Jeśli chodzi o tarcze hamulcowe, te odlewane są ze stopów o większej zawartości węgla, tzw. technologia CARBON+. Dzięki temu spełniają normy producentów oryginalnego wyposażenia.
Części samochodowe, które można znaleźć w ofercie Icer, są odpowiednie dla:
Icer obecnie dostarcza swoje produkty do ponad 70 krajów na całym świecie.