- Średnica zewnętrzna [mm]: 298
- Wersja silnika: Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez śrub
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AISIN | FDZ-001 |
ASHIKA | 91-03-300 |
BBFREDLINE | 25MZ010 |
BLUEPRINT | ADM53501C |
EXEDY | MZFD003 |
IAP | 210-11057 |
IPS PARTS | IFW5300 |
JAPANPAR | VL-300 |
JAPKO | 91300 |
KAISHIN | FDZ001K |
KAVO PARTS | CMF5001 |
KAWE | DMF241 |
LUCAS | LKCA820033F |
LUK | 415 0217 10 |
MAG | 600000054700 |
MAZDA | RF29-16-610A |
MDR | AIS-FDZ001 |
MDR | EXE-MZFD003 |
MOTAQUIP | LVFW1111 |
NIPPARTS | N2303000 |
NPS | M205A01 |
Oyodo | 91M3002-OYO |
PEMEBLA | JAPVL-300 |
QH BENELUX | QDF225 |
QUINTON HA | QDF225 |
SACHS | 2294 501 179 |
SOLIDAUTO | M266002 |
VALEO | 836528 |
WESTLAKE | WMZ033F |
WILMINK | WG1716279 |
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Technologia koła zamachowego stała się już standardowym wyposażeniem silnika samochodowego. Bez tego elementu silnik benzynowy nie mógłby pracować, co jest dosyć oczywiste z opisu zasady pracy jednostki czterosuwowej. Niestety, bardzo złożona budowa tego podzespołu i coraz większe obciążenia sprawiły, że koło zamachowe jest coraz bardziej podatne na awarie.
Bez koła zamachowego praca silnika spalinowego byłaby przede wszystkim mało płynna. Silnik nie generuje w końcu energii równomiernie podczas danego cyklu pracy. Pojedynczy cykl dostarcza tej energii raz więcej raz mniej. Do roli koła zamachowego należy magazynowanie tej energii silnika i dostarczanie jej do napędu tak, by nie dało się odczuć żadnych spadków mocy podczas jazdy samochodem.
Koło zamachowe odpowiada w dużym stopniu za komfort jazdy (płynne przyspieszenie i działanie silnika spalinowego). Dlatego z czasem powstała wersja dwumasowa koła zamachowego, dedykowana przede wszystkim silnikom wysokoprężnym, ale i także nowoczesnym silnikom benzynowym, przed którymi stawia się coraz to większe wymagania.
Do awarii kół zamachowych dochodzi najczęściej w przypadku silników Diesla. Do usterek dochodzi na skutek licznych drgań. Wymiana koła zamachowego jest niestety z reguły kosztowna, głównie z powodu czasochłonności wymiany.
Podczas wyboru nowego koła zamachowego zaleca się wybór dobrej jakości zamiennika, dzięki któremu na długo pozbędziemy się problemów z tym podzespołem.
Herth+Buss Jakoparts - to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, która powstała w 1925 roku jako Herth+Buss. Pierwszą specjalizacją przedsiębiorstwa był wyrób komponentów układów zapłonowych. Z czasem firma przebranżowiła się stawiając na produkcję szerokiej gamy części zamiennych dla wielu samochodowych marek.
Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa zaowocował nową linią produktów, które opatrzono marką Jakoparts. Powstałe pod tym brandem części przeznaczone są dla samochodów produkcji japońskiej i koreańskiej.
O ofercie ponad 14 000 części!
Obecnie ofertę przedsiębiorstwa stanowi ponad 14 000 różnego rodzaju komponentów, które odpowiadają praktycznie wszystkich potrzebą branży motoryzacyjnej. W bogatym asortymencie Herth+Buss Jakoparts znajdziemy:
Każdy komponent, który wychodzi spod skrzydeł Herth+Buss Jakoparts cechuje się najwyższym standardem wykonania. Dzięki temu części samochodowe tego niemieckiego producenta są trwałe i wydajne.
Warto nadmienić, iż produkcja każdego elementu oparta jest o obowiązujące w branży motoryzacyjnej normy, dzięki temu dopasowują się one do najnowszych modeli pojazdów.