- Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
- Rodzaj gwintu: Z gwintem wewnętrznym
- Rozmiar gwintu 1: M12x1.5
- Parzyste numery artykułów: BTR5055
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABS | 230633 |
AP AUTOMOT | ARE3403 |
APEC | AST6248 |
BENDIX | 040495B |
BETTAPARTS | BBR4133S |
BGA | SR2204 |
BIRTH | RD0006 |
BLUEPRINT | ADL148702 |
BORG BECK | BTR5056 |
COMLINE | CTR 2078 |
DELPHI | TA1968 |
ECP | 606580250 |
ECP | 606580259 |
EXCEL | ERE3403 |
FAG | 840091210 |
FAI | SS2569 |
FEBI | 22909 |
FIAT | 77362508 |
FIAT | 77367002 |
FIRST LINE | FTR5056 |
FLENNOR | FL0112-B |
FLENNOR | FL0112B |
FORD USA | 9S513270BA |
FORD | 1 543 821 |
FORD | 1543821 |
FORD | 1546260 |
FORD | 9S51-3270-BA |
FORD | 9S513270 BA |
FORD | 9S513270BA |
FRAP | 2640 |
GSF | 436FI0040 |
JPG | 1544602480 |
JPG | 1544602489 |
KAGER | 43-0824 |
KAGER | 430824 |
LEMFO | 31213 |
LEMFO | 31213 01 |
MAPCO | 49058 |
METZGER | 54018002 |
METZGER | F-132 |
MEYLE | 2160200012 |
MGA | DR7721 |
MONROE | L15111 |
MOOG | FIES2517 |
MOTAQUIP | VTR1213 |
NAPA | NST6248 |
NK | 5032370 |
OCAP | 0283 882 SW |
OCAP | 283882 |
OPTIMAL | G1-1223 |
OPTIMAL | G11223 |
Omnicraft | 2395455 |
Omnicraft | JAMJ3289AKAA |
PEARL | PTR398 |
PEX | 12.02.331 |
QUINTON HA | QR3403 |
QUINTON HA | QR3403S |
RTS | 91-90112-1 |
RUV | 915855 |
SASIC | 9006440 |
SBS | 19065032370 |
SBS | 5032370 |
SIDEM | 19943 |
SPIDAN | 45985 |
SPIDAN | 57347 |
SWAG | 70 92 2909 |
TALOSA | 42-00110 |
TALOSA | 4200110 |
TRISCAN | 850015111 |
TRISCAN | 870015111 |
TRW | JRA574 |
TRW | JTE1121 |
UNI | GSJ5073 |
UNI | UGCGSJ5073 |
VAICO | V24-9621 |
VECO | VB 4907 |
VEMA | 23776 |
VEMO | V24-9621 |
ABARTH
|
FIAT
|
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Końcówka drążka kierowniczego to podstawowy element układu kierowniczego w samochodzie, który niestety bardzo często ulega wyeksploatowaniu na skutek przejechanych kilometrów. Prawidłowy stan techniczny końcówek ma wpływ na działanie drążka, który odpowiada za bezpieczeństwo oraz komfort podróżowania samochodem.
Końcówka drążka zawiera tak zwany element elastyczny, zwany w branży motoryzacyjnej przegubem kulowym. To właśnie ten element umożliwia ruch zawieszenia koła samochodowego oraz skręcanie zwrotnicy względem nieruchomej przekładni kierowniczej. W momencie, kiedy na przegubie kulowym pojawi się luz, na kierownicy będą odczuwalne mocne drgania, a układ kierowniczy samochodu nie będzie działał precyzyjnie. Taka sytuacja to znak, że należy wymienić końcówki drążka kierowniczego na nowe.
To co ile należy wymieniać końcówki drążka kierowniczego zależne jest od wielu czynników. Między innymi od rodzaju samochodu oraz jakości użytych części. Ponadto spore znaczenie ma także styl jazdy kierowcy. Nieomijanie dziur oraz wybojów niestety nie wpłynie korzystnie na żywotność poszczególnych podzespołów, w tym końcówek drążka kierowniczego.
Końcówki drążków kierowniczych wymienia się zawsze parami. Przy okazji wymiany warto sprawdzić pozostałe elementy układu kierowniczego w samochodzie, ponieważ ich zużycie eksploatacyjne często zbiega się w czasie. Ponadto awaria końcówek często świadczy o zbliżającej się usterce pozostałych części w układzie kierowniczym.
Przed zakupem nowych końcówek drążka kierowniczego warto dobrze zapoznać się z ofertą poszczególnych producentów. Na rynku części zamiennych znajdziemy całą gamę końcówek do praktycznie każdej marki pojazdu.
Borg & Beck to brytyjska firma produkująca części samochodowe. Specjalnością producenta niemal od początku działalności jest tworzenie wysokiej jakości sprzęgieł. Sprzęgła Borg & Beck nieustannie uznawane są za jedne z najlepszych na rynku. Firma oferuje zestawy sprzęgieł jak również pojedyncze części do samochodów osobowych oraz do pojazdów wyścigowych. Od lat firma prowadzi ścisłą współpracę z zespołami Formuły 1. W wielu najszybszych autach na świecie montowane są sprzęgła Borg & Beck, a czasami również inne części samochodowe od tego producenta.
Choć firma specjalizuje się w produkcji sprzęgieł, stanowią one jedynie część jej oferty. Obecnie asortyment jest o wiele bogatszy i obejmuje między innymi elementy układu kierowniczego oraz układu zawieszenia. Producent tworzy również wysokiej jakości filtry samochodowe, czujniki elektryczne, klocki i tarcze hamulcowe oraz wiele innych autoczęści należących do rozmaitych układów.
Firma Borg & Beck powstała w 1903 roku. Przez ponad 100 lat działalności przedsiębiorstwo zdobyło uznanie wśród kierowców i fachowców. W pierwszych latach obecności na rynku marki Borg & Beck kojarzona była ona głównie z narzędziami, które stanowiły wówczas jedyną linię produkcyjną w fabryce należącej do przedsiębiorstwa. Z czasem rozpoczęto również produkcję sprzęgieł, aby późnij wprowadzać do oferty coraz to nowe części samochodowe. Dzisiaj oferta części samochodowych Borg & Beck jest kompleksowa, a marka zdobyła uznanie na całym świecie.