- Rozmiar gwintu 1: M10x1.25
- Rozmiar gwintu 2: M14x1.5
- Długość [mm]: 100
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 2-punktowe
- Wysokość [mm]: 34
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AYD | 00223 |
AYD | 223 |
BIRTH | TD0934 |
BORG BECK | BTR4081 |
DEEZA | RES114 |
DELPHI | TA905 |
DYS | 2200564 |
FIRST LINE | FTR4081 |
FRAP | 717 |
LEMFO | 022190005663 |
LEMFO | 12116 |
LEMFO | 12116 01 |
MAPCO | 19105 |
MGA | DR5008 |
MONROE | L2570 |
MOOG | RE-ES-4252 |
MOPR | MTR1707 |
MOTAQUIP | VSS185 |
MOTAQUIP | VTR185 |
NK | 5033901 |
OCAP | 0180934 |
OPTIMAL | G1053 |
QUICKSTEER | TR7777 |
QUINTON HA | QR1707S |
RENAU | 7701460955 |
RTS | 9100453 |
SACHS | RE0723 |
SIDEM | 5338 |
SPIDAN | 46444 |
TALOSA | 4206001 |
TRISCAN | 85002570 |
TRW | 32ES4252 |
TRW | JTE294 |
UNIPART | GSJ516 |
VEMA | 2589 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Końcówka drążka kierowniczego to podstawowy element układu kierowniczego w samochodzie, który niestety bardzo często ulega wyeksploatowaniu na skutek przejechanych kilometrów. Prawidłowy stan techniczny końcówek ma wpływ na działanie drążka, który odpowiada za bezpieczeństwo oraz komfort podróżowania samochodem.
Końcówka drążka zawiera tak zwany element elastyczny, zwany w branży motoryzacyjnej przegubem kulowym. To właśnie ten element umożliwia ruch zawieszenia koła samochodowego oraz skręcanie zwrotnicy względem nieruchomej przekładni kierowniczej. W momencie, kiedy na przegubie kulowym pojawi się luz, na kierownicy będą odczuwalne mocne drgania, a układ kierowniczy samochodu nie będzie działał precyzyjnie. Taka sytuacja to znak, że należy wymienić końcówki drążka kierowniczego na nowe.
To co ile należy wymieniać końcówki drążka kierowniczego zależne jest od wielu czynników. Między innymi od rodzaju samochodu oraz jakości użytych części. Ponadto spore znaczenie ma także styl jazdy kierowcy. Nieomijanie dziur oraz wybojów niestety nie wpłynie korzystnie na żywotność poszczególnych podzespołów, w tym końcówek drążka kierowniczego.
Końcówki drążków kierowniczych wymienia się zawsze parami. Przy okazji wymiany warto sprawdzić pozostałe elementy układu kierowniczego w samochodzie, ponieważ ich zużycie eksploatacyjne często zbiega się w czasie. Ponadto awaria końcówek często świadczy o zbliżającej się usterce pozostałych części w układzie kierowniczym.
Przed zakupem nowych końcówek drążka kierowniczego warto dobrze zapoznać się z ofertą poszczególnych producentów. Na rynku części zamiennych znajdziemy całą gamę końcówek do praktycznie każdej marki pojazdu.
Eurorepar jest częścią koncernu motoryzacyjnego Groupe PSA skupiającego w sobie m.in. takie marki jak: Peugeot, Citroen, czy Opel. Jest to o tyle ważne, że za ofertą części Eurorepar stoi zespół wykwalifikowanych inżynierów, odpowiedzialnych za sukces powyższych marek. Oferowane części pasują nie tylko do samochodów produkowanych przez Groupe PSA bo dzięki nim można naprawić też zdecydowaną większość aut znajdujących się na europejskim rynku motoryzacyjnym.
W ofercie marki Eurorepar znajduje się aż 12 tysięcy części zamiennych i innych produktów do samochodów różnych marek. Wśród nich możemy wyróżnić wszelkiego rodzaju opony, filtry, części układu hamulcowego, pióra wycieraczek, żarówki, płyny eksploatacyjne, części układu wydechowego, elementy układu rozrządu, akumulatory, alternatory, rozruszniki, świeże zapłonowe i żarowe, części układu zawieszenia i kierowniczego, elementy osprzętu silnika i wiele innych.
Eurorepar na bieżąco przeprowadza audyty procesów produkcyjnych u swoich dostawców, którzy często oferują swoje części do montażu fabrycznego pojazdów. Części Eurorepar są objęte gwarancją na wady fabryczne i materiałowe, a ich obecność w centralnym magazynie części zamiennych zlokalizowanym w Polsce gwarantuje dużą dostępność tych części.