- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- Lokalizacja w aucie: Z prawej
- Lokalizacja w aucie: Zewnętrzny
- Ilość na oś: 1
- Parzyste numery artykułów: 27667-PCS-MS
- Ciężar netto [kg]: 0,49
- Ciężar brutto [kg]: 0,49
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 32428 |
A.B.S. | 230679 |
ALANKO | 350069 |
ASAM | 70578 |
ASHUKI | 136-337A |
ASHUKI | 147-607A |
AUTOMEGA | 1016030267 |
AUTOMEGA | 1116030267 |
AUTOMEGA | 3016030267 |
BIRTH | RD4653 |
BORG BECK | BTR5132 |
BSG | BSG 65-310-015 |
COMLINE | CTR2006 |
DEEZA | OP-T205 |
DELPHI | TA1951 |
DENCKERMAN | D130362 |
FEBI | 26636 |
FIRST LINE | FTR5132 |
FLENNOR | FL0166-B |
FORMPART | 2002026 |
FRAP | 2756 |
GM | 93181233 |
KAMOKA | 999033 |
KAWE | FL0166-B |
KRAFT AUTO | 4311613 |
KRAFT AUTO | 4311616 |
LEMFO | 022 190 196 576 |
LEMFO | 27668 02 |
MAPCO | 49619 |
METZGER | 54002602 |
MEYLE | 616 020 0011 |
MEYLE | 616 020 0011/HD |
MONROE | L24121 |
MOOG | OP-ES-2819 |
NK | 5033672 |
OCAP | 0284357 |
OPEL | 16 03 267 |
OPEL | 1603257 |
OPEL | 1603288 |
OPEL | 93179558 |
OPEL | 93181233 |
OPEL | 93186332 |
QUINTON HA | QR3390S |
QWP | WSS383 |
RIW | OP2015 |
RTS | 91-00395-1 |
RUV | 925305 |
SASIC | 9006563 |
SBS | 19065033672 |
SIDEM | 9033 |
SPIDAN | 57184 |
SWAG | 40 92 6636 |
TOPRAN | 206 895 |
TOPRAN | 206 896 |
TRISCAN | 8500 24121 |
TRW | JTE1202 |
VAICO | V40-0501 |
VAUXH | 16 03 267 |
VAUXH | 93179558 |
VAUXH | 93181233 |
VAUXH | 93186332 |
VEMA | 25000 |
ZF | 022 190 196 576 |
ZF | 022 190 196 576-01 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Końcówka drążka kierowniczego to podstawowy element układu kierowniczego w samochodzie, który niestety bardzo często ulega wyeksploatowaniu na skutek przejechanych kilometrów. Prawidłowy stan techniczny końcówek ma wpływ na działanie drążka, który odpowiada za bezpieczeństwo oraz komfort podróżowania samochodem.
Końcówka drążka zawiera tak zwany element elastyczny, zwany w branży motoryzacyjnej przegubem kulowym. To właśnie ten element umożliwia ruch zawieszenia koła samochodowego oraz skręcanie zwrotnicy względem nieruchomej przekładni kierowniczej. W momencie, kiedy na przegubie kulowym pojawi się luz, na kierownicy będą odczuwalne mocne drgania, a układ kierowniczy samochodu nie będzie działał precyzyjnie. Taka sytuacja to znak, że należy wymienić końcówki drążka kierowniczego na nowe.
To co ile należy wymieniać końcówki drążka kierowniczego zależne jest od wielu czynników. Między innymi od rodzaju samochodu oraz jakości użytych części. Ponadto spore znaczenie ma także styl jazdy kierowcy. Nieomijanie dziur oraz wybojów niestety nie wpłynie korzystnie na żywotność poszczególnych podzespołów, w tym końcówek drążka kierowniczego.
Końcówki drążków kierowniczych wymienia się zawsze parami. Przy okazji wymiany warto sprawdzić pozostałe elementy układu kierowniczego w samochodzie, ponieważ ich zużycie eksploatacyjne często zbiega się w czasie. Ponadto awaria końcówek często świadczy o zbliżającej się usterce pozostałych części w układzie kierowniczym.
Przed zakupem nowych końcówek drążka kierowniczego warto dobrze zapoznać się z ofertą poszczególnych producentów. Na rynku części zamiennych znajdziemy całą gamę końcówek do praktycznie każdej marki pojazdu.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.