- Wersja: Class 6
- Rodzaj paliwa: Olej napędowy
- Numer artykułu zalecanego dodatku: X11-800-002-002Z
Dodaj opinię
(12.11.2020)
Wtryskiwacz pasuje super do mojego samochodu. Ogólnie rzecz biorąc kupuję tu już długo i nigdy nie miałem problemów z doborem części. Moim zdaniem jest to najlepszy motoryzacyjny sklep internetowy. Polecam!
Opinia wystawiona dla Wtryskiwacz CONTINENTAL/VDO A2C59517086
(15.03.2020)
Jeśli chodzi o Wtryskiwacz VDO do BMW 1 to klasa w sama sobie, najnowsza technologia zastosowana w tych wtryskiwaczach, poprawiło u mnie osiągi o 12%. Wszystko mam potwierdzone komputerowo więc opieram się na rzetelnych danych. Jakość musi kosztować
Opinia wystawiona dla Wtryskiwacz CONTINENTAL/VDO A2C9521220280
(14.01.2020)
Opinia wystawiona dla Wtryskiwacz CONTINENTAL/VDO A2C9521220280
Producent | Numery OEM |
---|
CITRO | 00001980J6 |
CITRO | 1980J6 |
ERA | 780063 |
FIAT | 9657144880 |
FORD | 1483820 |
FORD | 3M5Q9F593FB |
PEUGE | 00001980J6 |
PEUGE | 1980J6 |
CITROËN
|
FIAT
|
FORD
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Wtryskiwacz to element bezpośrednio odpowiedzialny za wtłoczenie paliwa do cylindra. Jego zadaniem jest dostarczenie właściwej ilości paliwa pod odpowiednim ciśnieniem. Zasadniczo wtryskiwacz jest kolejnym elementem w układzie znajdującym się za pompą paliwa. To właśnie pompa dostarcza mu paliwa, jednak obecnie wielu producentów pojazdów stosuje inne rozwiązanie, w postaci instalacji pompowtryskiwaczy. Układ z pompowtryskiwaczem określany jest jako wtrysk pde. Kiedyś wtryskiwacze były sterowane hydraulicznie lub elektromechanicznie. Dzisiaj rozwiązania te są już bardo rzadko spotykane, a wtrysk to układ czysto elektroniczny. O jego działaniu decyduje układ komputerowy, odpowiedzialny za precyzję działania elementu.
Konsekwencją niesprawności wtryskiwacza są problemy z pracą silnika. Niedostateczna ilość paliwa bądź też niewystarczające ciśnienie wtrysku to przyczyna problemów z zapłonem. Z tego też względu usterki wtryskiwaczy często bywają błędnie interpretowane jako awaria układu zapłonowego. Objawy w obu przypadkach są zbliżone, należą do nich: problemy z odpaleniem silnika, niespodziewane gaśnięcie silnika, a także nierówne obroty.
Elementy końcowe układu, odpowiedzialne za wtrysk paliwa do cylindra, występują zarówno w silnikach benzynowych, jak i wysokoprężnych. O ile w przypadku tych pierwszych są to elementy niezwykle wytrzymałe, o tyle w przypadku diesla dosyć często dochodzi do awarii wtryskiwaczy. Czasami ma to miejsce po przejechaniu zaledwie kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Jest to efekt dużych obciążeń, jakim poddawane są wtryskiwacze wtłaczające paliwo do silnika wysokoprężnego.
VDO to niemieckie przedsiębiorstwo motoryzacyjne, wchodzące w skład grupy Continental. Dzięki staniu się częścią jednej z największych korporacji motoryzacyjnych na świecie, firma VDO zdobyła dostęp do najnowocześniejszych laboratoriów badawczych oraz fabryk na całym świecie. W zakładach produkcyjnych przedsiębiorstwa powstają rozmaite części samochodowe. Wśród nich znajdują się między innymi przepustnice powietrza, które przez wielu uznawane są za flagowy produkt marki.
Przepustnice powietrza VOD to wysoko cenione elementy, jednak oferta producenta jest o wiele bogatsza. W swojej ofercie firma posiada tysiące referencji. Produkty te należą do różnych kategorii. Ważną linię produktową firmy VOD stanowią pompy paliwa. Ponadto, wysoko cenione są części elektryki VOD. Wśród nich wymienić należy różnorodne sterowniki niezbędne w niemal każdym nowoczesnym pojeździe mechanicznym. Ponadto, części samochodowe VOD to także czujniki poziomu paliwa oraz zawory. Od wielu lat VOD uchodzi za firmę, która produkuje wysokiej jakości części mechaniczne, takie jak choćby siłowniki zamka centralnego.
VOD to marka, która jest znana w branży od około 90 lat. Niezwykle długa historia firmy pozwoliła jej nabrać ogromnego doświadczenia oraz udoskonalić produkty. Początkowo części samochodowe VOD trafiały głównie na lokalny rynek, jednak wraz ze wzrostem sprzedaży, firma zaczęła się rozrastać oraz odgrywać większą rolę w branży. Z czasem wzbudziła zatem zainteresowanie największych podmiotów na rynku. Tym samym w 1991 roku właścicielem marki został koncern Mannesmann, później firmę przejął Siemens, aby ostatecznie stała się ona częścią grupy Continental.