- Ilość: 1
- Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5
- Jakosć/Klasa: 5.8
- Rozmiar klucza: 19
- Kształt łba sruby / nakrętki: Zewnętrzny szesciokątny
- Długożć żruby pod główką [mm]: 16
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez pierżcienia uszczelniającego
Dodaj opinię
(08.10.2023)
Opinia wystawiona dla Korek spustowy miski olejowej FEBI BILSTEIN 15374
(01.03.2020)
Korek pasujący do wszystkich rodzajów VW. Niestety te korki maja to do siebie, ze lubią się obrabiać tym bardziej jak niemienia się oleju regularnie co roku. Ja za taką cenę zamówiłem sobie 3 na zapas na pewno się przydadzą.
Opinia wystawiona dla Korek spustowy miski olejowej FEBI BILSTEIN 15374
(24.06.2013)
Opinia wystawiona dla Korek spustowy miski olejowej FEBI BILSTEIN 15322
Producent | Numery OEM |
---|
A.Z. Meist | AZMT-46-030-1275 |
A.Z. Meist | AZMT-46-030-1308 |
AIC | 51935 |
AIC | 52649 |
AIC | 52649S |
AIC | 52649Set |
AKRON-MALÒ | 120005 |
AUDI | N 016 155 2 |
AUDI | N 016 155 4 |
AUDI | N 902 889 01 |
AUDI | N 912 889 01 |
AUTOMEGA | 130009610 |
AUTOMEGA | 130016310 |
Aslyx | AS-200272 |
BBR | 002-30-11458 |
BGA | PK0100 |
BIRTH | 40506 |
BIRTH | 4187 |
CAUTEX | 952150 |
CORTECO | 220124S |
CUPRA | N 902 889 01 |
DAKAtec | 30514 |
DAKAtec | 30517 |
Dr.Motor A | DRM02855 |
ELRING | 589.640 |
ELRING | 878.070 |
FA1 | 518.470.001 |
FA1 | 518.470.011 |
FA1 | 518.472.001 |
FA1 | 518.472.011 |
FARE SA | 16494 |
FARE-CO | 16494 |
FARE-MX | 16494 |
FARE-RCH | 16494 |
FEBI | 03272 |
FEBI | 3272 |
FORD USA | 95VW6730AA |
FORD | 1 005 305 |
FORD | 1 009 179 |
FORD | 2 586 665 |
FORDMOCO | VWN3CA-6B709-BA |
GOOM | OP-0035 |
GOOM | OP-0042 |
IMEX | EZ-106P |
IMEX | IMX VWN 90288901 |
JPG | 8113800200 |
KS TOOLS | 430.1222 |
KS TOOLS | 430.2222 |
MAPCO | 95952 |
MAPCO | 95955 |
MAPCO | 95955/5 |
MAPCO | 95999 |
MASUMA | M-83 |
METALCAUCH | 04209 |
METZGER | 8030003 |
OSSCA | 00921 |
PATRON | P16-0067 |
PLYOM | P952150 |
QUINTON HA | QOC1019 |
RIDEX | 593D0008 |
RIDEX | 593D0018 |
SEAT | N 016 155 2 |
SEAT | N 016 155 4 |
SEAT | N 902 889 01 |
SEAT | N 912 889 01 |
SKODA | N 016 155 2 |
SKODA | N 016 155 4 |
SKODA | N 902 889 01 |
SKODA | N 912 889 01 |
STC | T404209 |
STELLOX | 75-52504-SX |
STELLOX | 75-52517-SX |
SWAG | 99 90 3272 |
Stark | SKDP-2580017 |
Storm | F1532 |
TOPRAN | 104 528 |
TRICLO | 324089 |
TRISCAN | 9500 2902 |
VAICO | V10-0884 |
VANHE | 518.472.011 |
VEMA | 387 |
VW | N 016 155 2 |
VW | N 016 155 4 |
VW | N 902 889 01 |
VW | N 912 889 01 |
YTT | Y11270 |
ZPY | N90288901 |
alp | ALP-000272 |
vika | 11030037701 |
vika | 11030828001 |
vika | 11031804101 |
AUDI
|
CUPRA
|
FORD
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Korek spustowy miski olejowej to gwintowany kołek z łbem, czasem pustym i z wbudowanym zaworem. Służy do zwiększania ciśnienia w otworze spustowym w misce olejowej.
Tę część i jej gniazdo montażowe należy oczyścić z brudu i rdzy przed wkręceniem korka do miski olejowej. Jeśli jest to możliwe, należy użyć magnetycznych korków spustowych. Obniżają one ryzyko przedwczesnego zużycia silnika i służą jako dodatkowy wskaźnik jego stanu. Jeśli gwint w misce olejowej jest zużyty, można zakupić specjalny zestaw naprawczy i odnowić gwint. Uszczelka korka spustowego miski olejowej jest materiałem eksploatacyjnym. Należy go wymieniać podczas każdej konserwacji samochodu. W przypadku zamontowania zużytych podzespołów istnieje ryzyko znacznego wycieku oleju.
Przed zakupem korka spustowego oleju należy upewnić się, że będzie pasował do naszego pojazdu. Nieszczelny korek miski olejowej może powodować różnego rodzaju problemy prowadzące nawet do awarii całego silnika.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.