- Ograniczenia producenta: BENDIX
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 64059 |
ATE | 24651217013 |
BENDIX | 312201B |
BOSCH | 0204131232 |
BOSCH | 204131232 |
CAR | 2123 |
CITRO | 486165 |
CITRO | 486172 |
DELPHI | LV30000 |
FERODO | FHR7107 |
FIAT | 130025008 |
FIAT | 1300250080 |
FIAT | 1315251080 |
FTE | BKR1082 |
GIRLING | 8001059 |
MAG | 360219180012 |
METELLI | 09-0022 |
NK | 891907 |
NK | 899912 |
PEUGE | 486165 |
PEUGE | 486172 |
QH BENELUX | BR30164 |
TRW | GPV1059 |
CITROËN
|
FIAT
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Korektor siły hamowania to część układu hamulcowego kontrolująca obciążenie obu osi. Zadaniem korektora jest wywołanie dysproporcji w obciążeniu obu osi lub też wręcz przeciwnie, jej wyrównanie. Wszystko zależy od aktualnych potrzeb. Innymi słowy, korektor odpowiada za to, aby siła hamowania była odpowiednia na przedniej i tylnej osi.
Rozróżnia się trzy główne typy korektorów siły hamowania. Pierwszą grupę stanowią korektory sterowane poprzez zmieniające się ciśnienie płynu hamulcowego w przewodach. Drugim rodzajem korektora są modele bezwładnościowe. Natomiast najnowocześniejsze urządzenia to takie, których praca jest sterowana przez obciążenie osi.
W nowych samochodach zasadniczo nie montuje się już korektorów siły hamowania. Nie są one bowiem potrzebne, jeśli pojazd jest wyposażony w system ABS. Jednak w starszych samochodach wciąż korektory są niezbędne. Dzięki ich pracy większa siła hamowania wędruje na przednią oś. Jest to konieczne ze względu na większą wagę przedniej części pojazdu oraz środek ciężkości, który podczas hamowania występuje z przodu. Jednak to nie wszystko, zaawansowane korektory siły hamowania reagują również na obciążenia statyczne. Oznacza to, że modyfikują proporcje siły hamowania między osiami np. wtedy, gdy tył jest mocno obciążony ciężkim bagażem. Zdolność tę posiadają korektory sterowane obciążeniem osi.
Korektory hamowania należy poddawać regularnym kontrolom. Uszkodzenie i wynikająca z niego niesprawność mogą mieć bowiem przykre konsekwencje. Niewłaściwy rozkład siły hamowania wydłuża drogę zatrzymania pojazdu. Ponadto, podczas hamowania może dojść do blokady tylnych kół, a tym samym do niekontrolowanego poślizgu.
Remsa to producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Specjalnością firmy są klocki hamulcowe, które cieszą się uznaniem we wszystkich częściach świata. Jednak poza klockami hamulcowymi Remsa, w w ofercie producenta znajduje się o wiele więcej referencji. Są to głównie inne elementy układu hamulcowego, takie jak tarcze, szczęki czy zaciski. Stawiając na kompleksowość i pełne zaspokojenie potrzeb klientów, producent poszerza swoją ofertę, aby posiadacz każdego samochodu znalazł w niej potrzebne mu elementy układu hamulcowego.
Części układu hamulcowego Remsa od zawsze znane są z wyjątkowego zaawansowania technologicznego. Producent wyjątkowo dużo inwestuje w nowoczesne technologie oraz prace badawcze nad produkowanymi autoczęściami. Wykwalifikowani inżynierowie w centrach badawczych Remsa od kilkudziesięciu lat nieustannie dokładają wszelkich starań, aby produkty tej marki spełniały najbardziej rygorystyczne wymagania kierowców i producentów pojazdów.
Przedsiębiorstwo znane jest również ze swojej troski o ekologię. Dlatego właśnie firma produkuje autorskie mieszanki cierne, wykorzystując do tego jedynie materiały ekologiczne. Przyjazne dla środowiska mieszanki cierne jednocześnie wykazują wyjątkową skuteczność działania oraz wytrzymałość.
Remsa to marka, która powstałą ponad 45 lat temu. Jest to przedsiębiorstwo z przeważającym kapitałem hiszpańskim. Jednak dzisiaj firma działa globalnie, prowadząc oddziały na kilku kontynentach. Części samochodowe Remsa przeznaczone są na rynek wtórny.