Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ASAM | 05810 |
ASAM | 05820 |
ATI | ATFLT012 |
AUTEX | 911074 |
AUTEX | 913069 |
AUTEX | 913074 |
AUTEX | 913095 |
Aslyx | AS201907 |
BAPMIC | BACB12615003 |
BAPMIC | BK0319650001 |
BBR | 0033014542 |
BIRTH | 50854 |
BMW | 26111229754 |
BMW | 26117572664 |
BOGE | 88090A |
BORG BECK | BDC112 |
BTAP | BBC503004 |
CAUTEX | 200920 |
CPB | 500285 |
DEPA | FLT012 |
FARE SA | 2745 |
FARE-MX | 2745 |
FEBI | 19795 |
FERRON | TOP14270014 |
FIRST LINE | FDC112 |
FREY | 865303201 |
GOOM | UJ0001 |
GSP-BR | 530160 |
GSP-BR | 530160S |
GSP | 530160 |
GSP | 530160S |
HART | 430953 |
IMPERGOM | 2336 |
IPD | 410069 |
IPD | 412064 |
IPD | 412069 |
IPD | 412090 |
JPG | 1453800500 |
JURID | 8311042001 |
LEMFO | 2516201 |
MATRIX PRO | MX01410122 |
MAXGEAR | 490088 |
MDR | GSP530160 |
MDR | GSP530160S |
METALC/ADL | 4346 |
METALCAUCH | 04346 |
MEYLE | 3141521006 |
MEYLE | 3141522106HD |
MEYLE | 3141523104HD |
MTR | 12191286 |
NTY | NPEBM012 |
OE Germany | 800286 |
OPTIMAL | F31028 |
OPTIMAL | F31028A |
OPTIMAL | F31028AS1 |
OSSCA | 18341 |
PATRON | PSE5001 |
PLYOM | P200920 |
RIDEX | 1427J0011 |
RIDEX | 1427J0014 |
RIDEX | 1427J0126 |
SCHNIEDER | BMS3500013 |
SPICER | C1015300 |
SPICER | C1018800 |
SPICER | X1015301 |
SPICER | X1018800 |
STC | T404346 |
STELLOX | 0710006SX |
SWAG | 20919795 |
Stark | SKJP1270010 |
Stark | SKJP1270013 |
Storm | F2745 |
TEDGUM | TED44005 |
TEDGUM | TED67330 |
TEDGUM | TED74140 |
TENACITY | ACDBM1006 |
TOPRAN | 500807 |
TRICLO | 673689 |
TTC | 0834125 |
VAICO | V2018006 |
VEMA | 500008 |
VEMA | VE50854 |
WILMINK | WG2028772 |
WILMINK | WG2029342 |
WILMINK | WG2029347 |
WILMINK | WG2029349 |
WILMINK | WG2248258 |
WILMINK | WG2256167 |
WILMINK | WG2256173 |
WILMINK | WG2256175 |
alp | ALP001906 |
at autotei | at11714 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Złącza wału napędowego są używane do łączenia dwóch wałów napędowych. Złącza te mają jedno złącze męskie i jedno złącze żeńskie, które tworzą płynne połączenie między dwoma wałami napędowymi. Są niezbędne przy łączeniu silników ze skrzyniami biegów lub innymi elementami mechanicznymi.
Łączniki krzyżowe są używane w połączeniu ze złączami wałów napędowych, aby połączyć dwa wały napędowe jako system nadmiarowy. Łączniki krzyżowe wału napędowego mają trzy połączenia - każde połączenie łączy się z jednym końcem wtórnego wału napędowego. Po połączeniu napęd dodatkowy może funkcjonować bez napędu podstawowego, co poprawia wydajność, zmniejsza zużycie i zwiększa trwałość.
Innym zastosowaniem łączników wałów napędowych i połączeń krzyżowych jest tworzenie sieci komunikacyjnych między wieloma urządzeniami. Producenci samochodów używają krzyżaków do łączenia podłużnych i poprzecznych wałów napędowych. Jest to tzw. konfiguracja V. Pozwala to na synchronizację obrotów silnika, ponieważ każda skrzynia biegów napędza własną oś.
Malo to włoska firma, znana również pod nazwą Akron-Malo. Przedsiębiorstwo powstało w 1947 roku, jako działalność jednoosobowa. Niewielka firma, działająca w zasadzie tylko na terenie Mediolanu, szybko się rozrosła, z czasem stając się jednym z największych dystrybutorów w branży.
Malo to dystrybutor części samochodowych. Początkowo ofertę stanowiły jedynie elementy gumowe i gumowo-metalowe. Do dzisiaj są to największe kategorie produktowe, w których znaleźć można między innymi elementy konstrukcyjne pojazdów, jak również wszelkie osłony i części amortyzujące. Nie brakuje też uszczelek i wszelkich innych części niezbędnych w nowoczesnych pojazdach osobowych i ciężarowych, w tym pasków napędowych. Dostępne są również inne części samochodowe Malo, a mianowicie elementy układu hamulcowego i napędowego, sprężyny gazowe czy przekładnie silnikowe i kołowe.
Malo to przedsiębiorstwo z dużym doświadczeniem. Od dziesiątek lat firma jest jednym z lokalnych liderów rynku. Przedsiębiorstwo stale poszerza i udoskonala swoją ofertę. Przekłada się to na rosnącą popularność marki również poza Włochami. Części samochodowe Malo są coraz wyżej cenione przez kierowców europejskich z różnych części kontynentu.