- Średnica otworu [mm]: 106
- Ilość otworów: 6
- Lokalizacja w aucie: Z przodu
- Dla numeru OE: 1J0 521 127 A S1
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Krzyżak wału SWAG 30 91 9528 | 30 91 9528 |
6 szt. | SWAG 30 94 3412 | 30 94 3412 |
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 17019 |
ATI | ATFLT001 |
AUDI | 1J0 521 127 |
AUDI | 1J0 521 127 A |
AUDI | 1J0 521 127 A S1 |
AUDI | 1J0 521 127 S1 |
AUTEX | 911057 |
AUTEX | 913071 |
BAPMIC | BF0319600026 |
BBR | 001-10-30383 |
BORG BECK | BDC124 |
CAUTEX | 462620 |
DEPA | FLT001 |
FARE SA | 10377 |
FEBI | 40923 |
FERRON | TOP14270005 |
FIRST LINE | FDC124 |
GOOM | UJ-0013 |
GSP-BR | 537626 |
GSP-BR | 537626S |
GSP | 537626 |
GSP | 537626S |
IMPERGOM | 2358 |
IPD | 41-0052 |
IPD | 41-2066 |
JURID | 8310526001 |
LEMFO | 33475 01 |
MDR | GSP-537626 |
MDR | GSP-537626S |
METALCAUCH | 05468 |
MEYLE | 100 152 1002 |
MEYLE | 100 152 2101/HD |
NTY | NPE-VW-002 |
OPTIMAL | F3-1031A |
OSSCA | 53788 |
PATRON | PSE5029 |
RIDEX | 1427J0057 |
SEAT | 1J0 521 127 |
SEAT | 1J0 521 127 A |
SEAT | 1J0 521 127 A S1 |
SEAT | 1J0 521 127 S1 |
SKODA | 1J0 521 127 |
SKODA | 1J0 521 127 A |
SKODA | 1J0 521 127 A S1 |
SKODA | 1J0 521 127 S1 |
SPICER | C-10167-00 |
SPICER | X-10167-00 |
STC | T405468 |
STELLOX | 07-10054-SX |
Stark | SKJP-1270039 |
Stark | SKJP-1270056 |
TEDGUM | TED42290 |
TOPRAN | 118 252 |
VAICO | V10-18000 |
VW | 1J0 521 127 |
VW | 1J0 521 127 A |
VW | 1J0 521 127 A S1 |
VW | 1J0 521 127 S1 |
WILMINK | WG2030606 |
WILMINK | WG2031477 |
WILMINK | WG2248186 |
WILMINK | WG2254305 |
ZPY | 1J0 521 127A |
alp | ALP-002820 |
vika | 55211006201 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Złącza wału napędowego są używane do łączenia dwóch wałów napędowych. Złącza te mają jedno złącze męskie i jedno złącze żeńskie, które tworzą płynne połączenie między dwoma wałami napędowymi. Są niezbędne przy łączeniu silników ze skrzyniami biegów lub innymi elementami mechanicznymi.
Łączniki krzyżowe są używane w połączeniu ze złączami wałów napędowych, aby połączyć dwa wały napędowe jako system nadmiarowy. Łączniki krzyżowe wału napędowego mają trzy połączenia - każde połączenie łączy się z jednym końcem wtórnego wału napędowego. Po połączeniu napęd dodatkowy może funkcjonować bez napędu podstawowego, co poprawia wydajność, zmniejsza zużycie i zwiększa trwałość.
Innym zastosowaniem łączników wałów napędowych i połączeń krzyżowych jest tworzenie sieci komunikacyjnych między wieloma urządzeniami. Producenci samochodów używają krzyżaków do łączenia podłużnych i poprzecznych wałów napędowych. Jest to tzw. konfiguracja V. Pozwala to na synchronizację obrotów silnika, ponieważ każda skrzynia biegów napędza własną oś.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.