- Długość 1/Długość 2 [mm]: 100
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,1
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21109 |
555 | SLK-E225 |
APEC | AST4264 |
BENDIX | 042876B |
BIRTH | BX0377 |
BMW | 33 55 1 126 932 |
BOGE | 87-935-A |
BOGE | 88-593-A |
BORG BECK | BDL6406 |
BSG | BSG 15-310-054 |
CAUTEX | 201511 |
COMLINE | CSL7166 |
CORTECO | 49400551 |
DELPHI | TC1097 |
DELPHI | TC1097-11B1 |
DENCKERMAN | D140094 |
DJ PARTS | DL1137 |
DYS | 30-56433 |
FAG | 818 0060 10 |
FEBI | 06639 |
FEBI | 280115 |
FIRST LINE | FDL6406 |
GSP | S050058 |
KAWE | 8500 11603 |
KRAFT AUTO | 4302565 |
LEMFO | 10670 |
LEMFO | 10670 02 |
LYNXAUTO | C7128LR |
MAPCO | 49786 |
MAXGEAR | 72-0109 |
METALCAUCH | 05790 |
METZGER | 53010609 |
MEYLE | 300 335 5102 |
MOOG | BM-LS-1151 |
MOTAQUIP | LVSL778 |
NAPA | NST4264 |
NK | 5111509 |
OCAP | 0500377 |
OPTIMAL | G7-773 |
PEX | 12.05.023 |
QUINTON HA | QLS3262S |
REDAELLI R | 7510 |
REDAELLI R | 76932 |
RIDEX | 3229S0062 |
RTS | 97-09529 |
RUV | 915055 |
SIDEM | 821702 |
SKF | VKDS 448510 |
SPIDAN | 410326 |
STARLINE | 14.10.738 |
STELLOX | 56-01611-SX |
STELLOX | 56-01611A-SX |
SWAG | 20 79 0041 |
Stark | SKST-0230061 |
TALOSA | 50-02236 |
TOPRAN | 500 162 |
TRISCAN | 8500 11603 |
TRW | JTS402 |
VEMA | 22925 |
WILMINK | WG2040252 |
WILMINK | WG2239060 |
WILMINK | WG2291771 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.