- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- Długość całkowita [mm]: 99
- Gwint zewn. [mm]: 10 x 1,25
- Długość gwintu [mm]: 16
- Wysokość zabudowy: 55
- Gwint zewn. 1 [mm]: 10 x 1,25
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ASHUKI | 1488-0008 |
ASHUKI | 1488-3005 |
BBFREDLINE | 40SZ015 |
BIRTH | TD3623 |
BLUEPRINT | ADK88501 |
COMLINE | CSL7106 |
FEBEST | 0723-60A |
FEBI | 28158 |
FIRST LINE | FDL6740 |
FRAP | F3377 |
HBJAKOPART | J4965003 |
IAP | 509-16050 |
IMPERGOM | 71803 |
JAPANPAR | TI-N051 |
JAPKO | 111N051 |
KAVO PARTS | SLS-5503 |
KAVO PARTS | SLS-8508 |
MDR | MTR-8N51 |
NIPPARTS | J4965003 |
NIPPARTS | J4968000 |
OCAP | 182985 |
OCAP | 182987 |
OCAP | 183623 |
OCAP | 192981 |
SIDEM | 77066 |
STELLOX | 56-61005-SX |
STELLOX | 56-72001-SX |
STELLOX | 56-72001A-SX |
SUZUK | 42420-60A00 |
SUZUK | 42420-65D00 |
SUZUK | 4242060A00000 |
SUZUK | 4242065D00 |
SUZUK | 4242065D00000 |
SUZUK | 4242067D00000 |
TRW | JTS241 |
TRW | JTS296 |
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Ashika to marka części samochodowych należąca do koncernu motoryzacyjnego Japanparts. Na rynku części zamiennych firma obecna jest od 1989 roku i plasuje się w gronie liderów sektora importu i dystrybucji części, kompatybilnych z wieloma popularnymi samochodami osobowymi produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej. Części Ashika można znaleźć głównie na rynku wtórnym, ale korzystają z nich także producenci aut podczas wyposażenia fabrycznego poszczególnych modeli samochodów.
Zakres części samochodowych dostarczanych przez firmę Ashika obejmuje sektory mechaniczne, elektryczne i silnikowe. Asortyment części ASHIKA jest jednak stale aktualizowany i rozbudowywany.
Dzięki dużym możliwościom technologicznym, imponującym zdolnościom produkcyjnym i innowacyjnym rozwiązaniom, firma ASHIKA dostarcza pełny pakiet części samochodowych o najlepszych właściwościach technicznych. Ich trwałość, wydajność i niezawodność zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu podczas prowadzenia samochodu.