- Długość [mm]: 253
- Wymiar gwintu: M10x1.5
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21315 |
4U Autopa | F72428 |
4U | FR-F-72428 |
A.B.S. | 260290 |
ALANKO | 10341433 |
APEC | AST4033 |
ASAM | 70640 |
ASMETAL | 26FR2222 |
AUTLOG | FT1497 |
AYD | 9601972 |
BENDIX | 042936B |
BETTAPARTS | BSL3313S |
BGA | LS2303 |
BIRTH | BX0014 |
BORG BECK | BDL6605 |
BSG | BSG 30-310-053 |
CAUTEX | 08.0216 |
CAUTEX | 8.0216 |
COMLINE | CSL7014 |
CONTI AD | CLS3313S |
CTE | CSL03052 |
DEEZA | FO-L125 |
DELPHI | TC1171 |
DELPHI | TC2161 |
DENCKERMAN | D140251 |
DITAS | A2-6039 |
DITAS | A26039 |
DJ PARTS | DL1815 |
ECP | 632590089 |
ESEN SKV | 04SKV471 |
ETS | 06.LB.354 |
EUROBRAKE | 59145112513 |
EUROREPAR | 1634890680 |
EXCEL | ELB1025 |
FAG | 818014710 |
FAHREN | FAS4033 |
FAI | BLR004 |
FAI | SS079 |
FARE SA | F0749FO |
FEBEST | 2123-GER |
FEBI | 21019 |
FIRST LINE | FDL6605 |
FLENNOR | FL736-H |
FORD USA | 1S71 5C486 AD |
FORD USA | 1S715C486AD |
FORD | 1117800 |
FORD | 1127648 |
FORD | 1S71-5C486-AC |
FORD | 1S71-5C486-AD |
FORD | 1S715C486AC |
FORD | 1S715C486AD |
FORMPART | 1508017 |
FORMPART | 1508017-XL |
FORMPART | 1588005 |
FORTUNE LI | FZ7611 |
FORTUNE LI | FZ7714 |
FR REDAELL | FO-508 |
FR REDAELL | FO-508K |
G.U.D. | GSP301080 |
GSF | 424FO0480 |
JPG | 1550500900 |
JPG | 1550500909 |
JPG | QLS3313S |
JPG | SS9123 |
KAGER | 85-0250 |
KAMOKA | 9030076 |
KAWE | 8500 16610 |
KAWE | FL736-H |
KRAFT AUTO | 4302326 |
LEMFO | 01025810 |
LEMFO | 1025810 |
LEMFO | 25810 02 |
LEMFO | 2581001 |
LYNXAUTO | C7157LR |
MAPCO | 19775 |
MAPCO | 19775HPS |
MAXGEAR | 72-1457 |
MDR | GSP-S050134 |
METALCAUCH | 04901 |
METALCAUCH | 4901 |
METZGER | 53022019 |
METZGER | 83022019 |
METZGER | FO-508 |
METZGER | FO-7648 |
MEYLE | 716 060 0008 |
MEYLE | 716 060 0008/HD |
MEYLE | 716 060 0035 |
MEYLE | MSL0546HD |
MEYLE | MSL0889 |
MONROE | L16610 |
MOOG | FDLS0469 |
MOTAQUIP | VSL852 |
NAPA | NST4033 |
NK | 5112511 |
NK | 5112513PRO |
OCAP | 503855 |
OPTIMAL | EL1219 |
OPTIMAL | G7847 |
OSSCA | 12582 |
PATRON | PS4077 |
PATRON | PS4077-HD |
PEARL | PLB325 |
PEX | 12.05.432 |
PROFIT | 2305-0430 |
QH TALBROS | QLS3313S |
QUARO | QS0029/HQ |
QUARO | QS8602/HQ |
QUICKSTEER | LS7171 |
QUINTON HA | QLS3313 |
QUINTON HA | QLS3313S |
RIW | FO4025 |
RIW | FO4025P |
RIW | RB6928 |
RTS | 97-90626 |
RTS | 97-90637 |
RUV | 915287 |
SASIC | 2306027 |
SBS | 19145112513 |
SBS | 5112513 |
SIDEM | 3262 |
SPIDAN | 57238 |
STC | T404901 |
STELLOX | 56-00524-SX |
STELLOX | 56-00524A-SX |
SWAG | 50 92 1019 |
TALOSA | 50-09167 |
TALOSA | 5009167 |
TOPRAN | 302 215 |
TOPRAN | 302215 |
TRICLO | 788447 |
TRISCAN | 850016610 |
TRISCAN | 870016610 |
TRUPART | SSL7648 |
TRW | JTS457 |
UNI | GSJ3357 |
VAICO | V25-7029 |
VECO | VB4317 |
VEMA | 23742 |
VEMO | V25-7029 |
WILMINK | WG1992555 |
WILMINK | WG2033495 |
WILMINK | WG2040274 |
ZEKKERT | SS-1114 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Borg & Beck to brytyjska firma produkująca części samochodowe. Specjalnością producenta niemal od początku działalności jest tworzenie wysokiej jakości sprzęgieł. Sprzęgła Borg & Beck nieustannie uznawane są za jedne z najlepszych na rynku. Firma oferuje zestawy sprzęgieł jak również pojedyncze części do samochodów osobowych oraz do pojazdów wyścigowych. Od lat firma prowadzi ścisłą współpracę z zespołami Formuły 1. W wielu najszybszych autach na świecie montowane są sprzęgła Borg & Beck, a czasami również inne części samochodowe od tego producenta.
Choć firma specjalizuje się w produkcji sprzęgieł, stanowią one jedynie część jej oferty. Obecnie asortyment jest o wiele bogatszy i obejmuje między innymi elementy układu kierowniczego oraz układu zawieszenia. Producent tworzy również wysokiej jakości filtry samochodowe, czujniki elektryczne, klocki i tarcze hamulcowe oraz wiele innych autoczęści należących do rozmaitych układów.
Firma Borg & Beck powstała w 1903 roku. Przez ponad 100 lat działalności przedsiębiorstwo zdobyło uznanie wśród kierowców i fachowców. W pierwszych latach obecności na rynku marki Borg & Beck kojarzona była ona głównie z narzędziami, które stanowiły wówczas jedyną linię produkcyjną w fabryce należącej do przedsiębiorstwa. Z czasem rozpoczęto również produkcję sprzęgieł, aby późnij wprowadzać do oferty coraz to nowe części samochodowe. Dzisiaj oferta części samochodowych Borg & Beck jest kompleksowa, a marka zdobyła uznanie na całym świecie.