- Długość [mm]: 299
- Wymiar gwintu: M12x1.25
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Rozmiar gwintu 2: M12x1.25
- Parzyste numery artykułów: BDL7105
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SL-N150R |
A.B.S. | 260643 |
ACDELCO | 19381143 |
AKRON-MALÒ | 50188 |
APEC | AST4062 |
ASHIKA | 106-01-132R |
ASHIKA | 106-01-133 |
ASHUKI | 1491-2301 |
ASHUKI | 1491-2301HD |
ASHUKI | 14912301 |
ASVA | 0201-260 |
ASVA | 0223-J32FR |
ASVA | 0223-T31FR |
BENDIX | 042694B |
BENDIX | 043376B |
BENDIX | 045686B |
BETTAPARTS | BSL4318S |
BGA | KS6301 |
BGA | LS6307 |
BIRTH | BD0002 |
BIRTH | BD0109 |
BLUEPRINT | ADN18588 |
BORG BECK | BDL7106 |
COMLINE | CSL6052 |
CTR | CL0460R |
CTR | CLN-35 |
CTR | CLSS-8R |
DEEZA | NI-L172 |
DEEZA | NI-L179 |
DEEZA | NIL179 |
DELPHI | TC2166 |
DENCKERMAN | D140114 |
DITAS | A2-5947 |
DITAS | A25947 |
DJ PARTS | DL1348 |
EXCEL | ELB3551 |
FAG | 818037910 |
FAHREN | FAS4062 |
FAI | BLR042 |
FAI | SS2781 |
FEBEST | 0223-J10FR |
FEBI | 30986 |
FIRST LINE | FDL7106 |
FLENNOR | FL0247-H |
FLENNOR | FL0292-H |
FORMPART | 4108048 |
FRAP | 4085 |
GMB | 1002-0501 |
GSF | 427NI0120 |
HBJAKOPART | J4971041 |
IMPERGOM | 36943 |
JAPANPAR | SI-132R |
JAPANPAR | SI133 |
JAPKO | 106132R |
JAPKO | 106133 |
JPG | 4340400580 |
JPG | 4340400589 |
JPG | QLS3551S |
KAGER | 85-0781 |
KAMOKA | 9030111 |
KAMOKA | 9941365 |
KAVO PARTS | SLS-6544 |
KAVO PARTS | SLS-6570 |
KAWE | 8500 10629 |
KAWE | FL0292-H |
LEMFO | 30986 |
LEMFO | 34801 01 |
MAG | 301191624720 |
MANDO CORP | MSC015490 |
MAPCO | 52321HPS |
MAPCO | 52322HPS |
METALCAUCH | 06141 |
METALCAUCH | 6141 |
METZGER | 53017912 |
METZGER | D-512 |
METZGER | D-512K |
MEYLE | 36-16 060 0047 |
MEYLE | 36-16 060 0047/HD |
MEYLE | 36160600047 |
MEYLE | MSL0429HD |
MGA | SA7351 |
MITSUBISHI | 54618JD00A |
MONROE | L10629 |
MOOG | NILS7228 |
MOTAQUIP | LVSL1326 |
NAPA | NST4062 |
NIPPARTS | N4971032 |
NISSA | 54618-JD00A |
NISSA | 546181AA0A |
NISSA | 546181AA0E |
NISSA | 54618JN00A |
NK | 5112234 |
NK | 5112234PRO |
OCAP | 583125 |
OCAP | 584637 |
OPTIMAL | G7-1303 |
OPTIMAL | G7-1383 |
OPTIMAL | G71383 |
OSSCA | 35793 |
Omnicraft | 2394625 |
Omnicraft | JAMJ3B438DCAA |
PARTS-MALL | PXCLW-003R |
PEMEBLA | JAPSI-132R |
PROFIT | 2305-0479 |
QH TALBROS | QLS3551S |
QUINTON HA | QLS3551 |
QUINTON HA | QLS3551S |
RENAU | 54 61 8JD 00A |
RIW | NS4029 |
RTS | 97-02378-1 |
RUV | 916891 |
SASIC | 2304009 |
SBS | 5112234 |
SIDEM | 41365 |
SKF | VKDS 346011 |
SPIDAN | 50303 |
STARLINE | 84.74.736 |
STC | T406141 |
SWAG | 82 93 0986 |
TALOSA | 50-01362 |
TALOSA | 50-06353 |
TALOSA | 5001362 |
TRISCAN | 850010629 |
TRUPART | SSL3551 |
TRW | JTS1052 |
UNI | GSJ5912 |
VAICO | V38-9596 |
VAICO | V389596 |
VEMA | 250006 |
VEMA | 26226 |
VEMO | V38-9596 |
YAMATO | J61084YMT |
NISSAN
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Borg & Beck to brytyjska firma produkująca części samochodowe. Specjalnością producenta niemal od początku działalności jest tworzenie wysokiej jakości sprzęgieł. Sprzęgła Borg & Beck nieustannie uznawane są za jedne z najlepszych na rynku. Firma oferuje zestawy sprzęgieł jak również pojedyncze części do samochodów osobowych oraz do pojazdów wyścigowych. Od lat firma prowadzi ścisłą współpracę z zespołami Formuły 1. W wielu najszybszych autach na świecie montowane są sprzęgła Borg & Beck, a czasami również inne części samochodowe od tego producenta.
Choć firma specjalizuje się w produkcji sprzęgieł, stanowią one jedynie część jej oferty. Obecnie asortyment jest o wiele bogatszy i obejmuje między innymi elementy układu kierowniczego oraz układu zawieszenia. Producent tworzy również wysokiej jakości filtry samochodowe, czujniki elektryczne, klocki i tarcze hamulcowe oraz wiele innych autoczęści należących do rozmaitych układów.
Firma Borg & Beck powstała w 1903 roku. Przez ponad 100 lat działalności przedsiębiorstwo zdobyło uznanie wśród kierowców i fachowców. W pierwszych latach obecności na rynku marki Borg & Beck kojarzona była ona głównie z narzędziami, które stanowiły wówczas jedyną linię produkcyjną w fabryce należącej do przedsiębiorstwa. Z czasem rozpoczęto również produkcję sprzęgieł, aby późnij wprowadzać do oferty coraz to nowe części samochodowe. Dzisiaj oferta części samochodowych Borg & Beck jest kompleksowa, a marka zdobyła uznanie na całym świecie.