- Parzyste numery artykułów: ADT38548
- Długość [mm]: 127
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona lewa
- Ciężar [kg]: 0,240
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | F78920 |
4U | TY-F-78920 |
555 | SL-T055L |
555 | SL-T055L-M |
A.B.S. | 260479 |
A.Z. Meist | AZMT-42-010-7192 |
ABTEX | BSL4090S |
ACEMARK | 202301 |
ACEMARK | 341699 |
ACKOJA | A70-1131 |
AISIN | JRSTO-015 |
ALTE AUTOM | 81258AL |
APEC | AST4294 |
APLUS | 14592AP |
ASHIKA | 106-02-212L |
ASHUKI | 1467-3402 |
ASMETAL | 26TY0220 |
ASVA | 0123-ARL |
AUTO-SPEED | 290RT01651 |
AYD OE | 96-03481 |
AYD | 9603481 |
AYWIPARTS | AW1350550L |
BENDIX | 042477B |
BGA | KS9143 |
BGA | LS9110 |
BIRTH | BS0047 |
BORG BECK | BDL6743 |
COMLINE | CSL5030 |
CORTECO | 49400034 |
CTE | CSL02069L |
DAKAtec | 120421 |
DAYCO | DSS3058 |
DELPHI | TC1414 |
DELPHI | TC1414-11B1 |
DENCKERMAN | D120086 |
DJ PARTS | DL1379 |
DLZ | SL0948L |
DODA | 1050070073 |
DYS | 30-87759 |
EGT | 131190EGT |
ESEN SKV | 04SKV494 |
ETS | 29.LB.272 |
FAG | 818 0445 10 |
FAI | SS4406 |
FEBEST | 0123-ARL |
FEBI | 27331 |
FENOX | LS11161 |
FIRST LINE | FDL6743 |
FLENNOR | FL0934-H |
FORMPART | 4208018 |
G.U.D. | GSP301625 |
GMB | 1001-0657 |
GSP | S050422 |
HART | 423 885 |
HBJAKOPART | J4892043 |
IAP | 509-17088 |
IMPERGOM | 72161 |
JAPANPAR | SI-212L |
JAPKO | 106212L |
JIKIU | LS21055L |
JPG | 4850500370 |
KAGER | 85-0716 |
KAMOKA | 9030143 |
KAVO PARTS | SLS-9002 |
KAWE | 8500 13624 |
KRAFT AUTO | 4303953 |
KRAFTVOLL | 13040062 |
KRONER | K330287 |
KYB | KSLR1044 |
LEMFO | 34675 01 |
LYNXAUTO | C7106L |
MAG | 301191625570 |
MANDO | MSC015671 |
MAPCO | 51371HPS |
MASUMA | ML-9028L |
MAXGEAR | 72-2758 |
MDR | GSP-S050422 |
MDR | MSS-8212 |
MERTZ | M-S1166 |
MEYLE | 30-16 060 0045/HD |
MEYLE | 30-16 060 0081 |
MGA | SA8468 |
MILES | DB78151 |
MOBILAND | 127212010 |
MONROE | L13624 |
MOOG | TO-LS-4120 |
MOTAQUIP | LVSL952 |
MS | 34675-PCS-MS |
NAPA | NST4294 |
NEO CTR | CL0589 |
NEO CTR | CLT-65 |
NIPPARTS | J4892043 |
NK | 5114516 |
NPS | T405A31 |
NTY | ZLT-TY-100 |
OCAP | 0592592 |
OPTIMAL | G7-1045 |
OSSCA | 35789 |
Oyodo | 65Z2034-OYO |
PARTS-MALL | PXCLF-069 |
PATRON | PS4078L |
PATRON | PS4079R |
PEMEBLA | JAPSI-212L |
Premium Pa | DL1379 |
QF | QF00U00061 |
QF | QF17D00200 |
QH TALBROS | QLS3407S |
QUARO | QS4761/HQ |
QUINTON HA | QLS3407S |
RIDEX | 3229S0179 |
RIW | TO4028 |
RODRUNNER | LS-T-537 |
RTS | 97-92567-2 |
RUV | 926950 |
SAKURA | 430-20-3953 |
SASIC | 2306317 |
SBS | 19145114516 |
SCION | 48840-21010 |
SIDEM | 45262 |
SKF | VKDS 941013 |
SPIDAN CHA | 44159 |
SRLINE | S6081122 |
STELLOX | 56-98026-SX |
STELLOX | 56-98026A-SX |
SWAG | 81 92 7331 |
Stark | SKST-0230178 |
TALOSA | 50-04635 |
TEKNOROT | T-537 |
TENACITY | ATLTO1061 |
TOPRAN | 600 342 |
TOYOT | 48840-21010 |
TREVI | TRTT5179 |
TRISCAN | 8500 13624 |
VAICO | V70-9612 |
VEMA | 22629 |
WILMINK | WG1993083 |
WILMINK | WG2036922 |
WILMINK | WG2040365 |
WILMINK | WG2250050 |
WILMINK | WG2291295 |
WXQP | 51840 |
WXQP | 54967 |
YTT | Y655002 |
ZEKKERT | SS-1419 |
zentparts | Z29285 |
TOYOTA
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Komplet osłon i odbojów BORG & BECK BPK7017 | BORG & BECK | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora TRICLO 786446 | TRICLO | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora BIRTH BS0047 | BIRTH | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora AKRON-MALÒ 502681 | AKRON-MALÒ | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora OCAP 0592592 | OCAP | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora SBS 19145114516 | SBS | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Polska marka Dokuji jest dobrze rozpoznawalna na lokalnym rynku już od 2005 roku. Niemniej firma działając pod innymi nazwami, funkcjonuje już od ponad 3 dekad. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją części samochodowych z wszystkich w zasadzie kategorii.
Oferta Dokuji to części samochodowe do samochodów azjatyckich. Przedsiębiorstwo jest skoncentrowane na pojazdach pochodzących z Korei i Japonii. W ofercie można zatem znaleźć części Dokuji do aut takich marek jak m.in.: Honda, Hyundai, Toyota, czy Kia. Części zamienne Dokuji to między innymi wysokiej jakości amortyzatory i wahacze oraz pozostałe elementy zawieszenia. Wysoko cenione są też hamulce Dokuji oraz filtry i elementy układu kierowniczego od tego dystrybutora.
Firma Dokuji dba o jakość produktów, starannie dobierając dostawców. Wśród nich znaleźć można najbardziej renomowane marki azjatyckie i europejskie. Przed dopuszczeniem do sprzedaży, każda część jest poddawana testom jakości i bezpieczeństwa. Dopiero po ich pomyślnym przejściu zostaje włączona do asortymentu. Jednocześnie należy podkreślić fakt, że części Dokuji są stosunkowo tanie. Tym samym zdecydowana większość kierowców ma możliwość nabycia tych jakościowych elementów od uznanych producentów.